>İsyan İsyan

>Hava garip, bir güneşli bir yağmurlu. Ve vize haftası başladı, ne çalışabiliyorum ne başka bir şey yapabiliyorum. Bana hep böyle oluyor, o hafta resmen enerjim bitiyor yahu. Ortam da biraz karmaşıkken şöyle bir kitap tanıtayım dedim:

Osmanlı’nın Fetret döneminden  bahsediyor. Ankara Savaşı sonrası, Osmanlı yıkılmanın eşiğine gelmiş; Şeyh Bedrettin İsyanı başgöstermiş…
Kitap bitince anladım ki karmaşa her dönemde var. Her nesil, kendinden sonrakilerin daha mutlu ve huzurlu bir yaşam sürmesini arzuluyor; onlar için endişe ediyor. Bir asırdaki olaylar, gelecek asırda farklı yüzlerle karşımıza çıkıyor. Kendimi hep şanssız sayardım bu yüzyılda doğduğum için. Şimdi düşünüyorum da, içinde bulunduğum zaman önemli değil aslında. Önemli olan benim bu zamanda ne kadar dayanıklı olabildiğim; kişisel evrim.
This entry was posted in kitap. Bookmark the permalink.

7 Responses to >İsyan İsyan

  1. >süper sen.zaman diye bişey yok.senin algılayışın var.hangi çağ hangi ülke ne farkeder.

  2. Mia Wallace says:

    >Ben de ne kadar dayanıcam bilemiyorum ya uff çok sıkılıyorum bugün:(

  3. >deepblueeagle; bence de. Aslında zamanın düşüncelerimizi de şekillendirdiğini düşünürdüm. Kitaptan sonra fikrim değişti :)Mia Wallace; aynen ya sıkıntı yaratıyor resmen. Hayır yani otursam çalışsam neyse, çalışmadığım gibi başka bir şey yaparken de vicdan azabı duyuyorum, patlamak üzereyim:/

  4. 8ex-en8 says:

    >tarih kitapları ilgimi çeker güzelmiş bi ara deniycem bunu.

  5. >Seviyorsan denemelisin bence de.

  6. uysalanne says:

    >Tarih kitapları denince akan sular duruyor benim için. en kısa zaman da okuyacağım .sevgiler:))

  7. >Benim için de öyle🙂 Okuyun tabii, beğenirsiniz diye düşünüyorum. Sevgiler🙂

Leave a Reply

