>Bir-ki-üç mim!

>Hehheh mim dedim kandırdım sizi. Önce dalgaları aşmakdeepparmakuçlarım ve Sylvie ribeL‘den(Hala adını tam yazamamaktayım, bana özel sadece Sylvie o!)  gelen ödüller için teşekkür ederim. O kadar çok sevdiğim blog var ki hangi birine göndereceğimi şaşırdım ve işin kötü tarafı göndereceğim her blog tarafından mimlenmiş durumdayım! O yüzden bu ödülü çok sevdiğim iki ablama; rosemary ve Müge‘ye ithaf ediyorum🙂

Sıra geldi Mr.EMiahemera‘nın gönderdiği mime. Kendimi iş başvurusu yapıyormuşum gibi hissettim yahu, bu nasıl mim. Mim değil sorgu. Sorgu değil ahiret sorgusu. Öyle bir şey işte. Tamam sustum.

1- Kaç yaşındasınız?
20

2- İsminizin son harfi ne?
Bloggerların %50sinin olduğu gibi; N.

3- En sevdiğiniz renk?
Mor olur, mavi olur, yeşil olur. Çok olur🙂

4- Kilonuz kaç?
54. Kışın mideme hakim olamıyorum, elimde değil!

5- Boyunuz kaç?
1.63

6- Ailenizin kaçıncı çocuğusunuz?
Bir açıdan bakınca 3., diğer açıdan bakılınca 1. Karışık işler🙂

7- En sevdiğiniz şarkı?
En sevdiğim mi? Bilmem. Ben çok şarkıyı severim. “En sevdiğim 10 şarkı” diyelim bari. 10’a  indirirken bile üzüldüm diğer şarkılarıma!
Edith Piaf-Non, je ne regrette rien
Depeche Mode-freelove
Nouvelle Vague-Don’t go
Tori Amos-Cornflake girl
Paloma Faith-New york
Jay jay johanson-Whispering words
Alanis Morissette-So pure
Skin-faithfulness
Dream Theater-Misunderstood

8- Sizce sarışın mı esmer mi?
Ben bu soruyu anlamadım ki. Ten renginden bahsediyorsak kesinlikle bembeyaz olmalı. Saç hiç fark etmez🙂

9- Sigara kullanıyor musunuz?
Hayır.

10- Alkol?
Kırk yılda bir; bir şey olacak da, arkadaşlarım psikolojik baskı uygulayacak da, benim de içimden gelecek de, ohooo.

11- Çayı fincanda mı içersiniz, çay bardağında mı?
Babamın “Ajda bardağı” dediklerinden. Bu hem ince belli, hem de hemen bitmiyor🙂




This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

29 Responses to >Bir-ki-üç mim!

  1. >ahaha😀 babamda öyle der bu ince bellilerde çay sanki bitmiyor diye😀

  2. >Hehheh😀 Bitmiyor valla :)) Bunlar iricene aslında, normal ince bardak değil🙂

  3. Müge says:

    >Tatlımmm çok teşekkür ederim sanaaa xoxoxoxoama.. ama.. ama bana gelmişti bu ödül ve ben de blogta ilan-ı ödül yapmış idim.. diye tekrardan yayınlamasam daaa, senin gönlünün ödülünü bütün kalbimle aldım kabul ettim.. ve kocaman da sarıldım sana..bardak muhabbetine bi ilave de benden: bu cam çay bardaklarının daha bi şişmanları var ve çay hayatta bitmio: adı da Sibel can bardağı :))))

  4. Mr.E says:

    >Pek güzel doldurmuşsun sayın %50lik dilimde adı n ile biten blogger'lardan pek sevgili Francesca🙂 (Ne dedim tekrarlatma hala etkisindeyim kurtulamadım)

  5. mergiz says:

    >benim mim imi niçin görmüyosun?? beni beni, mergizini😛

  6. femida says:

    >ama bende de mimin var:((( makyaj konusu niçin yapmadın neden neden ndeeen ama beni sevmiyor musun hatun:))) tamam bu kadar acıların kızı modu yeter sana:) yap hatun hemen aaa kızzıyorum:)

  7. ilnevyA says:

    >İsmi n ile biten bir gariban daha. Gel n olursan ol gel. İsmin n ile bitse de gel. :DEvet ten rengi bembeyaz olacak. Sütten çıkmış ak kaşık gibi.

