>Addictive Istanbul 1 yaşında!

>Ben kendi kendime yazdıklarımı burada paylaşmaya karar vereli 1 yılı da geçmiş ve ben farkına varmamışım! Blogumun doğumgününü unutmak gibi bir şey bu, kendimi suçlu hissediyorum.


1 yıl geçmiş ve neredeyse 400 izleyicimiz olmuş. Bir sürü insan tanıdım bu blog sayesinde, çok değişik şeyler öğrendim. Bana kattığı şeyler sebebiyle, şuan bloguma karşı vicdan azabı çekiyorum!


Bunu telafi etmek için bir ricam olacak sizlerden… Bazen sayaçlara bakıyorum, her gün en az 100 kişi giriyor bloga. Ama yorumlara baktığımda 20-30 arası değişiyor. Yani kimileri öylesine bakıp çıkıyor gibi bir durum var. “Addictive Istanbul’u sevmenizin sebebi ne, nasıl olsa daha çok severdiniz?” Bu da benim merakım. Fikrinizi ufacık bir yazı-yorum olarak bırakırsanız beni çok mutlu edersiniz,  :)

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

60 Responses to >Addictive Istanbul 1 yaşında!

  1. burkan says:

    >takip ettiğim tek blog bu. söyleyecek kelime dahi bulamıyorum bu blog için ama her yönüyle mükemmel demek yeterli sanırım(şimdilik):D doğum günün kutlu olsun addictive istanbul ve en içten paylaşımların için teşekkürler selena daha nice yaşlara ve takipçi sayınla yapılan yorumların çığ gibi giderek büyümesi dileğiyle:D

  2. >Ah ya burkan🙂 Asıl ben sana teşekkür ederim, en sadık takipçim-izleyicim-yorumcum benim :)) Mükemmel blog yoktur, mükemmel olmaya çalışan blogger vardır hehe🙂

  3. ry says:

    >nice yıllara addictive istanbul diyeyim öncelikle.kitap tanıtımlarını biraz daha arttırırsan sevinirim. ben şu yazar ünlü çok satıyor diye onun kitabını almam. biri bana kitabı anlatmalı.

  4. >Teşekkür ederim🙂 Ben de, hatta çok satıyorsa direk soğurum o kitaptan. Bazıları "sürekli kitaplardan bahsediyorsun, anlamıyoruz" dedikleri için azalttım ben onları aslında, yoksa bana kalsa hep kitaplardan konuşurum ry :))

  5. >bende yenı tanıstım sızınle. okudugumdan keyıf alıyorum. cok sevdım sızı.

  6. >Ben de Sevgili Zeynep🙂 Blogunuzu daha çook inceleyeceğim, hele resimlerinizi gördükten sonra daha çok sevdim sizi; tarzınız bana çok yakın🙂

  7. >blog çok güzel bence,yeni keşfettim,marka olacak bir ismi var öncelikle ;)Ben sevdim,nice bloglamalara diyeyim ozaman.

  8. Özlem says:

    >iyi ki bu blogun güzeller güzeli sahibi var ve bu blogta var iyi ki dolasıyla(: nice nice yıllara izleyicileri büyüsün bir ordu olsun.

  9. >marjinal marji; Bu cümlenin üstüne "yaptım olacak!" denirdi ama hanımefendi çizgimden kaymayayım şimdi :p Çok teşekkür ederim, hep beraber bloglayalım :))

  10. >Özlem; hehe blog sahibesi seni yer🙂 olsunn, hadi bakalım!🙂

  11. >aralık doğumlu bir blog daha:)ben dahil ne çokmuşuz aralık ayında blog açmaya karar verenler, bereketli bir aymış.blogunu neden takip etitğime gelirsek, tek bir şey üstüne değil de pek çok üstüne olan blogları seviyorum bn sennki gibi.e yazdıkların da yormuyor,okutuyor kendini.nice senelere…

  12. >Kış geldikçe yazma isteği artıyor demek ki sophie :)) Teşekkür ederim🙂 Bu arada ben sana yorum yazarken sen de bana yazıyormuşsun, kalp kalbe karşı diye boşuna dememişler :)))

  13. >Kış geldikçe yazma isteği artıyor demek ki sophie :)) Teşekkür ederim🙂 Bu arada ben sana yorum yazarken sen de bana yazıyormuşsun, kalp kalbe karşı diye boşuna dememişler :)))

  14. >çok süpersin bişi yapmana gerek yok, aa dur bana daha çok yorum yaparsan daha çok sevebilirim seni😛 şaka şakka :D:D

