>Kanalizasyon

>Bu bayramda film izleyeceğim demiştim değil mi? Demiştim demiştim! 1 senedir erteleye erteleye Kanalizasyon’u daha yeni izleyebildim.

Bana kalırsa komedi alanındaki diğer Türk filmlerine göre çok iyi. Seviyesiz ve sürekli tekrarlanan saçma espriler yok, film akıcı ve gülmekten yerlere yattım resmen.
Okan Bayülgen’i normalde tanımasam; gerçek hayatta da iki kelimeyi bir araya getiremeyen bir işçi olduğunu düşünebilirdim, o derece iyi bir oyunculuk çıkarmış. Hakan Yılmaz’ı zaten her rolde beğeniyorum.
Sonuç olarak hem popüler kültür eleştirisiyle, hem de oyuncularıyla “güldürürken düşündüren” derler ya, öyle bir film olmuş.
This entry was posted in film. Bookmark the permalink.

15 Responses to >Kanalizasyon

  1. 8ex-en8 says:

    >Okan sağolsun 4 kişilk afm bileti yollamıştı😛 Geçen sene kasım sanırım o zaman izlemiştim. Beğenmiştim ama Okan'ı begenmedim. Mr. Bean takliti vardı.

  2. >Nasıl desem. O alaycı, kibirli Okan halinden eser yoktu. Düzgün cümleler veya karşındakinin açığını bekleyen bakışlar yoktu. Dimdik bir duruş yoktu, sürekli eğilen bir adam vardı. O yüzden beğendim ben🙂

  3. Marla says:

    >Okan Bayülgen'in showmanlikten öte oyunculuğunu daha çok seviyorum ve yakışıyor adama cidden.

  4. >Bence de, filmden sonra ben de aynı şeyi düşündüm🙂

  5. >Oyunculuğu iyiydi Okan'ın🙂

  6. ilnevyA says:

    >Merak ettiğim bi filmdi. İzlemeye karar verdim bu yorumdan sonra.

  7. >Okan'ı şovmen olarak nedense göremiyorum ya.. Adam millete laf sokup zaman geçiriyo gibime geliyo nedense🙂 O yüzden filmleri de pek ilgimi çekmiyo ama normal halinden eser yok diyosun vizelerden sonra izleyebilirm🙂

  8. >evet izlicem demiştin :)iyi ki izleyip yazmışsın.izlememiştim ama izlicem.iyidir komediler.türk sinemasına bişiler oldu zaten.oldukça iyileşti.

  9. voodoo says:

    >Ben ben daha izlemedim yorum yapamıycam ama Okan'ı eskisi kadar sevemediğim için gönül ister bu filmle seviyim😐

  10. 8ex-en8 says:

    >Oyunculuk güzeldi ama nedense beğenemedim. Arkadaşım iki de birde taklitçi bu ya demesinden sanırım. Beni etkilemiş olabilir.

  11. >Kolalı Jelibon; bence de, rumuzundaki işareti klavyede bulamamaktayım; eksik yazıyorum sürekli mecburen :)ilnevyA; öyle mi, sevindim şimdi; manipülasyon yapmışım :pBir İnce Ses; ben de o halini sevmiyorum ve aslına bakarsan filmi izleyene kadar oynadığını bilmiyordum🙂 Biraz şansa izledim ama beğendim, bitince izle :)deepblueeagle; değil mi, benim de o dikkatimi çekti. Gerçi ben pek iyi bir film beklemiyordum başlamadan önce, biraz kardeşimin ısrarıyla oldu🙂 Kalitenin yükseldiğini düşünüyorum Türk sinemasında, birkaç istisna hariç :)voodoo; ben Okan'ı hiç sevmezdim ama filmi sevmeme engel olamadı🙂 Olsun varsın sevme, izle yine de :)8ex-en8; olabilir tabii bilemem. Ben çok eğlendim izlerken🙂

  12. Mia Wallace says:

    >bu filmi neden bu kadar yerden yere vurdular anlamıyorum ama bence de çok güzeldi

  13. >Yerden yere mi vurdular? Haberim yok ama gerçekçi bir film, ondan çok eleştirilmiştir belki?🙂

  14. >bendeee çok beğenmişştim. ama çoğu kişi yermişti, iyi de banane. bence iyiydi😉

  15. >Bence de iyiydi, yersinler bize ne🙂

Leave a Reply

