>Yurtdışı Eğitim Fuarı

>Yurtdışı Eğitim Fuarı’nın ilk günü feci kalabalıkmış, haberlerde gördüm. Bari ikinci gün gideyim, az kişi olur dedim ama ne fayda. “Yurtdışı” kelimesini duyan gelmiş resmen. Gerçi “work and travel yazıyo, work and travel ne ya?” diyenler bile vardı ama olsun, öğrenmeye geliyorlar sonuçta, onları da bağrımıza basalım.

Aslında insanların fotoğrafını koymak istememiştim buraya, ne bileyim hoşlanmazlar belki. Ama photoshop özürlüsü olduğumdan, suratlarını karartmayı beceremedim. Kalabalık seviyesini gösterebilmek için koyuyorum, zira makineyi çantamdan çıkartıp; birileri çarpmadan sabit durabildiğim en ıssız alan burasıydı🙂
İşte böyle bir ortamda, “Ee şeyy, ben de Marmara’dayım” falan demek garip geliyor insana tabii. Zaten bir “Polytechnic Institute of New York University” vardı ki, taktım kafayı resmen. Direk bölümümle alakalı, tam göbekte ve NYU’ya bağlı daha ne olsun! Ah bir gerçek olsa, dırınırıdırırınırınım…

Bir de İstiklal’in başında bu eylem vardı. Farkındaysanız maksimum 30 kişi bulunuyor. 4-5 tane de kameraman, 10 tane de izleyen meraklı seyirciler desek… Bu kadar az kişiyle, böyle bir konuya dikkat çekmek çok zor. Yanlarından geçenler bile “ne istiyolar anlamıyom ki zaten” falan diyordu da… Duygu Asena’nın dediği gibi: Kadının adı yok.

This entry was posted in eylem, fuar, gezi. Bookmark the permalink.

16 Responses to >Yurtdışı Eğitim Fuarı

  1. Mia Wallace says:

    >Senin bu yazılarına bayılıyorum sayende gitmiş kadar oluyoruz🙂

  2. >İşte ben sizin için kendimi feda edip, tek tek gezip fotoğraflıyorum :p

  3. Nikita Roxie says:

    >Taksime ne zaman gitsem muhakkak ki bir eylem çabalarında bir sürü insan oluyor.Çok şanslıyım ya,olmadığı gün denk gelemiyor bana.Anca akşamları rahat oluyor derken akşamda bir kalabalı Allaaahh..Neyse..:)Bende yakın zamanda bir sergiymiş fuarmış istiyordum "Tüyap" açılıyor ona gideceğim,zaten almak istediğim bir sürü kitap var iyi de oluyor.Hee..:) Bizim milletimiz ilgilidir kızım öyle fuarmış,sergiymiş çok da anlarlar ayrıca hemen damlarlar,aaa sende..:D:D"Nerde çokluk orda tokluk" yani.(yan kesicilere hitaben..):)

  4. >Aslına bakarsan genellikle sergilerde pek insan olmuyor ama bu hem eğitimle ilgili hem de televizyonda falan çok reklam yaptılar, ondan herkes koştu sanırım🙂 Evet hemen hemen her gün eylem var, aman yapsınlar da böyle kibarca yapsınlar canım sağa sola saldırmasınlar🙂

  5. >yurtdışı eğitim fuarları çok faydalı oluyor. hem yeni tanışıklıklar hem de yeni düşünceler.biraz yukarda cornell de var. orası da olabilir.senin bölümünde hangi üniversite iyi, onu da unutma.amerikan üniversitelerinde, bölüme göre sıralama oluyor. endüstride virginia, tıpta cornell gibi.bak muhabir gibi oldun artık.nerde bir etkinlik orda sen.:)

  6. 8ex-en8 says:

    >cevahir de dünya makarna günü warmış arbella'nın. bakalım onu da ögrenebilecekmiyiz senden😉

  7. >deepblueeagle; çok ciddi bir araştırmaya girmedim ama niyeyse çok hoşuma gitti bu okul. Ha tabi, ben onların hoşuna gider miyim, o ayrı mesele🙂 Evet yahu, blogdan önce de çok gezerdim böyle ama şimdi "nasıl olsa yazacağım" düşüncesiyle, hem fotoğraflıyorum hem de daha çok dikkat ediyorum böyle şeylere artık :)8ex-en8; ona gidemeyeceğim maalesef, yarın okuldan sonra da işlerim var, zor olacak benim için🙂 Aslında vize haftası da başlıyor, gezmelere biraz ara vermem lazım:/

  8. mergiz says:

    >of ben de heb istedimdi ama bi uyan programım olmadı ki gidem o fuarlara. yoksa bekle beni ingiltere, bekle beni bebeyim. brit erkekleri, 1.5. senem kaldı az daha bekleyin😛

  9. >Hahah alemsin😀 Umarım ben de isteyip isteyip kalmam buralarda🙂

  10. burkan says:

    >selena beraber gidicez ona göre caymak yok:D

  11. >Tabii ki Burkan, özgürlük heykeline tırmanacağız daha:p anca beraber kanca beraber, Amerika'da kuracağız temizlik şirketimizi (Mühendis Temizlik A.Ş) :))

  12. >teşekkür ediyorum paylaşım için

  13. >Sevgili francesca mckennitt,Blogunu mimledim, kabul edersen sevinirim :)http://kitaparsivim.blogspot.com/2010/10/mim-one-lovely-blog-award.html

  14. hayalci says:

    >Mimlendin tatlım🙂

  15. Nikita Roxie says:

    >Blogumda ödülün var!Bakarsın artık..:)

  16. >yurtdışı eğitim; rica ederim.Kitapçı Kız, hayalci, Nikita Roxie; birazdan cevaplayacağım sizi, teşekkür ettim🙂

Leave a Reply