  15. >"yorum dediğin nedir ki gulüm, ben senin için blog yazmayı göze almışım" ay bugün de pek bir garibim. Teşekkür ederim, istediğin yorum olsun yahu :))

  16. >Nice senelere…İtiraf etmek gerekirse siz önce beni buldunuz ve ben daha yeni bir izleyicim… ancak gördüğüm kadarıyla gayet güzel ve içerikli. Sevgiler🙂

  17. >Teşekkürler🙂 Evet ben sizi buldum çünkü sırf kitaplar için açılmış bir blogunuzun olması hoşuma gitti; sevdiğim blog türü yani. Takipteyim🙂 Sevgiler🙂

  18. >Öncelikle 1.yılın kutlu mutlu olsun diyeyim.. Nice yıllar göresin🙂 Ben hiç bi yazını atlamadan okuyorum ama bazen yorum yapamıyorum.. Yani yazacak bişi gelmiyo aklıma🙂 Bu seninle alakalı değil tabi ki.. Benim yorum yapamama gibi bi özelliğimin olmasından kaynaklanıyo🙂

  19. >Yazını okumasaydım o bahsettiğin bakıp çıkan insanlardan biri olacaktım. Yorumumu esirgemeden çıkayım;) Ben blogunu blog arkadaşları arasında gezinirken buldum MilenaJesenska'dan GregorSamsa'ya ordan da sana. Peki neden?=>Vakit geçirmek olabilir, aslında yaptığım çok amaçlı bir hareket değil.Biraz da kaçmak. Yazmam gereken ingilizce makale var en az 5 sayfa Pzrtesi teslim edilmeli ben de daha başındayım yazamıyorum sinirden çatlamamak adına dolaşıyorum.. Epeyice yazmışsın, güzel şeylerden de bahsetmişsin.Normal insanların takipte olması.. devam et:)Yine yaz yeni yeni yaz. çünkü dünyamızda hep yeni bir şey beklenir.

  20. >Aaa şaşırdım bak şimdi🙂 Ya işte siz böyle yapınca ben de boşuna yazmış gibi hissediyorum, okuyun yorumlayın sevineyim ben de! Çok mu bencilce oldu🙂 Peki o zaman daha fazla şey istemeyeyim🙂 Teşekkür ederim çok tekrardan🙂

  21. >evveleyn; ben de aynı durumdayım🙂 Bu hafta 3 vizem 2 raporum 2 toplantım 2 sergim var gitmem gereken. Bir de neredeyse tam gün olan okul, almanca kursu derkeen.. Ben de buraya kaçıyorum işte :)) Teşekkür ederim düşünüp de yazdığın için🙂

  22. >Ohoo sen böyle dersen😀 Benm bugün 13 kişi sayfamı görüntülemiş😀 oturup ağlıyım ben en iyisi🙂 boşver sen yaz 1 kişi bile okusa yeter bence🙂

  23. >Ama sen daha yenisin; ben 5 izleyicim oldu diye mutlu olduğum günleri bilirim be :)) Yok yani şey gibi biraz, mağazaya girerler şöyle bir bakınıp çıkarlar ya, öyle hissediyorum🙂

  24. >5 mii ? ben ilk izleyicimi görünce havalara uçmuştum bee🙂 kaç ay sonra ilk defa biri beni izlemişti🙂 Merak etme bakınıp da çıksalar bi arkadaşa bakıp da çıksalar temel izleyici kitlesi her zaman her yerde hep destek tam destek😛

  25. Modafobik says:

    >Ooooooh tebrik ederiiiiiim! Müthişş haber :)) Ah Francescaaa, iyiki doğmuş bu blooog, nice nice senelere asla bırakma yazmayı!

  26. iLhan says:

    >Açılışı yakın tarihlerde yapmışız eğer 1 yılı çok fazla geçmemişsen blogdaşım🙂 İzdüşümlerinin doğum günü kutlu olsun francesca, nice mutlu yıllara!

  27. >Gerçekten, insana mutluluk veriyor:) Ben de yazarken biri gelsin de baksın amacıyla yazmıyorum ama bakanlara yorumlayanlara seviniyorum. Takibime alayım seni, arada bir yorumlar sevindiririm.Vee de kolay gelsin. İstanbul'da olmanın tadı başkadır. okul haricinde yapman gerekenlerde 2 de sergi var çünkü:) Hepsine de yetiş Almanca ile de iyi tut arayı. Ich leibe Deutch.

