>Cevapsız sorular

>Bir arkadaşımda “Vizeler bitti, kaldı geriye cevapsız sorular.” yazısını görünce buraya da yazasım geldi. Halbuki benimkiler gayet de cevaplı sorular; sevgili UMUTSEPETİ ve deepblueeagle‘ın yolladığı mimin soruları. Daha raporumu bitirmedim, Almanca ödevlerimi yapmadım ve lab. quizime çalışmadım ama kendime engel olamadım yazma konusunda. Gevezeleşmeyeyim, daha fazla uzatmadan cevaplara geçiyorum:


En sevdiğiniz kelime: Anne (İçimde hep şefkat duygusu uyandırıyor.)
Nefret ettiğiniz kelime: Aga, Hacı, Kaardeşim vb. lakaplar
Ne sizi heyecanlandırır: Binlerce yıllık eserlerin içinde bulunmak, onların yaşadığını hissetmek


Heyecanınızı ne öldürür: Bir şeyde başarılı olamadığımı anlamak.
En sevdiğiniz ses:  Su sesi sanırım.


Nefret ettiğiniz ses: Matkap sesi başta olmak üzere sürtünme bulunduğunu hissettiğim her türlü ses. Diş doktorlarının aletlerinin çıkardığı sesler, törpü sesleri, gıcırtı sesleri.


Hangi mesleği yapmak istemezsiniz: Siyasetçi olmak istemezdim.


Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdiniz: İnsanların akıllarından geçenleri okuyabilmek isterdim.
Kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz: Bunu çok düşündüm fakat bulamadım. Hayran olduğum bir sürü insan var ama yine de kendimden başkası olmak istemezdim herhalde.
Nerede yaşamak isterdiniz: Paris.


En önemli kusurunuz: Sürekli mantığımla duygularım arasında kalmam.


Size en fazla keyif veren kötü huyunuz: Uykuyu çok sevmem.
Kahramanınız kim: Frida Kahlo.


En çok kullandığınız kötü kelime: Oha.


Şu anki ruh haliniz: Yorgun.


Hayat felsefenizi hangi slogan özetler: Neye inanırsan bir gün onu yaşarsın.


Mutluluk rüyanız: Dünyanın “Her şey çok kötü gidiyor, yakında yok olacak” diye düşündüğüm bir yer olmaması.
Sizce mutsuzluğun tanımı: Hayallerimin gerçek olmaması bir de üstüne sevilmediğimi hissedersem ultra mutsuz olurum.
Nasıl ölmek isterdiniz: Yapacağım her şeyi yapmışken, koltuğumda kitap okurken veya uyurken sessiz sakin ölmek isterdim.
Öldüğün zaman cennete giderseniz Allah’ın size ne söylemesini istersiniz: Geleceğini biliyordum.
 
Aslında kimseyi mimlemeyecektim fakat Bellavista!‘yı mimlemek istiyorum çünkü huylarımız o kadar çok benziyor ki, bu konuda da benzeyip benzemediğimizi merak ediyorum🙂 Bir de Mia‘yı da benzeyen müzik zevkimizden dolayı yine aynı meraktan mimliyorum, şimdi de raporumu yazmak üzere kaçıyorum!
 

This entry was posted in Mim, okul. Bookmark the permalink.

14 Responses to >Cevapsız sorular

  1. Mia Wallace says:

    >aa ben bu mimi yaptım francescam!http://trainspottingmia.blogspot.com/2010/11/mim-vol-14.htmlSenin cevaplar çok güzel.Ama ben akıl okumak istemezdim.O zaman hiç dostum kalmazdı..

  2. >perşembeye dek doluydun. yalançı :))))anne :)hacı. moda oldu.tarih. evet. bak bu çok doğru.siyasetçi. mükemmel yanıt. ben de.mantık-duygu. duygucuyum.inanırsan yaşarsın. doğru.kitap okurken. tek rakibim :)güzel yanıtlar.hadi şimdi derslerine bakayım🙂

  3. >Mia'm ben nasıl görmemişim o mimi ya sende:/ Sen söyleyince fark ettim. İşte iki arada bir derede yazınca böyle oluyor🙂 Mutsuzluk tanımlarımda benim de var ayrıca, ailemin benden önce ölmesinden çok korkarım.deep; doluyum hala🙂 Arkadaşım geldi, ders yalan oldu. Ama nasıl bir blog aşkıdır ki o yanımdayken bile size cevap yazıyorum :p

  4. >:) araştırmacı gazeteci fransın sen.

  5. >Hihi🙂 Ah ya tutamadım kendimi yine bak. Neyse bugün ders falan olmaz zaten. Keşke gazetecilik veya edebiyat okusaydım, çok daha çalışkan bir öğrenci olabilirdim o zaman🙂

  6. >kesinlikle.veya kütüphaneci.🙂

  7. >O da olabilirdi🙂 Kimya mühendisliği aklıma en son gelendi herhalde.

  8. >olsun. aselsan havelsan roketsan. bi dolu iyi yer var çalışabileceğin. diğerleri de ilgi alanın olur. çok da güzel olur🙂 akşamları gastecilik, yazarlık yaparsın.

  9. >Bilmiyorum ki, bitirebilsem bi🙂 Aslında seviyorum da işte fabrikada çalışmak bana zor gelecek gibi. Biraz da o yüzden işletmeye girdim, ofis ortamı daha ağır bassın diye. Umarım zamanla hobilerimi yapamayacak duruma gelmem🙂

  10. 8ex-en8 says:

    >Neye inanırsan bir gün onu yaşarsın.Kuantum felsefesi mi bu🙂

  11. >Kuantumda, uzakdoğu felsefelerinde hep bu geçer🙂 Zaten bilimsel olarak kanıtlandı diye biliyorum ben.

  12. Modafobik says:

    >Süper mimler yaa! Bayılıyorum!🙂

  13. burkan says:

    >selena yaşamak istediğin yerin paris olmasının altında farklı sebepler olabilirmi acaba:D:D

  14. >Modafobik; bir başka mime mimleyeyim seni de o zaman :)burkan; hiç düşünmemiştim ya bunu🙂 Bilinçaltıma yerleşmiş:p yok yok Paris bana uygun olduğu için, yoksa hatırlamak istemediğim konulara girme! Zaten o konuda bol dedikodu birikti🙂

Leave a Reply

