>2010-2011

>rosemary mimlemişti beni 2010 ve 2011 hakkında. Kısa kısa geçecek olursak 2010’da beni sevindiren olaylar:


*2010’da en sevdiğim 5 ressamdan birinin sergisine gittim, diğer 2sine haftaya gideceğim, bir diğerine daha önceden gitmiştim. Kişisel üşengeçliğim olmasaydı 5liyi tamamlayacaktım halbuki!


*Almanca öğrendim, ehliyet aldım, 2. üniversiteye başladım.


*Stajlarım hemen hemen ayarlandı.


*Hayatımın en eğlenceli yaz aylarını geçirdim.


*Kimya mühendisleri odasıyla haşır neşir oldum, bir sürü şey öğrendim.


Bunlar da üzücü olanlar:


*Not ortalamam hiç hoş olmadığından, pek bir istediğim Erasmus’a başvuramadım.


*Gitmek istediğim çoğu konsere gidemedim, her seferinde bir aksilik çıktı.


*Erkek arkadaşımdan feci bir şekilde ayrıldım, üzücü oldu baya tabii.


*Hemen sağ tarafa bakıyor ve okuduğum kitapları sayıyorum; bu sene 32 kitap okumuşum. Hadi olsun olsun 33 eder 10 gün sonrasına. Ortalama 400’er sayfa olsalar (400×32)/365= 35 yapar ki bir zamanlar günde minimum 100 sayfa okuyan biri için felaket demek.


*İstediğim filmleri izleyemedim yine ve yine. Bu soruna bir çözüm bulmalıyım!


Hadi birlikte hedef koyalım.. Francesca bol filmli, bol kitaplı, bol sergili mutlu bir 2011 geçirsin! İçinden bunu geçirenlere de daha iyileri gelsin🙂


*Bu yazının BU şarkıyla birlikte okunması tavsiye edilir.

This entry was posted in gunce, Mim. Bookmark the permalink.

22 Responses to >2010-2011

  1. Mr.E says:

    >2011'in 2010'dan daha sanatsal geçsin, her anı sanatla dolsun, hatta denk gelirsen bir körle de tango yap (tamam sonuncu dilek biraz şarkının etkisinde kalmaktan kaynaklandı🙂

  2. >Hahah körle tango mu :)) Ben bir öğrensem de, gözü görsün görmesin hiç fark etmez Mr.E :))

  3. >fran. evet 2011'de benden çok film izle, müzik dinle, kitap oku, dil öğren, sergi izle, bitter çikolata ye, muz ban, not ortalamanı yükselt, daha daha sosyal zekalı ol, hiç bi erkek senden ayrılamasın :))))

  4. >Deep ya ayrılacak olduktan sonra kaç kitap okuduğuna kaç sergiye gittiğine bakmıyorlar ki:)) Sen de erkek olmasaydın erkek değil mi hepsi aynı derdim. Bu arada muz ve bitter çikolata benim de en sevdiğim iki şey, gördüm yorumunu :)) Minik bir kaba koy erit içinde. Sonra muzları da içine daldır böyle ay ay ay hemen yapmaya gidiyorum şimdi :p

  5. burkan says:

    >hepsini telafi edeceğinden adım gibi eminim:D

  6. >32 kitapta pek azımsanacak kitapta değil yaa, kendimi daha fazla kötü hissettirme bana, ayrıca yazının sonuna geldiğimde gördüm bu şarkıyla okuyun uyarısını, bu şarkıyla yorum yazıyorum oyüzden ben , idare et😛

  7. >francesca; tam olarak kimliğini bilmiyorum. Ama bu yazını okuduktan sonra kendime çok yakın hissettim seni. müzik vazgeçemediklerimden, deli gibi kitap okuyorsun, ama ben kızım olduktan sonra, kitaba vakit ayıramıyorum, resimde yapıyorum, film izlemeye çalışıyorum. Sergi geziyorum. Yoğun bir iş hayatım var, odaklanmam kızım, işim üzerine.Sizler evli değilsiniz anlaşılan, evlenmeden önce sizin gibiydim, evlendikten sonra, bu kadar yoğun kendime vakit ayıramadığım için çok bocalamıştım. şöyle söyleyeyim, ilk bloğumu açtığımda, blog arkası olarak bu temayı kullanmıştım. sevgiler.

  8. >Sevgili Zeynep, bunu ben de fark ettim🙂 Özellikle yaptığınız resmi gördükten sonra. Yok ben evli değilim, çok küçüğüm henüz🙂 Ama tahmin edebiliyorum sizi; hem o çalışma temposuna dayanmak hem de bir birey yetiştirmek kolay değil.. Ancak sizin gibi bilinçli ve kültürlü bir annesi var, çok sevimli ve akıllı bir bıcırıktır eminim :)) Daha da sık görüşmek üzere, sevgiler🙂

  9. >ben yorum yazmıştım sana gelmedimi ki ya? sayfaya abone olmuşum ama yorumumu göremedim😦

  10. Müge says:

    >mimledim seni Francesca'm.. gönlüne göre; ister yap, ister yapma.. öpüyorum kocaman🙂

  11. >2.Üniversite.. Süper ya🙂

  12. >Onların vizeleri de başlasın görücem o zaman süper mi beter mi :))

  13. >Açıköğreti mi🙂 Ben sandım birinciyi bitirdin ikinciy başladın🙂 Bişi olmaz ya onların ki kolay oluyo bizim arkadaşlar son bi hafta baktı geçtiler.. Olmadı bütünleme de geçiyolar🙂

  14. lifegoeson says:

    >mim üstüne mim olur mu?ama mimlendin :))2011 de en çok secilen ol …nasıl bir dilek oldu yahu

  15. >Yazıyı okumadan önce dinlememiz gereken müziği sonuna yazmışsın, e tabi geçti:)Tebrikler, daha dolu yıllara..

  16. >francesca; yorumlarım sana gelmiyormu ? anlamadım ben , neden kabul etmiyorsun😦

  17. >Bir İnce Ses; benim daha yaşım kaç başım kaç da bitireceğim 1.yi :)) Bizim ikisinin de vizesinin çakışması gibi bir durum var, o zorlar beni, yoksa kolaydır tabii işletme ne kadar zor olabilir ki :)eve; evet ya bak doğru söylemişsin🙂 Neyse artık başka bloglara göz atarken dinlersiniz:p Teşekkürler, size de🙂

  18. >burkancığım benim sadık izleyicim :)) umuyorum ki telafi edeceğiz birlikte :))

  19. >ribeLLe; olsun asıl sen idare et ben resmen 2 hafta sonra yorum yazıyorum sen 3-5 dakika sonra dinlemişsin ne yazar :)) Öyle değil işte ya, ben eskiden günde 100 sayfa okuyordum minimum:(

  20. >Müge ablacığım ve lifegoeson; şu sıralar mim yazmaya fırsat bulamasam da, zaman olunca yine yazarım çok teşekkür ederim; mim üstüne mim olur tabii ki! :)) Ayrıca lifegoeson bu dileği de hiç duymamıştım🙂

Leave a Reply

