>Srebrenitsa’nın Öyküsü

>Bazı olaylar vardır ki, haklarında konuşmak kolay değildir. Srebrenitsa katliamı da böyle bir şey. Hazır Emir Kusturica ile ilgili tartışmalar süregelirken, Srebrenitsa’nın Öyküsü kitabından bahsetmek istedim.

Kitap aslında iki farklı savaştan bahsediyor. Başkahraman ile onun dedesinin iki farklı savaş zamanı, yazarın deyimiyle “sağır zamanları” anlatılıyor. Google’a Srebrenitsa yazınca çıkan görsellerden sonra, kelimeler kifayetsiz kalıyor bende:
P.S: Srebrenitsa’yı görsellerde taratınca, benim blog 2. sayfada çıktı. Bunu görünce bir anlık refleksle masanın ayağına çarptım. Devrilen masadan laptopu son dakikada kurtardım, kimvurduya gidiyordu bilgisayarcığım. Bu kadar da sakarım yani🙂
This entry was posted in kitap. Bookmark the permalink.

21 Responses to >Srebrenitsa’nın Öyküsü

  1. >Hahah bebeğim benim en son o konuyu kim yazarsa google onu indeksler ondan balım🙂 Aman dikkat et kendine bu arada buradan da yazayım kıyamam sana. "müzedeki tek Türk olmaktan kurtulurum!" demiş, dönüşümde beraber gezeriz 2 Türk oluruz🙂 Çeker, öğrenir, yazarız🙂 Taşın sadece fotosu var kuzum öperim.

  2. >Sükut-u hayale uğradım of:)) Ne güzel olur ki, ben de gidebilsem Amsterdam'lara, görebilsem o 300 müzeyi :)) öptüm Eda Ablacım.

  3. burkan says:

    >aman bilgisayara dikkat selena bu şöhrete alışman lazım artık hem şaşırma:D:D

  4. >Yolda imza isteyenlere alışamadım henüz burkiş :p O da olacak zamanla!

  5. >sadece katliamı değil, bu konuda hiçbir şey yapmayarak katliama davetiye çıkaranları ve halen bir katliam yokmuş gibi davrananları düşündükçe insanın tüyleri diken diken oluyor!

  6. >Hele ki BM'nin "barış getireceğiz, Sırpları bu bölgeden temizleyeceğiz" diyerek Boşnakları Srebrenitsa'ya toplaması ve resmen orada sıkıştırıp hepsini öldürmeleri.. İnan kitabı okurken insan ürperiyor, kendinden utanıyor.

  7. >İmgeleme yaparsan hayat ne istersen verir tatlım unutma emi🙂 öperim

  8. >Umarım ablacım, denerim🙂 öptüm

  9. Mr.Hayd says:

    >srebrenitsa soykırımı gençler tarafından pek bilinmiyor. bilmeyenler http://en.wikipedia.org/wiki/Srebrenica_massacre adresine bir baksın.

  10. >Evet malesef. Teşekkürler link için🙂

  11. Lethe says:

    >evet bende ilk defa duyuyorum,paylaşım için teşekkür ettim.

  12. >Rica ederim, Mr. Hayd'ın verdiği linkte bol bol bilgi var🙂

  13. Lethe says:

    >evet evet baktım:)

  14. >kitaplar, sanat, kozmetik, izlediğiniz etkinlikler, sevdikleriniz. güzel bir dünya.greenpeace ile alaskaya gitmiştim. balina kurtarmaya.🙂

  15. >Böyle söyleyince bana da güzel geldi şimdi🙂 Ama içinden o kadar da güzel olmasa gerek. Aaa ne çok isterdim ben de etkinliklerine katılmayı, ama hiç fırsatım olmadı:( Cesaret isteyen bir işe atılmışsınız gerçekten🙂

  16. >blogunu yavaş yavaş tümüyle okuycam zaten ama şunu sölüyim:)foton ve rumuzun belissimo :)acaba neler geçiyordu ruhundan o rumuzu ve fotoyu seçerken🙂 iskoç fiyortları mı, norveç barları mı🙂

  17. >Aslında çok basit bir hikayesi var:)Blogumu açarken Coco Chanel filmini yeni seyretmiştim ve Chanel'in o inatçı ve hırslı tavrına bayılmıştım. Sonra google'a Chanel yazıp, çıkanların arasından bunu seçtim :)) Fotoğrafın bile bir asi, dikbaşlı yanı var, aslen kendisine mi ait bilemiyorum ama ben bu fotoğrafı cidden çok seviyorum.Mckennitt, Loreena Mckennitt'i çok sevdiğim için hep kullanmak istediğim bir isimdi:) Francesca ise kulağıma çok hoş geliyor her zaman, senfonik bir isim gibi:) İkisini birleştirince de; Francesca Mckennitt oldu🙂

  18. >o zaman chanel no 5 kullanıp bir berlin barında mckennitt dinlemelisin.:)))en güzeli francasca. ben de severim.bir havası var. dominique, fabio, marcello, gwendolyne gibi.fransiskenler var bir de :))

  19. >Hehehe umarım, Erasmus olayı hallolursa :p Fransiskenlerle hiiçç ama hiç alakam yok, hiç ısınamadım düşüncelerine🙂 bu arada blogu beğenmene sevindim🙂

  20. >Hehehe umarım, Erasmus olayı hallolursa :p Fransiskenlerle hiiçç ama hiç alakam yok, hiç ısınamadım düşüncelerine🙂 bu arada blogu beğenmene sevindim🙂

Leave a Reply

