>GalataModa ve Abba ilişkisi

>Geçenlerde Frida’yı gezerken GalataModa’ya da uğrayalım dedik. “Uğrayalım” dedik çünkü moda kavramından oldukça uzak iki kız olarak, ünlü modacıların, moda tasarımı öğrencilerinin ya da modaya pek meraklı hanımefendilerin yanında kara cahil kalacaktık. Ama esti işte, “uğrayalım” dedik!

İlk olarak garipsediğim, modacıların yanında el pençe divan durup; sallabaş halinde dinledikten-pardon konuştuktan- sonra kendileriyle fotoğraf çektirenler. Bir ünlüyle fotoğraf çektirmenin mantığı hala çözememekteyim. Ben ünlü olsam çektirmem mesela, bana ne kardeşim seni tanımıyorum etmiyorum. O fotoğrafı alacaksın, arkadaşlarına göstereceksin, facebook profili falan yapacaksın hatta. Bırrr.

Sonra da içeri girdik. Minicik minicik alanlarda, o kadar güzel kıyafetler vardı ki. O anda içimden Abba’yı anıyordum:

Money money money
Must be funny
In the rich man’s world 

diyerekten. Hah bir de, limango üyeliği var. Biz içten içe bu şarkıyı mırıldanırken, bir kızcağız durdurdu bizi, “limango’yu biliyor musunuz bayanlar?” dedi. Biz de -kara cahiliz demiştim- “yoo” dedik. Ünlü bir alışveriş sitesiymiş meğerse. Referanssız girilemezmiş falan. Mail adreslerimizi verdik, bizi de davet ettiler. Merak bu ya, girmemle çıkmam bir oldu! 

Evet arka fonda yeniden Abba geliyor:

This entry was posted in galatamoda, gezi, gunce, müzik. Bookmark the permalink.

43 Responses to >GalataModa ve Abba ilişkisi

  1. holywitch says:

    >limangoyu bilmeyen bir kadın!🙂

  2. >Tamam ya, yüklenin bana intihar edeyim! Oradaki kadınlar arasında psikolojim yeterince bozulmuştu zaten, bir de bu çıktı şimdi:p

  3. holywitch says:

    >hiiiii olmaz kıyamam! bak benim de hesabım var ama hiç giriyor muyum? gereksiz boşver😛

  4. ry says:

    >holywitch haklı. şaşılacak şey doğrusu.

  5. >Hihih :)) Yağğni yağğni:D Ne gerek var canım, iki adım yürü Terkos pasajında 10 tl hepsi:p

  6. holywitch says:

    >ivit🙂 terkos pasajıynan bilimum güzel pasajlar neyimize yetmiyo🙂

  7. >Aynen öyle witch, hem ben elimle dokunmadan alışveriş yapamam :p

  8. Zat-ı Hatun says:

    >bende bilmiyordum limangoyu:d ben olsam çektirirdim tamamen ego meselesi bence bu ünlülerin foto çektirme olayı

  9. ry says:

    >yaaa benim yazdığım yorumlar neden görünmüyor😦

  10. >Oh ya bendensin hatun😀 Belki de, hoşlarına gidiyordur kimbilir🙂

  11. Mr.E says:

    >Limango? GalataModa? Burası neresi? siz kimsiniz? (syn err)….bzzzzzt

  12. Müge says:

    >Yalnız değilsin Francescaaa :))) ben de bilmiyordum.. hatta sende okuyunca sandım ki Limon ve Mango ortak yapımı bir olay :))Aveamız yok gibi, bize iyi davransınlar.. (bende ne avea, ne de limango var):DD

  13. >yahu fran seni yalnız bırakırmıyımm..buyrun burda limangoyu bilmeyen bir başka kadın🙂

  14. >:)) ben bazen ay sonu maddı acıdan dıbe vurdugumda sırf o sarkıyı soylemeyeyım ve moralım bozulmasın dıye magazalara gırmem mesela🙂 galatamoda ya da gıtmedım. Neden? Cunku tasarımlar cok cok pahalı, ee gorup begenıp almak ısteyecegım, alamayacagım. O halde ne işim var galatamoda da🙂

  15. hemera-nyks says:

    >bi bilmeyende benim limangoyu🙂 ünlü olunca ister istemez çektirirsin bence:)-hemera

  16. >Mr.E; hahah🙂 Bu yazı bayanlara özel oldu sanırım :pZeynep Şeker; ben de aynı şekilde, hatta param azsa hiç girmem çünkü biliyorum ki kendimi tutamayacağım😀 GalataModa'ya da Pera Müzesi'nin karşısında diye gittim, dedim ya "uğradım" tasarımlar çok güzel, belki bir gün ben de dikerim :p -sweet dreams-hemera; yihuu bak çıkıyor işte bilmeyenler :)) Yok ben Hande Ataizi gibi şemsiyeyle dalarım :p

  17. >oh be yürü yavrum bende o yüzden sadece foto çektim inan tasarım tasarım diyorlar ok güzel şeylerde vardı ama babam alasını yapar yani🙂 seviyorum eleştirisel komik duruşunu bebek

  18. >Di mi di mi:) Ben de seni seviyorum Eda ablacım :)) Tasarımla ilgili bir etkinliğin semt pazarı havasında olması çok iticiydi bence. Çok daha yaratıcı olabilirdi ama kurmuşlar pazarı asmışlar elbiseleri, bir de bir sürü para, peh!

