>Goran Bregoviç

>Son 48 saattir kaç kere BU şarkıyı dinledim bilmiyorum. Sanki ben kendi odamda laptopta oturup rapor yazmıyormuşum gibi. Kot pantolonumla okuldan çıkıp eve gelmemişim gibi.


Çook uzaklarda bir yerlerde; süslü masaların arasında dans ediyorum şimdi. Ahenkle ve hiç acele etmeden. Tüm gecenin benim olduğunu bilerek. Upuzun elbisemi sürüyorum ahşap zeminde, parlak gözleri umursamadan. Vaktim var her şey için; tek renk beyaz artık.


Geri dönüyorum. Yarın ekonomi sınavım vardı değil mi akşamın 5’inde? En uzun geceyi en uzun problemlerle karşılayacağım az sonra. Sanatı alım gücümüz artsa biraz, müzik enflasyonu da yükseldi mi tamamdır. Yüksek faizlerle alacağım kitaplarımı bu sene, anaparam yanında hiç kalacak. Bregoviç.

This entry was posted in gunce, müzik. Bookmark the permalink.

38 Responses to >Goran Bregoviç

  1. çizer says:

    >vaay ,dün gece aynı deliliği ben yaşadım,bugun ki sınava rağmen deli gibi yeni müzikler keşfedip dinledim,tekrar tekrar çaldım.ne mutlu ki bu gece rahatım. -ta ki yarın geceye kadar

  2. çizer says:

    >az önce şarkıyı da açtım,abi por una cabeza sevilmez mi ya🙂

  3. ilnevyA says:

    >Muhasebeye geçeyim ben de biraz. Amortisman giderleri olmasa sanat eserlerinin.🙂

  4. >Hihih🙂 Daha muhasebeye falan da başlamadım ya. Puf puf.

  5. ilnevyA says:

    >Muhasebede bişey yokmuş ya. Ben 2 sene kaldım üstüste, ama sabah 8'e koyuyalardı dersi hep gitmiyodum hiç. 3. yıl böyle olmıcak gitmem lazım dedim. Derse gidince BA geldi😀

  6. >Hiçbir fikrim yok🙂 Açıköğretim dersi bu zaten. Test yani, çok zorlamazlar herhalde. Ama daha hiç bakmadım işte. Neyse canım en fazla seneye veririm nolur ki🙂 Sen de bendensin, sabahki derslere ben de gitmiyorum. Ne yapayım, okulum uzak; hava aydınlanmadan kalkmak gerekiyor ben de insanım!

  7. ilnevyA says:

    >Ben 3^teki derse gidemediğim için devamsızlıktan kaldım ve okulu yarım dönem daha uzattım ne diyosun sen😀 "Hava kararmak üzereyken okula mı gidilir lan" diyip yatakta mayışıyorum, sonra böyle oluyor işte.

  8. mergiz says:

    >bu adama bayılıyorum. net!

  9. Zat-ı Hatun says:

    >mükemmelmiş yanlız şarkı, indiriyim ben bunu. bu arada fantastik derken ne demeye çalıştın ben anlamadım:D kafama takıldı :/:d

  10. hemera-nyks says:

    >güzelmiş🙂 müzik gerçekten başka yerlere götürüyor insanı-hemera

  11. Marla says:

    >Bu sanki bir filmde çalıyordu çalıyorsa da muhtemelen Emir Kusturika'nın bir filmidir hatırlayamadım ben.

  12. >Böyle zamanlar insan daha da bi sosyalleşir.İnternet ağı sosyalliği gibi mesela:)Şimdi yorumumu okumamış ol bütün gece çalışmış ol, aslında güzel olur ama olmaz dimi:) …Buraya bakılacak, yoruma cevap gelecek arada da ders yapılacak sınava yorgun gidilecek, süper bi notla olmasa da geçilecek:)İyi çalışmalar..

  13. >Böyle zamanlar insan daha da bi sosyalleşir.İnternet ağı sosyalliği gibi mesela:)Şimdi yorumumu okumamış ol bütün gece çalışmış ol, aslında güzel olur ama olmaz dimi:) …Buraya bakılacak, yoruma cevap gelecek arada da ders yapılacak sınava yorgun gidilecek, süper bi notla olmasa da geçilecek:)İyi çalışmalar..