  28. >Bir İnce Ses; benim ilk izleyicilerim: kendim, annem, kuzenim, bir arkadaşım idi. Dolayısıyla 5. izleyici ilk yabancı izleyiciydi :)) Teşekkür ederim, bu sözleri duymak çok hoşuma gitti :)Modafobik; Teşekkürler Tuna, sen de mümkünse🙂

  29. >iLhan; yok yok 5 gün geçirmişim :)) İzdüşümlerinin doğum günü demek, nereden buldun bu cümleyi; çok güzel🙂 Teşekkürler, sana da nice yıllara tekrardan :))evveleyn; çok sevinirim gerçekten :)) Evet, İstanbul'u sevmemin ve blogumun adının bile "Addictive Istanbul" olmasının sebebi bu zaten :)) İstanbul gerçekten apayrı bir yer. Ich auch liebe Deutsch🙂

  30. >Ama ben daha Deutsch bile yazamıyorum:) Benim sevgim plaonik. Gitmis Deutch yazmışım.Bizim ailede 2 kişi-ablam ve babam- bu dili kendilerinin gibi konuşur da bende yalnız kulak aşinalığı var:)

  31. Medanşeri says:

    >nice nice senelere o vakit ((:ben de o sık takip eden ama yorum yazmaya fırsat bulamayanlardanım :|ama aklımda artık her girdiğimde selam vermeden çıkmam :psevgiler… (((:

  32. >evveleyn; Hihi olsun, el sürçmesi :)) Vay be ne güzel, ben de lisede birazcık öğrenmiştim oradan aşinalığım vardı işte 1 senedir kursa gidiyorum öğrendim bayağı🙂 eve, ben şimdi yatıyorum çok memnun oldum tanıştığıma🙂 Daha sonra görüşmek üzere :)Medanşeri; bu yazıyla birlikte yorumlarda az gördüğüm okuyucularımın da olduğu ortaya çıktı, ben bunu çok sevdim🙂 Hihih yaz tabi, "selam francesca" yazsan bile yeter :p Sevgiler🙂

  33. mergiz says:

    >nice mutlu yıllara bebek! valla hoşuma gidiyo okuyorum. umarım yeterlidir :)şş, pastadan gönderirsin😛

  34. hemera-nyks says:

    >nice yıllara🙂 nasıl olsa daha çok severdiniz sorusuna gelince bence içinden geldiği gibi şimdiki gibi olmalı🙂 -hemera

  35. femida says:

    >seviyorum seni güzel insan hepsi bu:)

  36. >fran. kutlarım.hiçbişi yapma.her zamanki gibi "sen" ol sadece.doğal. kendiliğinden.günün getirdiği gibi.günlerin köpüğünü yaz (vian) bize.:)

  37. Bellavista says:

    >şimdi o kadar yorgunum ki, bu asla geçiştirmekten yana olduğum bir konu da değil… seni çok seviyorum nice yaşlara.. tanımlamak anlatmak çok zor. buradayım çünkü..sanırım aynaya bakıyorum.hem de yanlışlarımı doğruya çeviren bir aynaya.. en kısa zamanda görüşmek üzere Fran ..

  38. 8ex-en8 says:

    >buna ben yorum yapmasam üzülebilirdin😦 gece girebiliyorum o da bazen.nice senelere😉

  39. uysalanne says:

    >nice senelere canım… ben blog dünyasına yeni katıldım ve takip etmek istediğim ,sevdiğim izlediğim güzel bir blog yorum yapmaya gelince yazarken panik yapan birisiyim.bana oku desinler ama yaz demesinler ….keşke yazma yeteneğim olsa sürçü ihsan ettiysem affola sevgilerimle daima takipteyim…

  40. Mia Wallace says:

    >nee 1 yıl dolmuş muu.. süper bir şey bu ve hep yazmaya devam et!

  41. Zat-ı Hatun says:

    >efem nice yıllara o zaman=). ben geçen seneden beri takip ediyorum, çok yorumlaştığımız olmuştu seninlede bazı nedenlerle blogumu patlatıp, ismimi değiştirmem gerekti. yani bir akp sloganıyla tamamlamak istiyorum yorumu; durmak yok yola devam!aynen böyle hiç bi değişiklik yapmana gerek yok bana kalırsa, zira her şeyden bir tutam sunuyorsun zaten bize=)

  42. >Nice yıllara Franceska'm sevdiklerinle,bloğunla biz izleyenlerinle birlikte..:))

  43. >mergiz; yeterli, kısa ve öz; senin gibi🙂 mm supangle yapmıştım, ondan göndersem beybi :phemera; teşekkür ederim, o zaman aynen devam ediciim :))femida; ben de seni seviyorum güzel insan, olduğu gibi bırakacağım blogu bu gidişle🙂

  44. >deep; günün getirdiği gibi🙂 peki. günlerini köpüğünü okumadım ama okurum, yazarım, yorumlarım🙂 Kitaptaki Chick ben oluyorum sanırım; ya da Colin'in evcil faresi :))Bella; biliyorum, yorgunsun ve yoğunsun; işlerinin arasında gelip de yazdığın için teşekkürler bellam🙂 Ben de seni çok seviyorum, hatta bu blogun bana getirdiği en önemli şey sensindir herhalde; baktığımda kendimi gördüğüm yüz. İyi ki varsın.

