>Göçebe

>Stephenie Meyer’ı Alacakaranlık serisiyle tanıdık pek çoğumuz. O seri kadar başarı yakalayamayan bir kitabı var Mayer’ın; Göçebe.

Bana kalırsa çok daha yaratıcı bir kitap. Ruhların somut varlıklar olduğu, canlıların omuriliklerine yerleşerek bedenlerini işgal ettikleri gibi enteresan varsayımlar var içinde… Bu varsayımlara göre gerçek insanların, beden avcılarından saklanarak mağaralarda yaşadıkları bir dünya düzeni oluşturmuş Mayer. Ruhların yarattığı mükemmele yakın düzen sebebiyle “ütopya” sınıfına bile girebilir belki. Annemin Reiki kitaplarındaki söylemlere benziyor anlatılanlar. İlginç ve güzel. 


Bol vakit ayırabileceğiniz bir zamanda okunmalı, zira biraz -600 sayfa kadar- uzun. Hazır 9 gün tatil varken yumulun dostlar🙂

This entry was posted in kitap. Bookmark the permalink.

23 Responses to >Göçebe

  1. >bak bu omurilikte ruhlar, yaşamla ilgili bir teori var. bir türkün. ama unuttum şimdi adını iyi mi. anımsayınca bir ara yazarım sana.reiki çok güzel bişey. çok şifa veren var o enerjiyle.maşallah iyi okumuşsun. ne hayal gücü var değil mi bazı yazarlarda.

  2. >Aaa merak ettim bak şimdi. Omurilik değil de gezegen teorisini çok duymuştum o kitaplardan. Reiki zaten apayrı, ben pek ilgili değilim de annem çok meraklı öyle şeylere.

  3. Mia Wallace says:

    >Kuzenim bu kitabı okumam için bana vermişti. Okiyim bari🙂 merak ettim sen yazınca;)

  4. >Oku bence, beğenirsin🙂

  5. >tüh unuttum adamın adını. türk filozof. yeni. bulurum bir ara.

  6. >Her şeyi atarsan unutursun tabii :))

  7. >haklısın. kahkaha attırdın bana. :)hafızaya güvenmek her zaman yaramıyor.🙂

  8. >bir de ayurveda var. o da omurilikle ilgili. felsefe, metafizik konusu bu omurilik. hafıza da ordan gelirmiş, sözde :))))

  9. 8ex-en8 says:

    >6oo sayfa benim için 60 senede anca bitecek kitap demek😛

  10. >Ayurvedayla ilgili bir kitap da var evde, yine annemin kısmından🙂 Ama okumadım hiç, fikrim yok açıkçası. Benim omuriliğim bayağı sağlammış zamanında demek ki ama benimki de artık yaşlanmaya yüz tuttu:/

  11. >8ex-en8; Yok artık🙂 Bu demek oluyor ki günde 0.027 sayfa okuyorsun yani 1 harf bile değil! :))

  12. >deep; böyle laflarla beni kandıramazsın, o filozofu bulacaksın🙂

  13. hayalci says:

    >Ne güzel kitaptır göçebe :)Saçma bi şekilde en çok ağladığım kitaptır kendileri🙂

  14. Aicha! says:

    >Ben de çok beğendim bu kitabını S. Meyer'in! Twilight serisindeki parlayan vampirlerden daha ilgi çekici🙂 Bir de bir kaç yazarın hikayelerinden oluşan bir kitap daha var "Cehennemde Balo Geceleri". Onda da değişik kurgular var🙂

  15. >Ben bu kitabı okudum.Çok sürükleyici ve gerçekçi bir anlatıma sahipti..Okumayanlara tavsiye ediyorum. Sürükleyici bir roman🙂

  16. Loana says:

    >ben de çok beğenmiştim o kitabı. twilight serisiyle karşılaştırılamazdı bence, ne biliyim sevmiştim bayaa.

  17. JG ~ says:

    >Arkadaşım okuyordu bunu, normalde pek kitap okumayan bir tiptir ama o bile 3,4 günde bitirdi. Anlatmıştı bana da, konusu falan baya ilgimi çekmişti ama okumam gereken kitaplar vardı sonra da kaynadı gitti:)

  18. >hayalci; saçma değil aslında ama sonu güzel bitiyor neden ağladın ki🙂 Ben çok özenmiştim valla.Aicha!; evet ben de çok beğendim, aynı şekilde düşünüyorum. Onu hiç okumadım ama okurum fırsat bulunca :)Vişne Çürüğü; ben de öneriyorum ama sayfa sayısını duyanlar genelde vazgeçiyor, halbuki asıl olay orada :)Loana; bence de ama bazı ortak yönler var yine de. Romantik erkek, aşık ama kendini beğenmeyen kız vs.JG; kaynatma bence, hazır tatil varken oku bence, cidden güzel bir kitap🙂

  19. haYaL@ says:

    >ingilizcem gelişsin diye orjinalini aldım,alayacam diye kasıyorum,bıraktım sonunda,geri mi başlasam ne😀

  20. >Biraz daha direnseydin halbuki, çok rahat ederdin🙂

  21. wimparella says:

    >unutmuştum bu kitabı okuyacaktım bi yerlere not etmeli.

Leave a Reply

