>Hamaratız ayol

>Blogu çok boşladım 1 senedir yazmıyorum diye başlamak isterdim ama sabah sabah midenizi kaldırmak istemem sevgili izleyiciler! Günlerdir rapor yaz- valiz hazırla-trafikte zaman geçir üçgenindeyim. Perşembe günü 2 raporu bitirmem ve sabahki quize çalışmam gerekiyordu. Aceleyle öyle saçma şeyler yazmışım ki anlatamam. Rapor pazartesiye kaldı; yine üçgenime dönebilirim öhm :p


Trafikte zaman geçirme kısmına gelirsek… Cuma akşamı yılbaşı için Çorlu’ya gidecektim bir arkadaşımın yanına. Benimle birlikte İstanbul’dan bir arkadaşım, Gelibolu’dan kardeşim, Tekirdağ’dan bir arkadaşımız, Edirne’den bir arkadaşımız gelip bütün Trakya Cumhuriyeti toplacaktı. 16:30da bitecek olan ders iptal oldu, ben kaldım mı ortalarda. Marmara Simit’te boş boş takılıyorum, defter geçiriyorum falan. Bir de o uykusuzluğun verdiği aptallık var üstümde tabii. Neyse ben Kadıköy’e gittim, Noel Baba kostümlü seyyar satıcılarla eğlendim, arkadaşlara yeni ciciler aldım falan. Ama daha önce hiç Kadıköy’den otogara gitmediğim için o kadar acele etmişim ki 1 saat kadar metronun otogar durağında bekledim. Sonra otobüs gelmedi yarım saat, onu bekledik. Sonra Çorlu’ya baya rötarlı gittik falan filan.


Şimdi asıl kısma geçiyorum kehkeh. İlk defa bir yıla uyumadan girdim. Neden? Çünkü bu yıla bulaşık yıkayarak girdim beyler bayanlar! Bütün gün hedefe varmak için uğraştığımdan, direk hepimiz sofraya saldırmışız.

 Ardından mutfağa taşıma, bulaşık yıkama işlemleri falan. Televizyon özürlü bir güruh olduğumuzdan, televizyon da kapalıydı. Saat 00:30’da fark ettik ki 2011’e girmişiz. Neyse artık battı balık yan gider dedik. Yemeğin yanında içilen beyaz şaraplar çoktan bitmişti. Arkadaşın “Dayım Moskova’dan getirdi.” diye övüne övüne açtığı biberli votka –Nemiroff– hiçbirimize yar olamadı. Bir yudum alan koşa koşa balkona gidiyor, “YANDIM ALLAH!” diye çığlığı basıyordu. Nitekim yine kırmızı şaraba kaldık. 

Bir de öyle bir şey ki, ev sahibi çok hoş bir insan; eşyalarını bizimkilere bırakmış direk. Evde yeni model gramafonlar, plaklar, tablolar, tarihi kitaplar… Çok romantik bir ev, görseniz hayatta öğrenci evi demezsiniz. Müzik setinin başında kim durduysa onun istediği çaldı tabii. Edith Piaf eşliğinde danslar mı edilmedi, “Yaaaylalaar yaylalaaar” eşliğinde tek kişilik halaylar mı çekilmedi. Kendi çapımızda bir kültür mozaiği oluşturduk.
Tataaam:
Ertesi gün de herkesi tam olarak uyandıramadık. Ayıldıklarında saat akşama geliyordu. Fotoğraflara bakıp eğlendik. Kipa’ya gittik yemek yedik. Kipa Burger King’in ultra tembel çalışanları yüzünden beklerken yeniden acıktık. Orion’a gittik gezdik. Zaten Çorlu bunlardan ibaret, minicik bir yer imiş🙂 Madem ki gezmeyi bitirdik, evlerimize dönelim dedik. Böylelikle çok hamarat bir yıl geçireceğimize karar verdik!
This entry was posted in çorlu, gezi, tatil, yılbaşı. Bookmark the permalink.