  19. femida says:

    >hah biri cahal mı dedi evet o benim:) ameen yerabbi ya bi halttan haberim yok ne biçim hatunum ben

  20. >Ödülünüz var uğrar mısınız🙂

  21. >Tabii ki, teşekkürler🙂

  22. Telekinesis says:

    >elin olu naaddara akıllı yau. bileyim bende zodacı olurdum ne mühendisi

  23. >Di mi ya boşuna okuyoruz Telekinesis! Ben de tasarlıyorum tasarlıyorum ama kağıtta kalıyor, bak senin de el emeği göz nuru çizimlerinle birleştirebiliriz :p

  24. Özlem says:

    >limangoyu bilmiyorum ve yaşıyorum ve çok mutluyum:D ayrıca money money money:))

  25. mefisto says:

    >limango'yu senin yazınla öğrendim, kendimi çağdışı hissettim😦

  26. >mamma mia filmini izlesene. abba müzikleri ile enfes bir motivasyon filmi.

  27. OYA says:

    >bende bilmiyordum limangoyu.sabahın 08:49'u.güne yeni birşey öğrenerek girdim.teşekkürler:))

  28. >galiba yorum kutunda bir sorunmu varmış ne , benim milyon tane yorumumun hiç birini görmedin sanırım canım, çok üzülmüştüm bnde artık sevmiyon beni diye .. bu arada mimledim seni ve umarım gelir bu yorumum sana..

  29. Eren says:

    >ne kadar money money mesela? hep böyle gereksiz ayrıntıları merak etmişimdir hahahben bir de şu ''ulan acaba yanlarında cahil kalır mıyım?'' dürtüsüyle hareket edip öğrenebilmeyi hiç başaramadım, yazık bana

  30. >mefisto; merak etme ya ben de çağ dışıymışım, hem de öğrendiğim kadarıyla çok az bir kısmımız çağ içi aslında :pdeep; olurr izlerim. "deep filmleri" sırasına koydum :)OYA; rica ederim, işinize yararsa çok hoş olur :)) Fark ettim de feci reklam yapmışım farkında olmadan :))Eren; vallahi değişiyor markasına kıyafetine göre ama genellikle ünlü markalar olduğu için nebileyim öyle 20 tl'ye t shirt, 50 tl'ye elbise falan bulamıyorsun🙂 Aslında o dürtüye sahip olmamak güzel bir şey; girişkenlik işareti, tam bir 21. yy insanısın demektir! :))

  31. burkan says:

    >işte benim şarkım seviyorum bunu:D

  32. Mr.E says:

    >Mim'in var🙂

  33. >ry; aşkolsun ya. Bilmiyordum ne var işte, bilmemek değil öğrenmemek ayıp! Neden yayınlanmadığını öğrendin artık sanırım :))

  34. >Müge ablacığım; ben avea aldım da noldu, evin sadece 2 noktasından çekiyor ben de turkcell'i kullanıyorum yine :)) Ben de ilk duyduğumda öyle sanmıştım, demek ki isim gerçekten çağrışım yapıyor :))

  35. >parmakuçlarım; bırakma beni! Bayağı da komünite oluşturacak kadar kabalıkmışız yahu🙂

  36. >parmakuçlarım; bırakma beni! Bayağı da komünite oluşturacak kadar kabalıkmışız yahu🙂

  37. >femidacığım; vallahi ne biçim hatunuz anlamadım ben de. Olsun illa 500 tl'lik elbiseler mi giymek gerek😀

  38. >Özlem; "frida'da bir ssk'lı" konulu konuşmayı yaptırtma bana yine :)) Kadın nasıl da şaşırmıştı ya, bak yukarıda gördüğün gibi bilmeyen bir sürü insan varmış😀

  39. >ribeL_ evet mailimde sorun var idi. Yazdım sana bugün. Üzüldüm ben de çok😦 Tekrar özür dilerim. Mimleri cevaplayacağım sonra, toplu olarak. Teşekkürler canım🙂

  40. >burkan; inanır mısın aklıma direk sen geldin bunu yazarken😀 Kiminle söylüodunuz hatırlamıyorum da sınıfta bağıra bağıra söylediğin günleri hatırlıyorum😀

  41. >Mr.E; yanıtlayacağım sonra hepsini, teşekkürler :))

  42. iLhan says:

    >Bir de markafoni var🙂

  43. >Onu da geçen hafta duydum🙂 İnternetten alışverişle aram yok pek:)

Leave a Reply

