>Kutlu

>Televizyonu açıyorum:

İlköğretimde türban, lisede türban, üniversitede türban-okula alınmadılar-eylem yaptılar-okula alınmadılar-ya diğerleri?-inanç-eğitim-laikçi-hayır laik-cumhuriyetçi-dinci-hayır dindar-nereye gidiyoruz-50 sene önce-İsmet İnönü.

Cumhuriyet Bayramımız kutlu olsun.

Bir yerde binlerce havaifişek patlarken, bir yerde cumhuriyetin ilkeleri patlıyor kulağımızda.

Cumhuriyet Bayramımız kutlu olsun.

Taksim’de canlı bomba eylemi. Onlarca yaralı, tahminlere göre ölüler.

Her gün geçtiğimiz yerler, gitmekten son dakikada vazgeçtiğim yer. Vazgeçmeyenler hastanede.

Cumhuriyet Bayramımız kutlu olsun.

This entry was posted in gündem. Bookmark the permalink.

12 Responses to >Kutlu

  1. 8ex-en8 says:

    >Sonra da derler ki neden Türkiye'yi sevmiyorsun..?

  2. burkan says:

    >yazık gerçekten çok yazık bu ülkeye. ama bi laf var herkes hakedildiği gibi yönetilir diye gerçekleri göremeyen bu insanlara yazıklar olsun.

  3. Modafobik says:

    >Of ki nee of.. Duyduğumda o kadar kötü oldum ki, hayırlısı.. Ailelere acil şifalar diliyorum:/

  4. >Tüylerim diken diken..Cumhuriyet Bayramımız kutlu olsun!

  5. >sevgili muhabirimiz. haklısın.🙂

  6. >8ex-en8; bunu söyleyince ülkene düşmanlıkla suçlanıyorsun, ama sevmiyor olsam bunları yazmazdım. Belki zihniyet, belki güçsüzlük. Ben de sevemiyorum bir şeyleri.burkan; kurunun yanında yaşlar da yanıyor işte.. Başkalarının aptallığını biz de ödüyoruz ne yazık ki.Modafobik; ben de çok üzüldüm gerçekten sivillere de, polislere de. Geçenlerde o polislerin önünden geçerken "resmen açık hedef gibiler, hepsi bir arada; bir saldırı olsa tüm polisler yok olacak" diye düşünmüştüm. Sanırım birileri de aynı şeyi düşünmüş..Moment Killer; bir mukabele. Söylenecek ne kaldı ki..deepblueeagle; adım muhabir kalacak bu gidişle🙂

  7. >teşekkürler dostum emeğine sağlık

  8. kendimce says:

    >vayy güzel yazı..insan düşünüyor,soruyor neredeyiz nereye gidiyoruz diye? sonuç bence kafa karıştırıcı. paylasımın için saol!

  9. >Teşekkür ederim, sonuç bence de kafa karıştırıcı…

  10. zoitsa says:

    >cumhuriyet çocuklarının hepsinin kutlu olsun..sağ kalabilen,hakkını arayabilen,dur diyebilen mi demeliydim..

  11. >Çok az kaldık maalesef. Kutlu olsun tabii ki yine de..

Leave a Reply

