>Kimi işleteceksin?

>“Benden mühendis olmaz, başka bölüm okumalıyım.”
“Bırakmasam da bir kendimi denesem mesela…”
“Acaba iki bölümü birden idare edebilir miyim?”
“Geçen senenin öğrenci belgesini nereden bulacağım?”
“Bu fotoğraf hırpalanmış, ya kabul etmezlerse?”
“Aslında etmesinler, hiç sevmiyorum zaten bunu.”
“Neyse ya hadi yola çıkmışken kaydolayım.”

Gibi onlarca sorudan sonra gittim kaydoldum açıköğretim işletme fakültesine. Ve beklediğim soru, kayıttan yaklaşık 5 dakika sonra kardeşimden geldi:

-Eee, kimi işleteceksin sen şimdi?

This entry was posted in okul. Bookmark the permalink.

20 Responses to >Kimi işleteceksin?

  1. 8ex-en8 says:

    >Mühendislerle evlenilir, işletmecilerle çıkılır hesabı mı bu şimdi..?

  2. >kardeşini git öp, burnunu ısır onun, gıdıkla🙂

  3. >8ex-en8; ben ne olucam o zaman, kesişim kümesinde kalıyorum :)deepblueeagle; bayramda yanına gideceğim, o zaman bol bol mıncıklayacağım. Ne de çok gıdıklanır o bıdık, of özlemişim🙂

  4. femida says:

    >hayırlı olsun da isletme ve mühendislik çook ayrı uçlarda olmamış mı:)

  5. >Yok, tam tersi; bizim hocaların en büyük önerisi ek olarak işletme okumamız oluyor🙂

  6. femida says:

    >hadi canım:) ne diyeyim o zaman hayırlı ola vatana millete iyi bi işletmeci olursun inşş:)

  7. uysalanne says:

    >hayırlı olsun canım. üniversitedeki bölümümü sevmediğim için bırakmıştım. o günü hatırladım. maalesef ülkemizde sevdiğimiz işleri yapamıyoruz.hayallerinden sakın vazgeçme kardeşinde çok şirin ne güzel soru o …:)))

  8. MKumsal says:

    >İşletme ve mühendislik. Uv işin zor.🙂 Kolaylıklar diliyorum şu an, bulursun işletecek birilerini canım. :d Kaç yaşında o bıdık.🙂

  9. >femida; teşekkür ettim🙂 altından kalkabilirsem tabii, 3 gün sonra vazgeçtim diye geliyormuşum :puysalanne; teşekkür ederim, aslında hayalimdeki şey ne mühendislik ne de işletme; bu biraz kötünün iyisi seçimi oldu🙂 Verilen kitapların arasında sosyoloji kitabını ilk günden yutma aşamasında olmam durumu özetliyor sanırım :))MKumsal; biraz🙂 Bıdık falan dediğime bakmayın, kocaman eşek kadar herif aslında; 17 yaşında öss hazırlık öğrencisi kendisi :)) Annelerin çocukları hiç büyümezmiş ya, ablaların da kardeşleri hiç büyümüyor:p

  10. mergiz says:

    >haaayırlı olsunlardı, ay bi de o cümle yurdum insanının içindekileri dışavurumu falan. ne bileyim. freud olsa bilinçaltı derdi kesin😛

  11. drukiyyes says:

    >hayırlı olsun meslektaşım :Pbizim hocalarda tavsiye ediyordu işletmeyi sonra duydum ki ziraat okuyan arkadaşıma da tavsiye etmiş hocaları şimdide senden duydum!herkes işletmeci olcak bu gidişle yahu🙂

  12. Mr.Hayd says:

    >anadolu üniversitesine bir destek de senden

  13. Mia Wallace says:

    >Canım hayırlısı olsun valla işletme çok zor ama kolay gelsin şimdiden🙂

  14. burkan says:

    >hadi hayırlısı olsun selena:D

  15. >bende aynı ikilemde kaldım henüz karar vermiş değilim ya:/ yazılsam mı kiii ?

  16. >mergiz; içimizde kalan iğrenç espri potansiyelinin dışa vurumu olabilir :p teşekkür ederim:)drukiyyes; aslında gerekli bence ya. Şimdi derslere baktım da, iktisat hukuk falan. İş hukukunu bilmeyen, azıcık iktisat bilgisi olmayan mühendisi ne yapsın işveren değil mi ama. (Gören de beni 40 yıllık patron sanacak:p) Teşekkür ederim:)Mr. Hayd; zaytungda bir haber vardı, "her işletmenin cirosunu hesaplayan gençlere iş istihdamı" diye:) Kayıttan çıkar çıkmaz; "Herkesten senede 600 tl alıyorlar, 5.000 kişi olsa…" diye hesap yapmaya başlamıştım :)Mia Wallace; tek başına işletme zor değil de, ikisi birden biraz zorlayacak gibi🙂 Teşekkürler canım.burkan; teşekkürler burkiş :)Bir İnce Ses; hangi bölümdesin bilmiyorum ama "drukiyyes"e yaptığım açıklamadan dolayı yazılmalısın bence. (Ben yandım, sen de yan psikolojisi)

  17. Bellavista! says:

    >o soru cevap cevaba tekrar soru soruya tekrar soru karmaşıklığın muhteşem :)) ve sonunda neyse ya pof diye kaydolman🙂 hadi bakalım denemekte faide var mimikkk :***********

  18. >Daha kaç soru vardı da, özet hali bu🙂 Son dakikaya kadar "üff vaz mı geçsem" diye gittim, memurlar zorla kaydoluyorum falan sanmıştır herhalde. Yapamazsam bırakırım nolur kii :*

  19. >ben makine okuyorum.İş hukuku ve mühendislik ekonomisi diye derslerim var.Ama gerçekten bi işletmeci gibi de olunmaz bunlarla

  20. >Bizim de öyle, iş hukuku son sene gerçi ama ekonomide gördüğümüz en detaylı bilgi breakeven pointsti🙂 Çok üstünde durmuyor hocalar.

Leave a Reply