40 Responses to >Hamaratız ayol

  1. Zat-ı Hatun says:

    >yıh yıh güzel olmuş güzel bende isterdim böle gramafonda edith piaf çalsın elimde şarap kadehi söyleye söyleye dans edeyim😀

  2. >Di mi di mi. Aslında o kadar romantik olmadı da:D İşte sen dinlicen ben dinlicem kavgaları falan😀

  3. >Yılbaşı gecesi bulaşık mı yıkanır yahu .) Keyfinize baksanıza🙂

  4. ry says:

    >benim bildiğim nemiroff ukrayna vodkası. aslında yumuşak ve içimi güzel bir alkol türüdür ve aklı başında kimse biberlisini içmez.

  5. >E ne yapsaydık. Yıkamasaydık da kurusa mıydı üstünde bulaşıklar. Sonra ertesi gün daha beter mi uğraşsaydık. Eninde sonunda bize kalacaktı :))

  6. ry says:

    >benim bildiğim nemiroff ukrayna vodkasıdır. yumuşak ve içimi güzel bir vodka türüdür. aklı başında kimse biberlisini içmez.

  7. >Ya bi su tutsaydınız kurumazdı bişi olmazdı😀

  8. burkan says:

    >vayyy bee insanlar eğlenmiş arkadaş:D:D

  9. >Eh artık seneye öyle yaparız o zaman :)) Bu sene de hamarat geçsin :p

  10. Lethe says:

    >ya ne güzel bir yılbaşı geçirmişsiniz😀 bende istedim okurken.

  11. Mia Wallace says:

    >ya ne kadar güzell!! bayılırım mezelere falan off nasıl canım çekti bilemezsin hamarat francesca!🙂

  12. >O zaman seneye de sana gelsin Lethe :))

  13. Mr.E says:

    >"Trakya Cumhuriyeti" vatandaşı olduğunu da öğrendik be ya🙂 bak bundan dolayı bloga daha da bir ısındım şimdi :DYılbaşında bulaşık yıkamak iyidir, butün sene kimse "bulaşık" olmaz böylelikle ;)Tekrar iyi seneler dilerim🙂

  14. Ozan MERİÇ says:

    >Keşke biz de yemekten sonra kıçımızı kırıp oturaydık odamızda. Ama yok! Neysmiş çıkmamız lazımmış. Velasıl çıktık. Ama ne zaman döndük, kim döndürdü bizi, aramızda hatırlayan kimse yok…😀 En iyisini yapmışsınız…🙂

  15. >Mr.E; aaa sen de mi! Nereden be ya :)) Aslında benim sadece babaannem Trakyalı bir de anne tarafından Selanik göçmenliği var ama o kadar benimsedik ki ailecek, kopamıyoruz🙂 Ben de sunumlarını güzel güzel yaptığın seneler dilerim sana :))Ozan Meriç; Bak bak görüyor musun! Bizim de paramız olsaydı biz de çıkacaktık ama koşullar elvermedi :)) Ama Çorlu çok soğuk, iyi ki çıkmamışız ben gündüz bile dondum yahu. Neyse ki ayılmışsın :))

  16. Mr.E says:

    >Benim bütün trakyalılığım babamın dedesinin Selanik'li olması hepsi o🙂 Ama severim Trakyalıları :)Sunum diledin çok ayıp ettin şimdi insan başka güzel şeyler dilerdi….neyse artık🙂

  17. >Bir yerlerden bağlantı var işte :)) Düşündüm ki ister istemez sunumları yapacaksın, bari severek isteyerek yap🙂 Onun dışında çook eğlenceli, mutlu, bol filmli, müzikli, 5N-1K'lı seneler de diliyorum daha ne olsun :p

  18. Mr.E says:

    >Hahaha yine yanlış tahmin, derslerim bu dönem bitiyor, taz kalıyor sadece o yüzden hala sunumsuz seneyi tercih ederim…bunun dışındaki herşey içinde çok pek teşekkür ederim🙂

  19. Mia Wallace says:

    >francescaaa ama ama ama herkeslerden önce ilk ben yorum atmıştım bu yazına! nerde yorumum😦

  20. >Tamam pes ettim:)) Sana tamamen sunumsuz bir sene diliyorum o zaman, diğerleri aynı :))

