>Alix Avien, duy sesimi!

>

 Yaklaşık ilkokul 5’ten beri ojelere karşı bir düşkünlüğüm var benim. Ne makyaj, ne saç, sadece oje! Bugün beni çok ilgilendiren bir meseleye parmak basmak istedim:

                                       Son fotoğrafa bir daha dikkatlice bakalım!

Evet gördüğünüz gibi çeşit çeşit bu ojelerin arasında sadece ve sadece 1 tane Alix Avien var! O da seneler önce alınmış, kırk yılda bir sürülen bir beyaz renk.
Birkaç oje bloguna tanıtım setleri gönderdiklerini gördüm. Tamam oje blogu değilim, kabul. Ama ben de onlar kadar özenli ve de düzenli oje sürüyorum.
(Kendini kanıtlama çabaları)
Her gün minimum 4 metrobüs, 2 otobüse biniyorum ayrıca. Benim sürdüğüm ojeleri bütün İstanbul görüyor!
(Neden beni seçmelisiniz kısmı)
Ne olurdu bir kıyak yapsanız. Biz de öğrenciyiz işte, anlayın ama.
(Asıl gerekçe kısmı)
This entry was posted in kisisel bakim, oje. Bookmark the permalink.

22 Responses to >Alix Avien, duy sesimi!

  1. Modafobik says:

    >Hehe ilahi yaa güldürdün beni bak, tüm ojeler feda olsun sanaaaa!🙂 Bence ojeli parmaklarının resmini koyup banner yap ki seni farketsinler ve işte buuu, bu bizim aradığımız kızzz! desinler hehe😀 of harbi akşam akşam🙂

  2. >Yapmayayım yapmayayım diyorum ama mecbur edecekler beni sonunda ya:p Teşekkürler Tunacım, matematik sınavının üstüne güldürebildiysem ne mutlu bana hehe🙂

  3. cul (R) says:

    >cidden super ya cok ozeniyorum ve haklisin butun istanbul goruyor hatta 2 kere goruyor😀 akilda kalici !

  4. Mia Wallace says:

    >Ya şu 2. fotoğrafta ortada ki mavi renk süper ama fırçası ince.. bende kalın oje fırçamın biriyle inceyi değiştirdim öyle kullanıyorum D

  5. >cul(R); gülişim haksız mıyım bana da yollasalar bir set, herkese reklam yaparım valla:pMia Wallace; aynen ben de öyle bir şey yapmayı düşünüyorum, daha hiç süremedim o fırça yüzünden! Sanırım desen yapalım diye ince fırça koymuşlar ama nerde bende o yürek:p

  6. Mia Wallace says:

    >Aynen ne deseni:) direkt parlatıcı fırçasını kullandım ben. ayakta çok güzel duruyor;)

  7. >Şimdi gördüm bu seriyle fransız manikürü yaptıranlar varmış Mia be. Puanlar, leoparlar falan uçmuş millet. Gaza geldim yapıcam, dayt!

  8. >var ya ben oje sürmeye çok üşeniyorum ya :)))) iki el, iki ayak derken ..ohoooooo :))) bir de silmesi var :)) ben makyajı seviyorum , göz makyajı bilhassa :))) ama parlatıcı ve kırmızı oje çok güzel duruyor ya ! hani bordaya kaçankırmızı ;)bu arada post çok eğlenceliydi🙂 kendie iyi bak🙂

  9. modda twin says:

    >hahahah harika yazmıssın tatlım :))))))

  10. >şu ilk fotodaki avon'un lila ojesi yeni favorim vee şu an tırnaklarımda.🙂

  11. Syhn says:

    >sonuna kadar haklısın! sana oje gönderecek olsa asıl kazanan alix olacak haberi yok.. burdan hbr verdiğin ii olmuş🙂

  12. 8ex-en8 says:

    >kadın olmanın zorlukları.

  13. >Sen istediğin renkleri söyle bana. Alix Avien yollamassa ben yollarım. boynu bükük kalmasın onlar🙂

  14. >eylül; adını yazmak çok zor oluyor, eylül diyorum kısaca🙂 Ben de makyaj yapıyorum tabii ki ama bir göz kalemi bir allık bir rujdur en fazla🙂 Teşekkür ederim, sen de kendine iyi bak :)modda twin; teşekkürler canım :)Moment Killer; son 1 haftadır benim de favorim ve ben de bugün sürdüm :)Syhn; baktım ben söylemeden göndermiyorlar, sınırlarımı zorlayayım dedim :p Reklamın alasını yaparım, hıh!8ex-en8; eğlenceli zorluklar ama bunlar :)Oje Delisi; Ah hiç mütevazilik yapamayacağım bu konuda:p Teşekkür ederim ince düşüncen için🙂 purple breeze(168), 217 ve 229'a bayılıyorum ben🙂

  15. Leah says:

    >Canım ya, imrenirmiş de kıskanırmış da.🙂 Sen iste yeter ki Alix Avien ojelerin alayını yollayalım! :*Bu arada ben cidden çok seviyorum Alix Avien'i. Yalnız geçen gün yeşil rengini almak gibi bi hataya düştüm, çok rezil bi rengi var sümük gibi töbe yarebbim😀

  16. burkan says:

    >az kaldı selocan şu blog patlayıp bi şöhret basamaklarına tırman sora gelsin bütün ojeler çeşit çeşit renk renk:D:D

  17. >Leah; kıskanırım tabi bebek ya benim neyim eksik :p Ben de sevdiğimi fark ettim, vıcık vıcık Golden Rose'lardan gına geldi. Yeşil almaya hiç cesaret edemiyordum aynı sebepten ama geçen gün Flormar Neon'un yeşilini aldım çok sevdim ben ya:D Bence sen de onu dene :*burkan; şöhret olsam Alix Avien'e mi bakarım ya, gelsin Chanel'ler gitsin Prada'lar:p şuan bir chanel oje almak için haftalarca para biriktirmem gerekiyor, "aman al nolur" dedikleri günler de gelecek, dayt!

  18. Lillysnone says:

    >hahah bikaç protestodan sonra bu iş olur gibime geliyor😀

  19. >Umarım ya, bak şuan bir sürü kişi evrene mesaj gönderdi, Reiki felsefesine göre çoktan olmalıydı ama hala bekliyorum :@

  20. >alix avien'in french seti bence diğerlerinden daha iyi, zaten biliyorsundur belki😉

  21. >Hayatımda hiç french yapmadım desem :)) Benim tırnaklarımın uçları normalde de beyaz, o yüzden lisede hep parlatıcı sürerdim french gibi olurdu, üniversitede de hiç renksiz oje sürmedim daha🙂

  22. >sana mail atacağım ama bir türlü bulamadım mail adresini. bana bir mail yollarmısın. :))

Leave a Reply

