>Güzel Haberler

>Kimya Mühendisleri Odası’nı seviyorum ben. Öğrenci Komisyonunu daha doğrusu. Karşılık beklemeden bir şeyler için çabalayan, hayatta amaçları olan insanları görmek hoşuma gidiyor.

Geçen hafta tanışma kokteylinde “Bu sene daha çok katılım bekliyoruz.” demişlerdi. Toplantılarına da gittik bu hafta. Ve güzel haber: Odanın çıkaracağı aylık derginin kültür-sanat bölümü benim! Kitap eleştirileri, sergi ve festival gözlemleri, fuar haberleri ve yazar tanıtımları, hatta mümkün olduğunca röportaj… 55 sayfalık derginin yaklaşık 20 sayfasından sorumluyum yani :)

Ayrıca odada okul temsilcileri de seçildi. Gerçi malum, odalar sendikaya bağlı. Dolayısıyla hiyerarşi, rütbe gibi kavramlar burada geçerli değil. Herkes eşit konumda. Ama en azından iletişim koordinasyonunu sağlayabilmek amacıyla okul temsilcileri seçildi, Marmara’nın iki temsilcisinden biri de benim efenim.

Şimdi diyeceksiniz ki görgüsüze bir görev vermişler, tutmuş buraya yazmış… Ama nasıl ki üzüldüğüm şeyleri sizinle paylaşıyorsam, sevindiğim şeyleri de yazıyorum, yazdıkça mutlu oluyorum, mutlu oldukça yazıyorum! Bu akşam böyle sevgi pıtırcığı modumdayım. İyi akşamlar Türkiye.

This entry was posted in gunce. Bookmark the permalink.

11 Responses to >Güzel Haberler

  1. mergiz says:

    >tebrik tebrik tebrik!

  2. >teşekkür teşekkür teşekkür!🙂

  3. Mia Wallace says:

    >ohh süpersin cnaım tabiki yaz!!! bravooo!!!

  4. Telekinesis says:

    >Kendi tecrübelerim açısından her ne kadar dandik bir meşgale olsa da, umarım senin için güzel bir tecrübe olur. Çünkü içinde heves dolu bir yanın var.''Sen amma çok biliyorsun senin tecrübende neymiş birader ? '' dersen. Yurtdışındaki üniversite hayatım😛 Onun dışında güzel bir gelişme, yardır.

  5. Bellavista! says:

    >yaaa muhteşem !!!! ve tabiki yazmalısın minimik çünkü biz merak ediyoruz. :)) ayrıca bunu kutlayalım ! holey

  6. >kutlarım. öncelikle sosyal bilincin için. bu aktiviteler insanın ayağını yere bastırır :)bana ne demeyip amaç edinen, gönüllü çalışan insanların olması ne güzel.kültür bölümü, temsilcilik.kendi özgün dilinle yazarsın. oraya yazdıklarını da arada burada paylaşırsın.

  7. femida says:

    >kutlarım sevgi pıtırcıkı:) başarılarının da mutlulugunun da devamını okuruz umuarm:)

  8. >öncelike tebrikler! :)sonrasında…benim bu mutluluklarımla ilgili yazamama sorunsalım ne olacak ya? ben de bilemiyorum. hahah

  9. burkan says:

    >vay vay vay selocan sonunda dergilerede sıçradın bu ışık hızıyla giden önlenemez yükselişin sürüyo hadi bakalım bundan sora ne olacak acaba merakla bekliyorum:D:D

  10. >Mia Wallace; çok teşekkürler canım :)Telekinesis; eh tabii şimdi bir sürü uğraş bu, gez araştır oku vs. Ama ben bir grupla çalışmayı, bir şeyler ortaya çıkarmayı çok seviyorum. Sadece 3.000 civarında basılacak ve sonuçta sadece benim bölümümden insanlar görecek ama sırf "bunu yaptım" demek bile beni mutlu ediyor🙂 Ayrıca yurtdışındaki üniversite hayatı tecrübelerini merak ettim, bir süre sonra benim de başıma gelecek, korktum şimdi :)Bellavista!; o zaman yazdıklarımı buraya da koyarım, siz de okursunuz canım benim🙂 Hem yorum da katarsınız, "of çok sıkıcı yazmışsın, değiştir bunu" gibisinden :))deepblueeagle; teşekkür ederim, asıl kazanacağım şey bu sorumluluğun altından kalkabildiğimi görebilmek olacak umarım:) paylaşırım tabii, zaten aşağı yukarı aynı konulardan bahsedeceğim yine :)femida; umarım ya, teşekkür ederim güzel dileklerin için :)Moment Killer; ben gayet eğleniyorum seni okurken ama:) zorla kendini bak yazdıkça daha da mutlu olacaksın, vay be ben neymişim falan moduna gireceksin:p hadi bekliyorum ilk yazında :)burkan; bir yerlerini kaşı burkiş, nazar değmesin sonra dalga konusu olmayayım:p yayında ve yayımda emeği geçen herkese teşekkürler :))Mr. Hayd; teşekkür ederim🙂

Leave a Reply

