>Birini anlatayım size

>Az önce dişime dolgu yapıldığından dolayı şuan ağzım uyuşuk ve şiş, dolayısıyla içimden kitaplardan bahsetmek gelmiyor. 


Mr.E ‘nin güzel bir mimi vardı. 


Benim için önemli birini anlatmam gerekiyor size. Ygs-lys muharebesi yüzünden 1 aydır göremediğim kardeşimi anlatmak geldi içimden.


Biz küçükken ben bayağı tombul, o da bayağı zayıf idi. Yaşımın verdiği avantajla da hiç acımaz, pata küte döverdim  -kabul, küçükken hiç kibar değilmişim- Sürekli kavga ederdik; hatta bir keresinde kardeşim, bizi ayırmaya çalışan anneme yumruk atmıştı! Zaman geçtikçe benim büyümem yavaşladı, onunki hızlandı. Geçen yıllar beni korkutuyordu, çünkü bir zamanlar sınıf arkadaşlarıma göre iri olan ben, artık onların arasında küçücük kalıyordum.


Onların arasında küçücük kalmak değil de, kardeşimin yanında küçücük kalmak daha ürkütücüydü. Ya benim ona yaptıklarımı bana yaparsa diye içim içimi yiyordu valla. Böyle zamanlarda hep bir barış anlaşması yapardık. Haftasonları sabah ritmik jimnastik, öğleden sonra tiyatro kursumuz vardı. Babamın orada bir şeyler atıştıralım diye verdiği harçlığı biriktirip ev alacaktık! Küsünce paraları ayırır, barışınca birleştirirdik. Bu hızla gidersek 55 yaşında falan birlikte bir ev alabiliriz:p


Kardeş olmamıza rağmen çok farklıydık. Bir kere kız-erkek farkı vardı. İlkokulda hatırlıyorum mesela, ben deli gibi kitap okur, o deli gibi spor yapardı. Babamdan geçen sporcu genleri sanki sadece ona etki etmiş gibiydi. Benim için beden eğitimi dersleri bir işkenceyken, onun en sevdiği dersti-matematikten sonra-. Aslında ritmik jimnastiğe gitmemizin asıl sebebi de buydu, evin  üşengeç kızını birazcık hareket ettirebilmek! 







Ben bencildim, o paylaşımcı. Ben savurgandım, o tutumlu. Benim ruh halim sürekli değişirdi, o hep istikrarlıydı. Kaç sene geçti bu özellikle hala değişmedi mesela. O bu sene üniversiteye girecek, İstanbul’a gelecek. Ve biliyorum ki o geldikten sonra sürekli beraber takılacağız, çünkü o benim en iyi arkadaşım! Birbirimizden ayrı geçen yıllar onu ne kadar sevdiğimi ve özlediğimi anlamamı sağladı. Ayrıca zaten onunla iyi geçinmek zorundayım, şuan benden 30 santim uzun ve 20 kilo fazla!🙂


Şimdii. Bloguma her gün girdiğini söylüyordun.. Bakalım gerçekten giriyor musun göriciiz eşek sıpası!

This entry was posted in Mim. Bookmark the permalink.

30 Responses to >Birini anlatayım size

  1. Zat-ı Hatun says:

    >gülümseyerek okudum bütün yazıyı.. içim ısındı.. benim böyle bir kuzenim vardı kardeş gibi hep aynı evde büyüdük..şimdi o 19 yaşında koca oğlan oldu, teyzemle ayrı evde yaşıyorlar artık vs de.. bizde iki farklı insandık böyle, o da senin kardeşine benziyor anlattığın karakter özelliklerinden taşıyor da.. içim acıdı şimdi gördüğüm yerde kafa göz giresim geliyor, bi durumlar oldu. kaybettik birbirimizi. sadece çok ciddi sağlık durumlarında yanyana geliyoruz. öyle işte çok şanslısın.

  2. >Üzüldüm şimdi. Keşke öyle olmasaydı. Bazen her şey iyi başlıyor kötü bitiyor. Ama yine de bazen ne olacağı, belli olmaz; durumlar değişebilir üzme kendini Zat-ı Hatun🙂 Hayat bu🙂

  3. >ne güzel kardeş dayanışmasını sürdürmeniz ve aynı zamanda birlikte iyi vakit geçirmeniz..