  45. >8ex-en8; üzülürdüm tabii ki, ama farkındayım internete uğramadığının o yüzden kızmazdım🙂 Hep beraber cemoi:)uysalanne; Aşkolsun, çok teşekkür ederim🙂 Ben bu yazıyı yazınca aslında sesini duymadığım bir sürü okur olduğunu fark ettim, bir kerelik de görsem çok sevindirici bir şey bu; mutlu ettiniz beni🙂 Sevgiler🙂

  46. >Mia; hoşgeldin İstanbul'a🙂 böyle yorumlar geldikçe hep yazarım ki ben!Zat-ı Hatun; şimdi bu çok gizemli oldu.. Çok yorumlaşmıştık hımhımhım, kafamı karıştırdın🙂 Ama olsun her türlü buradayız adres belli; durmak yok yola devam :)) Değişiklikten vazgeçtim artık bunları duyunca hihi :)rosemary; çok teşekkürler rose, hep beraber umarım :))

  47. Mr.E says:

    >Ben daha bu sularda çok yeniyim hatta takip etmeye başladığım zamanı referans alırsak benim için 2 haftalıksın ^.^ (eski yazılarını okumak kısmını süreye dahil etmedim halbuki onlar 1 senelik mesela🙂 Ama böyle içini yazılarına okunur şekilde aktardığın için teşekkür ederim🙂 hı hı evet

  48. >Eski yazılarımı da okudun demek🙂 Ben teşekkür ederim, zaman ayırıp da okuyup da yorum yaptığınız için🙂 Hı hı evet.

  49. Telekinesis says:

    >bize laf kalmamış ki…1.yıl taşına verdim şukunu eli düzgün blogger

  50. MeL' jones says:

    >Sana kocaman bi pastayla mum hüfletmek vardı şimdi dimi? :)İyi ki dogdu addictive İstanbul…Daha nice nice yazılara.

  51. >Sevgili Francesca,Happyhappy happy birthday to Addictive IstanbulBenim bu blogda en cok sevdigim :Yazilarin cok dogal ve dikkat cekmek icin hic bir sey dramatize edilmemis yazilarda Onun icin cok severek okudugum bir blog…

  52. >Telekinesis; senin şukuların yeter, bunu bekliyordum zaten :pMel; aslında şuraya bir pasta resmi koysaydım üfletmiş kadar olurdum da üşendim biraz :shy Teşekkürler, hep beraber yazıyoruz işte mel :))mon clementier; çok teşekkürler :)) Demek ki olduğu gibi bırakmam gerekiyor, böyle devam edicem ben🙂 Sevgiler.

  53. Nessuno says:

    >Hem iade-i ziyaret hem de de bir merhaba demek için tam zamanında uğramışım, blogunuz bir yılı geride bırakmış, tebrik ederim, nice yıllara…

  54. >Sevgili Nessuno, benimki ufacık bir ziyaretti aslında; daha uzun uzun inceleyemedim ama blogunu beğendim; tekrar döneceğimi umuyorum🙂 Teşekkür ederim, hep beraber🙂

  55. Körebe says:

    >Çok sıcak bence :)Çizgini bozma derim ben.Nice senelere bi de🙂

  56. >Peki, çok teşekkür ederim🙂 Hep beraber nice senelere Körebe :))

  57. >Ben blogunuzu tesadufen bugun kesfettım, söööyle bir inceledim ve cok begendım🙂 artık bende takıpteyımm! :)bende sızı beklerım :)http://zeynepsek.blogspot.comSevgılerımle,Zeynep

  58. >Hoşgeldiniz o zaman🙂 Teşekkürler, geliyorum şimdi :p Sevgiler🙂

  59. >tatlım ya 2010-2011 yazına yorum yapıyorum ama görünür olmuyor, sen mi kabul etmiyorsun , yoksa gelmiyormu sana anlayamadım ?😦

  60. >ribeLLe; son 1 saatimi o görünmeyen yorumlara cevap yazmakla harcadım:) Mailime gelmiyor, ayarlar kısmında gizli kalmış tam 93 yorum!

Leave a Reply