  21. Modafobik says:

    >Müthiş post olmuş Francescacııım ama ama o baştakiii espri neydi öyle yahu?! Ah Tanrım sana geliyoruuum!😀

  22. Zennube says:

    >süper bi yılbaşı geçirmişsiniz🙂 daha ne olsun :)))

  23. Özlem says:

    >yılbaşını bilmem de yılın en güzel günüydü diyebilirim,teşekkür ederim her şey için,iyi ki varsınız:)

  24. >demek ki bütün yıl danslı neşeli hareketli geçecek (sadece hep bulaşık olmasın).🙂

  25. >ya ne hikmetse bütün yeni yıl hikayeleri ayrı bir komedi oluyor😀 okurken bir yandan ortamı hayal ettim. edith piaf'tan sonra yaylalar yaylalar, yeni yıla girdiğinizi fark ettiğinizdeki haliniz falan. süper ya😀

  26. minik says:

    >eğlenceli geçmiş yine de,buna da şükür,böylesini yaşayamayanlar da vardır… mutlu yıllar🙂

  27. >deep; umarım öyle olur, ama biraz hamaratlığa da ihtiyacım var bu yıl; malum yaş 20ye dayandı :pminik; eh tabii ben de her sene uyuyarak giriyordum işte diyorum ya :)) sana da mutlu, neşeli, eğlenceli yıllar🙂

  28. hemera-nyks says:

    >bütün bi yıl bulaşıkmı yıkıcaksın yani :)neyse eğlenmişsin ya önemli olan bu :)-hemera

  29. >sende çok hamaratmışsın yahu:) kalsaydılar sonra hallederdiniz şekerim.yinede eğlenmişsiniz.nekadar güzel..2011 sana ve sewdiklerine huzur mutluluk sağlık getirsinn.blogunu boşlama yazıların güzel tam gaz devam:)blogumada beklerim..

  30. >hemera; hehhehe🙂 Evet ya, eğlendik en azından öyle avunuyorum :p Mutlu yıllaar :)MODA GEZGİNİ; yok aslında hiç değilim, arkadaşlarımın etkisiyle oldu bunlar; o yüzden biraz hamarat olma düşüncesi heyecanlandırdı beni :p Hepimize mutluluk getirsin🙂 Ve teşekkür ederim, uğrarım sana da🙂

  31. >ry; valla ben bilmem bize öyle dediler, votka var dediler geldik :p Ama içilmiyor ya vallahi içilmiyor. Bedava sirke baldan tatlıdır derler halbuki, yok öyle bir şey😀

  32. >burkan; gel dedik sana di mi! Eğlendik çatla ve de patla hatta oh!

  33. >Mia'm; biz senin gibi güzel kısır yapamıyoruz ama :)) Hem baban kadar güzel apaçi dansı da yapamıyoruz!

  34. >Ayrıca Mia'cım dediğim gibi yorumlar mailime gelmediği için ben farkında bile değildim. Gelen şikayetler üzerine artık onay kutusunu kaldıracaktım ki yorum ayarlarında buldum bir sürü yorum, şok oldum!

  35. >Tuna'cım, işte o yeni yıla o şekilde girmenin verdiği şoktan sebep :)))

  36. >Zennube; güzeldi ya her şeye rağmen, şimdi düşünüyorum da:))

  37. >Özlem; tatlı kızım benim! Asıl sen iyi ki varsın, sen de olmasan o güzel yemekleri kim yapacak; kim peşimizi toplayacak! Bak sayende hamarat bir yıl geçireceğim :)) Seni çok seviyorum minik🙂

  38. >Ayrı Yazılan De; aynen öyleydi, çok garip bir akşamdı :)) Babama anlattığımda da şok oldu, "2 senedir elini bulaşığa sürmeyen SEN, bulaşık yıkayarak mı girdin?!" şeklinde :))

  39. >en eğlencelisinden yeni yıla girmişsiniz. Bulaşıklar sayesinde en hijyeni de ekleyebiliriz herhalde🙂

  40. >Hehhheh :)) En hijyen, en garip, en eğlenceli, en sulu :))

Leave a Reply

