>Toplu Bir Mim Hadisesi

>Sevgili femida, drukiyyes ve deepblueeagle tarafından mimlenmişim.

Mimin konusu “garip alışkanlıklarınız ve yapamadıklarınız nelerdir?” Vize haftasından çıktığımdan beynim buharlaştı ama aklıma geldiğince sayayım, zira garip alışkanlıklarım diz boyu :p

*Bana on tane işi sıralamanız lazım ki yapabileyim. Elimde tek bir şey varsa asla bitiremem. Aynı anda bir sürü şeyle uğraşırsam ancak o şekilde konsantre olabiliyorum.

*Evim dışında tuvalete girmekten çok, çok utanırım. Arkadaşlarımın yanında falan hele, çok moralim bozulur; o ruh halini anlatmam mümkün değil. Neyse ki metrobüs koşulları sayesinde ben de birazcık sterillikten uzak bir yaşam sürebiliyorum, alışıyorum gibi.

*Amma velakin, yine metrobüste garip garip tiplerle karşılaştığımdan bana bir titizlik geldi ki sormayın. Yanımda çeşit çeşit kolonya taşıyorum. Kaç kere ağzı açıldı, çantam mahvoldu, telefonum bozuldu falan ama elimde değil, kendimi pis hissediyorum öbür türlü.

*Bir kitabı bitirmeden bırakmam. Şu zamana kadar (ki kaç bin kitap okuduğum belli değil) bıraktığım kitap sayısı 1 veya 2’dir. Aylarca elimde sürünse bile mutlaka okurum.

*Derli toplu ortamlarda ders çalışamıyorum. Benim masam karman çorman olmalı, sanırım o zaman kendimi çok meşgul hissedip ancak kafamı derse verebiliyorum🙂

*Uyku benim için çok önemlidir. 1 saat eksik uyuyayım, sarhoş gibi olurum. Uykumdan olmayayım diye kaç dersi kaçırdığım, kaç dersten kalmak üzere olduğum da belirsiz zaten. Olsun, dersten kalırım uykumdan kalmam!  

*Gezmeyi çok severim. Gezmekten kastım bir cafede saatlerce oturmak değil. Ben kendi başıma gezeyim tozayım, yeni yerler göreyim, fotoğraf çekeyim, öğreneyim sürekli bir şeyler. Hayalimdeki hayat bu.

*Fotoğraf falan diyorum ama görsel zekam çok gerilerde. Bir şeyler izlemek bana çok zor geliyor. 6 ay gibi aralıklarla film izliyorum resmen. Dolayısıyla Tv’den de çok kopuğum, ayda 3-4 saat ancak izleyebiliyorum. Ama Kanal D’de “Türkan” diye bir dizi var, Türkan Saylan’ı çok sevdiğimden diziyi takip etmeye çalışıyorum.

*Az az sık sık su içerim. Elimde sürekli su şişesi vardır, çünkü oturup bir kerede yarım litre suyu bitiremem. Ancak damla damla. Gece yatarken de su şişesiyle yatarım, gece de boğazım çok kuruyor.

*Bayılmam için çok basit koşullar yeterli. Yorgunluk, açlık, uykusuzluk gibi şeyler bayılmama sebep olabiliyor. Ama bayılırsam en az 2 günüm çok kötü geçiyor, baş ağrısından duramıyorum.

*Bilgisayar başında çok oturursam karnım ağrımaya başlıyor, neden olduğunu ben de bilmiyorum. O yüzden son zamanlarda azaltmaya çalışıyorum bu süreyi. Zaten artık istesem de eskisi kadar oturamıyorum.

Şimdilik aklıma bunlar geldi. Bir başka mimde görüşmek üzere, iyi akşamlar Türkiye.

This entry was posted in Mim. Bookmark the permalink.

10 Responses to >Toplu Bir Mim Hadisesi

  1. 8ex-en8 says:

    >bende şişeyle yatsam ii olucak. teşekkürler ben bunu düşünmemiştim🙂

  2. >Rica ederim, ben gece yataktan kalkmaya üşeniyorum açıkçası; şişe iyi oluyor🙂

  3. Mia Wallace says:

    >ben de geceleri yanımda bir bardak su bulunduruyordum ama yazın sıcaktan bunaldığımdan yatağıma dökmek için😀 ancak serinliyordum içmek için dğeil

  4. >Hahah güzel taktik🙂 Sana şu pompalı fırfırlardan alalım (tdk kelimesi gibi oldu ama kelimenin tam karşılığını bilemedim)

  5. femida says:

    >:) güzel olmuş mim ya,uyku meselesini bn unutmusum bak bende cok gıcıgımdır uyku konusunda ama ben uykuma engel olan seylere sinir olurum yani mesela sevgilinin gece kavga etme istegi gibi:P

  6. >aynı anda çok işe konsantre olabilmek. anladım, sen, klingon'lusun. :)tuvalet, kalabalık, kolonya. haklısın.kaç bin derken, gerçek bin sayısını söylüyorsun, değil mi.bak bu konuda bir tez var. bir insan ömür boyu kitap severse, işleri ve yaşamı da olacak elbette, maksimum 10 000 kitap okuyabiliyor.okur çoktur. ama sıkı okur, yani hayatı kitaba bağlı olanlar azdır.ve fran, kutlarım seni.:)tek rakibimsin.:)karmaşık masa, uyku. gerçekten sana özel belirgin özelliklerin varmış.gezmek, foto, öğrenmek, yeni yerler. benim için de aynı.boşver tv yi, dizileri.ama iyi film izlemek seni müthiş motive eder.hay allah. kendine dikkat et. bayılma.bilgisayar başında da çok oturman gerekmez. sen aktif bir aydınsın.

  7. drukiyyes says:

    >bi kitabı bende ne kadar sıkılsam da bitirrim mutlaka, ama ben filmlerde de aynıyım ille sonunu görcem🙂

  8. >femida; sevgilinin gece kavga etme isteği hımm.. Öyle sevgiliyi yastıkla boğarım valla :pdeepblueeagle; klingon'lu mu! Ağır bir ithaf :)) Gerçek bin, küçüklüğümden beri yemem içmem okurum ben. Dediğin gibi okur çok ama hayatı kitaba bağlı olan çok az. Aslında bunun için insanları suçlamak güç, içten gelen bir dürtü ve çok fazla özveri istiyor. Sana rakip olabiliyorsam ne mutlu bana🙂 Filmler üzerinde resmen çalışıyorum, kendimi eğitmeye çalışıyorum; görsen halimi gülersün :)) "aktif bir aydın" işte akşamımı mutlu eden cümle bu :)drukiyyes; ben de kırkta yılda bir izlediğimde öyleyim ama o filmi bitirene kadar ben de bitiyorum🙂

  9. Li'l iL says:

    >kaç bin kitap okudun ?

  10. >Kimbilir, belli değil dedim ya🙂

Leave a Reply

