>Bir klasik: Gelibolu’nun ilk günü fotoğraf paylaşımı

>Aylar sonra nihayet Gelibolu’ya gelebildim yeniden. Kardeşcağızımı pek özlemişim, babaannecik de hemen başladı yepyeni modeller örmeye bana. Burada hiçbir işim olmadan oturmayı, kafa dinlemeyi seviyorum; zira dinç uyandığım tek yer burası.


Hep olduğu gibi, Gelibolu’ya geldiğimin ilk günü buradan fotoğraflar paylaşacağım. Haftaiçi bir gün ara sokaklarda da dolaşacağım biraz ama şimdilik dağ bayırla idare edin🙂


Çimpe kalesine giden yoldan sapınca kaybolunan yer :

Karşı komşunun küçümenleri:
Köy evleri:
Şehrin eski evleri:

This entry was posted in gunce. Bookmark the permalink.

25 Responses to >Bir klasik: Gelibolu’nun ilk günü fotoğraf paylaşımı

  1. Miyuki says:

    >Beni de kaybet o yerde, en azından ruhum dinlenir. http://miyukininblogu.blogspot.com/

  2. >Şu sıralar biraz zararlı olabilir, Çanakkale Boğazı'nın bol rüzgarlı havasında üşütmek çok olası🙂

  3. !ancelina! says:

    >vayy güzelmiş:)köy evleri hayvanlar huzur temiz hava tam benim olmak istediğim yer.

  4. >ne güzeldir di mi sevildiğin insanlar arasında dinlenmek, ruhunun yıkanması, huzur bulmak, zihnin sakinleşmesi. üstelik ne de güzelmiş gezdiğin yerler. iyi dinlen🙂 kitap filan okuma🙂

  5. hayalci says:

    >Çok severim geliboluyu🙂 Bak özlettin şimdi😀

  6. >!ancelina!; aslında Gelibolu'nun merkezinde böyle şeyler yok, eski evler ve apartmanlarla karışık. Ama havası çok temiz, gerçekten yaşanacak bir yer.deepblueeagle; öyle tabii, insan bazen bu ortamı özlüyor🙂 Bir tane kitap aldım sadece yanıma, o bitsin başka okumayacağım. Okul varken istediğim kadar okuyamıyorum çünkü🙂

  7. >hayalci; gelseydin sen de keşke tatilden yararlanıp:)Zeyn; öyle öyle🙂

  8. hayalci says:

    >Bu tatile başka planım var,ama çok seviyorum geliboluyu yaa🙂

  9. T.B says:

    >manzarasına bayıldım, ne güzel bir yer. Bende geçen sene safranboluya gidip deli fotoğraflar çekmiştim. Bol bol temiz hava alıp gezmiş, sonrada bir köyde ıspanaklı peynirli gözleme yemiştim tadını bugün bile unutamam!Resimlerini görünce benim de aklıma Safranbolu geldi.

  10. >Ben de seviyorum ama sadece tatil için🙂 Uzun süreli kalınca sıkıcı olabiliyor🙂

  11. >Evet Safranbolu'ya benziyor, Gelibolu evi denen bir şey var; Safranbolu evlerine benziyor aşağı yukarı. Şehir yaşamından sonra böyle yerler çok dinlendirici oluyor, ben seviyorum🙂

  12. Telekinesis says:

    >eski ev fotoları için seni şuku yağmuruna tutuyorum. harikasın

  13. Modafobik says:

    >Ah ben de gezebilsem hem hava süper hem de oralar müthiş görünüyor, içim gitti valla🙂

  14. LieLLa says:

    >O değil de; Çimpe kalesi dedin tüylerim diken diken oldu. Tarihler, kimle niye alındığı. Aklımda şimşek etkisi yarattı. Tarih dersinde bunun yalayıp yutturdular yıa.😀

  15. 8ex-en8 says:

    >Küçümenlere küçük kızlar dokunmamalıymış bilio muydun..?

  16. Melly says:

    >Yaaa! Papatyalara bayıldııımm!!😀

  17. >Telekinesis; asıl ahşap evler var burada çok güzel ama fırsatım olup da çekemedim bir türlü :)Modafobik; evet hava cidden güzel, Gelibolu gibi yeli bol bir yerde bile🙂 E gel gelme diyen mi var :)LieLLa; ah görsen o Çimpe Kalesi'nin halini.. 3-4 sene önce direksiyon çalışmak için gitmiştik de sokak köpekleri kovalamıştı bizi, tinerci yuvası olmuş öyle söyleyeyim :(8ex-en8; Bilmiyordum ama artık ben de küçük kız sayılmam herhalde :)Melly; Ben de bayılıyorum papatyalara, nerede bulsam fotoğraflarını çekiyorum🙂

  18. Miyuki says:

    >Rüzgar müzgar, bizim buranın koyun kokusundan iyidir. Oh mis oksijen de çarpar adamı. Çok severim zaten Gelibolu'yu🙂

  19. >Oksijen çarptı zaten direk🙂 Ama kışın kömürden dolayı biraz hava kirleniyor. Ben de seviyorum Gelibolu'yu çok:)

  20. >Çok güzel yerlermiş. Fotoğraflar da başarılı olmuş.🙂

  21. Serena V says:

    >hi thanks for follow me :)kisses

  22. Bellavista! says:

    >dinç uyanmak, en son ne zaman oldu bu bana bilmiyorum ama senin adına çok mutluyum ve gelibolu gerçekten muhteşem bir yermiş !!!

  23. >Serena V; kisses too :)Bellavista!; oksijen bolluğu olan bir yere gitsen sen de canım? Biraz dinlenirsin belki🙂 Gelibolu aslında çok daha güzel bir yer, ama benim çekebildiklerim bu kadar oluyor🙂

Leave a Reply

