>Trendus Blog Ödülleri

>Derseniz ki neyine güvenip de blog ödüllerine aday oluyorsun…

Diyor ki, “moda ve güzellik” başta olmak üzere, şehirli kadını ilgilendiren her konudaki blogların adaylığına açıktır.

Ben de diyorum ki, şehirli kadının tek özelliği moda ve güzellikle ilgilenmesi değildir.

Çünkü süslediğin kafanın içi boşsa, yaptıklarının hiçbir anlamı yok.

Son zamanlarda konuların içine “günce” de karışmış olsa, bu blogun amacı İstanbul’daki kültürel aktiviteler hakkında yazılar yazmaktı en başta.

Adayların arasında bir de moda dışı bir blog olsun bakalım🙂

Yandaki butona tıklayarak oyunuzu Addictive Istanbul’a kullanabilirsiniz🙂

This entry was posted in Trendus Blog Ödülleri. Bookmark the permalink.

22 Responses to >Trendus Blog Ödülleri

  1. >haklısın. elbette aday ol. neyin eksik. blogun kültürde adayların çoğunun tozunu atar. :)oy kullanmıştım. tühüh🙂

  2. >Çok sevindim bu yoruma🙂 Olsun, önemli olan yarışmaktı diyorum ben daha en baştan :p

  3. Modafobik says:

    >Tekrar kullanılabiliyor sanırıııım, dur hemen atıyooorum!🙂

  4. tinker says:

    >başarılar diliyorum🙂

  5. >yaa a harfinde niye yoksun ? ?

  6. zoitsa says:

    >seni bulamıyorum yahu

  7. 8ex-en8 says:

    >ee verelim hemen🙂

  8. Lillysnone says:

    >iyi fikir. and the vote goes to you🙂

  9. Zeyn says:

    >Bu moda blogu çılgınlığı nedir anlamadm gitti..Bildiğin fışkırıyor! Yada ben nereye bakacağımı bilmiyorum..Kendmi tutuyorum eleştirmemek adına ama bazen zorlanıyorum..Lakin bende moda blogu takip ediyorum..arada çok uç edebiyat blogları var onlarada korkarak bakıyorum :)) nereden oy vereceğim sana?

  10. >Arkadaşlar başvuru daha bu sabah kabul edilmiş, o yüzden dün gözükmüyormuş. Şuan ilk sayfada ve 2. sıradayım, yandaki "blog ödülleri adayı" resmine tıklayınca direk oy verme linkine bağlanıyor, oradan oy kullanabilirsiniz🙂 Teşekkür ediyorum şimdiden🙂

  11. >Zeyn ayrıca ben de aynı kanıdayım🙂 Hakkıyla yapamayan çok insan var moda blogu işini. Gerçekten trendleri takip eden, bayağı uğraşa moda bloggerları da var ama modayla ilgisiz bir insan olarak bana pek hitap etmiyor, bakıp bakıp "vay bee" diyorum sadece hehe🙂

  12. burkan says:

    >şu ödülü alalım bi bakalım:D 1. belli 2. kim yarışması olmuş bu:D

  13. >burkan bayağı iddialı sözler bunlar, beni sizler yaratacaksınız :p

  14. atesinsesi says:

    >silahlara karşı kalem oynatın hep, ödül budur işte

  15. >Değil mi🙂 Zaten olaya objektif bakarsak, oradaki moda bloglarıyla yarışmam mümkün değil🙂

  16. burkan says:

    >hep hayal ederdim moda dışı bi blog moda ve güzellik üzerine yapılan bi yarışmada ödül alırmı diye yaptım olacak:p

  17. >mimlendin blogumda🙂

  18. drukiyyes says:

    >bloğumda bir mim seni bekler🙂

  19. !ancelina! says:

    >Çünkü süslediğin kafanın içi boşsa, yaptıklarının hiçbir anlamı yok.BU SÖZÜ ÇOOOK BEĞENDİM.BENDE VEREYİM OY CANIM ÇEKTİ:d:d

  20. Özlem says:

    >bebeğim durmadan bıkmadan oy veriyim dedim ama 3.de uyandılar galiba artık olmuyor=)))

  21. >femida; birazdan cevaplayacağım :)burkan; hahah😀 ama diğer blogların oy sayılarına baktım da, şuan Ali Ağaoğlu bile kurtaramaz beni:) Burkan Y. kurtarabilir mi bilmem!deepblueeagle; azz sonra :)drukiyyes; evet hepinize toptan cevap vereceğim birazdan :)!ancelina!; ver hadi bakalım :)Özlem; "durmadan çoğalıyorlar efendim, durduramıyoruz."

Leave a Reply

