>Toplu ulaşamama haftasında bir mim & ödül

>

Öncelikle bana bu ödülü gönderen crazywomenrosemary ve deepblueeagle‘a teşekkür ediyorum. Ben böyle mimdir ödüldür genellikle biriktirip yazıyorum artık, kusura bakılmaz umarım🙂
Daha sonra da yeni bir mim gönderen mergiz‘e teşekkür ediyorum. Mim konusu şöyle:

Bir zamanlar ben…
*Heykellerin, annelerine karşı gelen çocukların taş olmuş halleri olduğunu zannederdim…
*Kendi çapımda çete kurup, yamuk yumuk yazımla “öleceksinnn!” yazıları yazar, milletin balkonlarına atardım.
*”Öldükten sonra ne olacağız?” , “Ben kimim?” gibi soruları düşünüp, sorularını bulunca ağlamaya başlayan bir çocuktum. Biraz boyumdan büyük işlere bulaşmışım galiba… Hala cevapları bulamasam da artık ağlamıyorum  :p
*Bir zamanlar demeyeyim; dün akşam tam iş çıkışı saatinde Mecidiyeköy’den metrobüse binmeye çalışan bir zavallı idim. Ben diyeyim 1000 kişi, sen de 2000 kişi. “2-3 Aralık toplu ulaşım haftası” dahilinde, ulaşım bu halde arkadaşlar. Video çekmeye çalıştım ama olmadı, fotoğraf niyetine bakın siz yine de efem:
This entry was posted in gunce, Mim. Bookmark the permalink.

10 Responses to >Toplu ulaşamama haftasında bir mim & ödül

  1. burkan says:

    >ünlü sıkıştırma programı winrarın kurucusu istanbulda anlamını fazlasıyla yerine getiren toplu taşımayı ve bu sayıda insanı kapasitesinin çok üstünde içine sıkıştırabilen metrobüslere şahit olduktan sora görevinden istifa etti:D:D

  2. >Hahah:D okumuştum onu ya🙂

  3. >bunları mı yapıyordun sahiden :)))

  4. >Evet neden olmasındı :))

  5. MeLLy says:

    >Ahahah! Heykel olayı çok ilginç ve komik…😀 :DBu arda OHAA! O kalabalık neee?!!

  6. >Ah o kalabalığı böyle en tepeden çekip gösterebilseydim keşke ya. O anda canımızın derdine düştük, kafamız çalışmadı :p

  7. MeLLy says:

    >Aman aman, ezilirsiniz falan, neme lazım.. :p

  8. >Pek ezilmediğimi söyleyemiciim:p Yok aslında nasıl olduysa terbiyeli bir kalabalık vardı etrafta. Öyle itiştiren kakıştıran olmadı ama birazcık oksijen sıkıntısı çektik :p

  9. MeLLy says:

    >ucuz atlatmışsınız valla, kalabalık harbi terbiyeliymiş çünkü normalde izdiham çıkar.. :S

  10. >Her gün oradan binenler vardı demek ki, ben o duraktan binmeye alışkın değilim garipsedim ondan; ama alışmış adamlar🙂

Leave a Reply