  14. Mia Wallace says:

    >bence huzur verdi sana bu müzik ve yarın sınavın çok iyi geçicek!😉

  15. >kusturica pek severim.şarkı enfes.bregoviçin oynadığı bir film var.ı giorni dell'abbandono. dvd'si var.iyi bir italyan filmisi.bak bu yazın biraz değişik olmuş.hafif soyutlama var.hımmm. yeni yılda böyle yazılar da olacak demek ki.:)

  16. >şarkı bulaşıcı..ooff.off..🙂

  17. >Ekonomi :)Kullandığı cep telefonu fiyatının maaşından daha fazla olduğu insanların yaşadığı bir ülkede yaşama sanatına verilen makro isimlerden biridir ekonomi. Çok takma , dışarı taşırmadan karala gitsin..

  18. >ilnevyA; o da ayrı bir şeymiş:)) Bak ben 5 saat sonra vizeye gireceğim, hiç dert ediyor muyum:p Bu sene devamın tavan yapsın da bitir artık :)Zat-ı Hatun; fantastik=ilginç yani ne olsun:) Senin yazına dediğimi diyorsun değil mi?hemera; evet ya sanki 17. yüzyıldaymışım falan gibi değil mi, çok seviyorum ben:)eve; kesinlikle öyle:)) Gerçi sabah 10da da dersim olduğu için erken yatmıştım ama sınav akşam 5te ve ben şuan okuldan nete girip yorumlara cevap yazıyorum.. Öğrenci değil mi hepsi aynı:p Teşekkürler :)deep; pazar günü beni bir eve hapsedip saatlerce kusturica seyrettireceklermiş, öyle duyumlar aldım:p Pazartesi kusturica yazısı olursa bil ki doğrudur, yoksa yalandır hihi:p Bilmem ki içimden nasıl geliyorsa öyle yazıyorum, biliyorsun🙂 Nasıl eserse artık 2011de de:)

  19. >bende bayılıyorum. coook ozgun. bır de yann tıersen…cok etkılı. deneyın.deepblue, o filmi de tanıtırsın belkı.. .)

  20. fatoş' says:

    >bregoviç gibisi var mı var mı? :))harikulade..

  21. Maya says:

    >müziği açıp öyle okudum, ben de kendimi aynı yerde buldum🙂

  22. >Zeynep Özmen Ünlü; ikisine de katılıyorum🙂 deep tanıtsın biz de izleyelim :pfatoş; değil mi :)) Kesinlikle.Maya; insanda öyle bir hava yaratıyor :)) Seviyorum çok.

  23. >çok iyi film. tanıtayım. kocası terkeden bir kadının yaşamı. müthiş film. yazarım bir ara.

  24. >Hadi bakalım bekliyoruz🙂

  25. >Sanatı alım gücümüz artsa biraz, müzik enflasyonu da yükseldi mi tamamdır. ne kadar doğru tespitler sen gibi gençlerin çok olması dileği ile…

  26. >fran🙂 bu sabah blogumu açamadım. google incelemeye almış nedense🙂 2 gün içinde açacaklar inşallah🙂 görüşürüz🙂

  27. >çok bulaşıcı bi müzik bu paylaştığın, bana da musallat oldu bence bu paylaşımını derhal karantina altına almalısın sevgili fran🙂

  28. burkan says:

    >şarkı süpermiş:D

  29. >Eda ablacım, teveccühünüz efendim🙂 Ama olsa hoş olur tabii :)deep, şuan ben de giremiyorum bloguna! Google bile şaşırmış işte bu kadar kısa sürede sevilip sürekli tıklanmana :)) Bu 2 günde de bol bol yorum yaparsın artık🙂

  30. >insan ders çalışması gerektiği zaman ne güzel gidiyor değil mi uzaklara?😀 bir de diyeceğim var, bende mimin var

  31. >çizer; en iyisini yapmışsın, bazen bana da öyle gelirler; deli gibi yeni müzikleri araştırırım :)) Arada yapmak lazım🙂

  32. >mergiz; ben de bayılıyorum; net!🙂

  33. >Marla; deep yukarıda yazmıştı filmin adını, müzik hafızan iyiymiş🙂

  34. >Mia'm; o kadar çok huzur verdi ki ben böyle aşırı rahatladım çalışamadım:)) – tembelliğe bahane aramak-

  35. >parmakuçlarım; gerçekten öyle, günde kaç kere dinliyorum bilmiyorum🙂

  36. >Syrakusa; ne güzel demişsin ya, aynen öyle🙂 Dersi slaytlardan okuyan ama bir paragraf isteyip de o paragrafa 2 puanlık barem koyan bir hocanın dersidir ekonomi!

  37. >burkan; öyle öyle🙂

  38. >Ayrı yazılan De; sorma gitsin, ben bir türlü olduğum yere dönemiyorum ders çalışmam gerekirken :)) Mimleri fırsat bulunca cevaplayacağım, çok teşekkürler🙂

Leave a Reply

