>Bu köşe yaz köşesi, şu köşe Tutankamon köşesi

>Tutankamon’un papirüsünü aldığım günü burada anlatmıştım, neredeyse 1 yıl olmuş. Annem de onu  8-9 ay uğraşarak bitirdi, nasıl yaptığını buraya yazmıştı. Anneciğim yapar da ben çerçeveletip asmaz mıyım, astım tabii!


Hepsi bir arada durunca Tutankamon köşesi gibi oldu burası. 
Şu miniğimi de unutmadım:
Annem çok marifetlidir böyle şeylerde. Takı yapar, ahşap boyar, dokuma yapar, küçük küçük objeler yapıp süsler, dikiş diker… Sonra da yaptıklarını buraya koyar :) 
This entry was posted in gunce. Bookmark the permalink.

12 Responses to >Bu köşe yaz köşesi, şu köşe Tutankamon köşesi

  1. Lou Salome says:

    >Çok güzel gözüküyorlar yahu🙂 Annenin elleri dert görmesin maşallah diyelim :):)

  2. >Teşekkür ederim, nazar değmesin tüh tüh🙂

  3. Mirza says:

    >dayanamadım bir daha baktım yaa süper🙂

  4. >Hahah🙂 Bu kadar beğenileceğini düşünmemiştim🙂

  5. >eh, kimin annesi :))))

  6. Modafobik says:

    >Hehe süpeer ya!🙂 Of zaten en çok gitmek istediğim ülkelerden biri Mısır, ben de istiyorum böyle bişi!

  7. >deepblueeagle; ben annem kadar yetenekli değilim ama :))Modafobik; benim de aynı şekilde, Ankara'da da satılıyordur papirüsler, oradan alabilirsin ama dokumaları bilemiciim :p

  8. mergiz says:

    >bebek, uzun bi şeye gerek yok yahu, 2 3 cümle. aşk senin için ne ifade ediyor? bi ilişkiden ne bekliyosun? sana göre ilişki nasıl olmalı falan? yazıp güzel insanlar da yorumlarını esirgemeyince ben de onları copyliyorum. sonra maddelerden ölçek çıkartıyoruz :)teşekkürler şimdiden.sınavda da başarılar🙂

  9. Miniie says:

    >vay vay vay annen pek bir hamarat ellerine sağlık süperler

  10. >mergiz; tamam bebek yapacağım. Normalde olsa şak diye yazardım ama şimdi tez, ölçek gibi kelimeler kullanınca gerildim kara kara düşünüyorum ne yazsam diye :))Miniie; teşekkürler🙂

Leave a Reply

