>Abimm

>Dün televizyonda “Abimm” varmış, filmi izlemeye ortasından başladım; uyuyakaldım sonunu da göremedim.

Filmin konusu güzel ama bazı yerlerde mantık hataları var gibi. Bana pek gerçekçi gelmedi ama hikaye güzel. Bir de sonunu görebilseydim süper olacaktı, izleyen birisi çıtlatabilir mi🙂
Bu arada 300 izleyiciyi geçmişiz, “aman 3-5 kişi okusun da yeter bana.” psikolojisiyle açılmış bir blog için gayet iyi. Bu yazıdan sonra izlemeden çıkarıp hevesimi kursağımda bırakan olursa gözünü oyarım!
This entry was posted in film. Bookmark the permalink.

23 Responses to >Abimm

  1. ilnevyA says:

    >Ben izledim baştan sona. Ara ara eğlenceli filmdi ama çok meraka da değmez bence. Biraz zorlama olmuş. Hele ki sonunu görmemen daha da iyi olmuş.

  2. >uyuyakaldığına göre bence hiç de iyi bir film olmamış anlaşılan. :):) hala izlemeden çıkmadım bak , geziniyorum bloğunda:)

  3. >ilnevyA; böyle söyleyince daha da merak ettim şimdi ama!CherrybLossomgirL; aslında o kadar kötü değil de, uykum gelmişti sızmışım🙂 Ayrıca ben o şarkıyı çok severim söylemiş miydim?🙂 (cherry blossom girl'ü)

  4. 8ex-en8 says:

    >izleyelim bakalım.

  5. >İzle de sonunu da yaz, kıvranıyorum burda🙂

  6. Jove. says:

    >ben izledim ama sonunu söylemicem :p

  7. >izlemedim. iki başrol oyuncusu iyi diyorlardı. bir de acıklı imiş galiba.:)daha artar senin izleyenler, böyle korkutursan, kitapçım, filmcim, gastecim, sosyal bilinçlim :))

  8. >Acıklı tabii, Levent Üzümcü'yü o halde görmek bile yeterince acıklı:p Ama gerçekten ikisi de iyi rol yapmış, senaryoyla biraz daha oynasalar çok daha iyi olabilirmiş. Sıfatlarımla, şımarma katsayım doğru orantılı artıyor deep :))

  9. celly says:

    >Ben izledimmm anlatabilirimde🙂 ben begendim ya hatta ben bunu izlededigim zaman cok duygusal donemdeydim agladim bilem:))

  10. kirliselpak says:

    >"rain man" aklıma geldi nedense..

  11. Travis says:

    >blogger dayanışması ile sayılar artar da🙂

  12. CMOS says:

    >zihinsel özürlü rolü çok iyiydi ama ağladığımı itiraf ediyorum:D

  13. >kirliselpak; benzer konular da değil işte, burada gayet basit bir engelli vardı :)Travis; evet baksana artıyor gittikçe :)CMOS; evet ben de Levent Üzümcü'yü öyle görünce şok oldum, ağlamadım ama🙂

  14. burkan says:

    >film fena sayılmaz ama sonunu asla öğrenemiceksin selena:D:D

  15. >Çok teşekkürler Burkan, çok iyisin😀

  16. Marla says:

    >Ya filmi ben çok sevdim oyunculuklar falan süperdi murrooo bile iyiydi yani sonunda nerdeyse ağlayacaktım:))

  17. >Tamam ya söyleme sonunu sen de, kocaman bir "vaaay" demek istiyorum bu yazıyı okuyanlara :p

  18. >ben 10-15 dk baktım filme ve bana da direkt rain man'i anımsattı.birebir aynı değil tabi ama çok benzer konu.

  19. >Rain man'in yanında çok basit kalır tabii ki bu🙂

  20. ozgur says:

    >Sonunda ben çok ağladıım,Üzümcü yanlışlıkla bir sürü kişiyi öldürdü ve en son da onu polisler vurduuu…Çok acıklıydı ,abisi çok ağladı,yaaa!

  21. >Yaa, kötüymüş gerçekten😦 Ama bu kadar yorum yapanın içinde bir insaflı sen çıktın, teşekkürler🙂

  22. >celly, senin yorumun bana ulaşana kadar öğrendim:/ Ama olur da yine benim sonunu göremediğim bir film olursa anlat olur mu :))

Leave a Reply