  4. femida says:

    >sevdim sevdim yazını, benim de bir tobaaam var yaa keratayı gecen gün yolladım daha ablasını ziyarete gelmişti, az daha büyüsün sevgilim diye millete yutturucam ahaha:D

  5. >Moda Çıkmazı; öyle valla, teşekkürler :)femida; Ben yutturabiliyorum artık :)) Kıskandırmak istediği kızlar olursa beni çağırıyor sıpa🙂

  6. ilnevyA says:

    >Her zaman beraber olun🙂 Her adımınızda yanyana, omuz omuza🙂

  7. >Umarım ilnevyA, hep dediğin gibi olsun🙂

  8. >sen çok komiksin ya hemen bakıyorum söz🙂

  9. >Neye bakıyorsun anlamadım Eda abla🙂 Bloga mı🙂

  10. MeL' jones says:

    >Way anasını lan!Tamda ablamı anlatmak ıcın gırmıstım kı senın yazını gordum.Çokduygulandım.Kardesın cok sanslı senın gıbı bı ablası var🙂 Eger yazını ve yorumları okursa bu da benden kardeşine:Sevgılı eşek sıpası,ablan cok anlayıslı,emınım cok sabırlı bıde baya entel.kıymetını bıl.operım ıkınızıdejones.

  11. Şirvan says:

    >Bu istikrarlı kardeşin burcunu merak ettim ben nedense?

  12. burkan says:

    >duygulandım valla selena süper bi yazı olmuş:D ama o össye hazırlanırken sende bi karate kursuna falan yazıl çünkü kardeşin ona yaptıklarının intikamını mutlaka alır:D:D not:tecrübeyle sabittir:D

  13. Mr.E says:

    >Negzel yazmışsın…..da ne olacak bu abi ablaların küçükken kardeşleri üzerinde kurdukları baskıcı politika😀

  14. ry says:

    >erkeğe şiddete hayır!

  15. >MeL'jones; bunları ona hatırlatayım da biraz kadir kıymet bilsin! Vay be, ne güzel insanların ablaları hakkında yazması, keşke benimki de yazsa.. (bunu da okusun mümkünse) Ayrıca bugün beni gülümseten 2. yorumun oldu bu, çok teşekkür ederim Mel, ben de öptüm :))Şirvan; çok istikrarlı bir başak burcudur kendisi🙂

  16. >burkan; öhm öhm yarana mı bastım canım :p yok ya, bir kere senin abin erkek-o nasıl bir cümleyse- yani benimki beni döverse orantısız güç olur, sakat falan kalırım :DMr.E; valla bilmiyorum ne olacak :p Yaşım biraz daha büyük olsaydı ben de kurmazdım, ki o halimden eser yok şimdi ama o zamanlar rekabet duygusu öne çıkmış herhalde :)ry; hihi babamı hatırlattın bana🙂 O da bana hep bunu söyler🙂

  17. Modafobik says:

    >Her zamanki gibi, müthiş mim!🙂

  18. >Francesca , tam bir yetişkin abla gibi yazmışsın🙂 harikaydı..

  19. >"Küsünce paraları ayırır, barışınca birleştirirdik" bende bu saçmalıkları sadece kardeşimle ben mi yapardık diye düşünürdüm.. Tek biz değilmişiz,sevindim🙂

  20. CEPAYNASI says:

    >insanı kardeşi olmalı:)))

  21. >deepblueagle; hihi :)Syrakusa; yetişkin abla mı hımhım🙂 Alışamadım hala🙂 teşekkürler :)tuzlimontekila; yok yok, insanın çocukluğuna en çok kardeşi şahit olduğundan bir de; en çok saçmalık birlikte yapılıyor :))CEPAYNASI; bence de olmalı🙂

  22. timeout says:

    >bir an ablamla münasebetlerimi hatırladim😀 beni sürekli ölü taklitleriyle korkuturdu ve ayrıca senin gibi döverdi😀 aradan yıllar gecti tabii…Kendime güvenim geldi ve güçlendim😀 Peki şimdi mi ne yapıyorum söylemem :p😀 kardesin hele bir yanına gelsin oyle ancak😀😀

  23. >Bi' dakika ya! Benim de sonumu öğrenmeye ihtiyacım var :))

  24. >birbiriyle anlaşabilen kardeşler ne güzel ya çok özeniyorum. biz kedi köpek gibiyiz. bir de ciddi bir yaş farkı olunca arada. ah biraz daha büyüseydi… çok gıpta ederek okudum yazını🙂

  25. >Biz de kedi köpek gibiydik işte🙂 Hatta o zamanlar "büyüyünce en yakının o olacak" falan derlerdi de "yok artık!" derdim. Kardeşin büyüyünce siz de öyle olursunuz🙂

  26. hemera-nyks says:

    >çok güzel yazmışsın🙂 umarım aranızdaki bağ hiç bozulmaz-hemera

  27. Maya says:

    >"Küsünce paraları ayırır, barışınca birleştirirdik." hahahah sanırım hepimiz yapıyormuşuz bunu. çok hoşuma gitti🙂

  28. >hemera; teşekkürler iyi dileklerim için, umarım :)Maya; evet birkaç kişiden daha duydum, tek değilmişiz :))

Leave a Reply