  8. >:)))) müzikler başta çok sevimli hepsi :)filmleri yazcam sana🙂

  9. >Müge; olsun yine de ben ödüllendirmek istedim seni :)) Öpüyorum çok. Yok artık, sibel can bardağıysa çok büyüktür; ben içemem! :))Mr.E; neler oluyor sana :)) Bu mim sayesinde anladık ki, neredeyse hepimizin adı "n" bile bitiyor ve hepimiz aynı espriyi yapıyoruz :pmergiz; nasıl görmedim ya şaşırdım vallahi! Seni seni, mergizimi unutur muyum hiç! :p Onu da yapıciim.

  10. >femida; mimleri ödülleri sıraya dizip öyle yapıyorum da ondan :)) Bak şimdi önce seninki, sonra mergizinki. Bu işler sırayla bebik, sevmez miyim ben seni :))ilnevyA; neden gariban olsun, seviyorum ben ismimi! Evett süt gibi bembeyaz olacak, asla yanmayacak! -Böyle de narsistim😀 -deep; evet evet yaz bana. Sömestr tamamen film dolu olsun. Yazayım sonra sana da, bak deep artık izleyebiliyorum diyeyim :))

  11. Mr.E says:

    >Belki de bu kadar birbirimize benzediğimiz için birbirimizi takip ediyoruz zaten (%50'lik dilim olarak :p)

  12. >Hahhah😀 İsimler karakteri etkiliyor derler. Ama tek bir harfin bu kadar etkisi olur mu bilemem :p

  13. Mr.E says:

    >Malumunuz bende bir de E var😀 belki ondandır :p

  14. >Bende iki tane E var, hıh!

  15. Mr.E says:

    >Şimdi bende de var diyecem deşifre olacak adım o ne olacak😀

  16. >Hehheh oldu bile :p Olsun ne olacak ki. Gizlenmesi gerekn bir içeriğe sahip değil blogun🙂 Sen bilirsin tabi, tamam kimseye söylemicem :p

  17. Mr.E says:

    >Tamam burada deşifre ediyorum o zaman kendimi adım Emrecan :p hahahahahah :P:P:P

  18. burkan says:

    >alkol kısmındaki soruya takıldım ben biraz neyse burda açıklamıcam:D:D

  19. >Alakasız olcak ama bloğuma gel Francesca hediye veriyorum şansını dene:) http://inanirsakolurbence.blogspot.com/2011/01/33-yoruma-hediye-geliyor.html

  20. >Mr.E; böö😀 Bence hiç hiç alakasız :))burkan; Detaya girmeyelim plz😀 kaç para istiosun açık konuş :Dinanırsakolurbence; peki, bakayım🙂

  21. >Hyvää alkanutta vuotta 20011. Näin blogien välityksellä on kiva tutustua muiden maiden kultuuriin, ihmisiin ja luontoon. Tule sinäkin katsomaan Teuvon kuvat blogi ja kerro myös kaikille sinun kavereillesi miksi kannattaa käydä katsomassa Teuvon kuvat blogi. Samalla saadaan teidän maanne lippu nousemaan korkeammalle minun blogissa. Teuvo Vehkalahti Finland

  22. >Teuvo; thanks, also i'm hung up your photography🙂 Maybe i can get something new from your blog🙂

  23. absimisa says:

    >İzlemek isteyip bir sekil de izleyemedigim bilog, senden ozur diliyorum. Francesca Mckennitt, bunlar hos cevaplar (: bundan sonra sık sık ugrar yprum yaparım umarım .

  24. ilnevyA says:

    >ya gariban dediysem anla yanii😀 Benim de n ile bitiyo, çaktırma🙂

  25. >absimisa; ne demek, aşkolsun🙂 Şuan yorum yapabiliyorsan sorun yok :)) Beklerim, her zaman, sevgiler :)ilnevyA; biliyorum ki senin adını! Araştırmacı gazeteci kişiliğim ben hihih:)

  26. Zennube says:

    >bana da gelmişti bu mim, bi ara yapıcam, gerçekten ahiret soruları gibin :))

  27. >Yap da görelim bakalım ne kadar ifşa olacaksın :p

  28. iLhan says:

    >İsimlerinin yüzde 50'si 'n' ile bitiyor. İlginçliğe bak ki benim de ismim 'n' ile bitiyor🙂

  29. >Hehe🙂 Ben de bu mime kadar fark etmemiştim bunu🙂

Leave a Reply

