>Çirkin kadın yoktur az votka vardır

>Demiş büyüklerimiz. Başlığın konu ile alakası şu ki femida ve Zat-ı Hatun tarafından bir makyaj mimi kurbanı oldum. 


Küçükken gayet kokoş bir kızdım, bu bir gerçek. Saçlarımı sürekli kestiren anneme demediğimi bırakmaz, kıyafetlerimi kafama geçirip saçmış gibi salına salına yürürdüm. -Nasıl bir estetik anlayışım varmış benim-


Sonra ortaokulda göz kalemleri keşfedilmeye başlandı. Asi gençler olarak siyah göz kalemi favorimizdi tabii ki! Liseye geldim çeşit arttı; ruj ve allık da kadroya dahil oldu.


Lisede çok sıkı bir müdür yardımcımız vardı. İnanılmaz bir baskı uygulardı, listelere kim ne yapmış yazar – her gün kontrol edilirdik- her ay sınıf öğretmenlerine dağıtır, onlar da velilere iletirdi. Saçın açık mı falan değil, “saçına neden renkli toka taktın?” diye azar işitmiştim bir keresinde, öyle bir takıntıdan bahsediyorum. O adam yüzünden daha ilk seneden 30 kişi ayrılmıştı okuldan. Neyse sonra gitti de rahatladık.


Yönetim rahatlayınca makyaj katsayımız azaldı. Bize “yapma” denildikçe yapasımız geliyormuş demek ki. En nihayetinde üniversitedeki makyajımıza geçelim:


Yıllardan beri kullandığım bir pembe rujum vardı, o bitti. Aynısını bulamadım. Ben de önce yukarıdaki kırmızı ruju sürüp, üstüne açık pembeyi sürüyorum. Hafif kırmızımsı pembe oluyor, öyle seviyorum. Tek başına pembeyi sürünce, hani Bağdat Caddesi’ne giden bir otobüs var ya; 4. O otobüsteki teyzeler hep bu renk ruj sürerler. Çağrışım yapıyor, sevmiyorum.
Bunların adını bilmiyorum, kalem far diyorum ben. Bu rengi kullanmayı çok seviyorum, genellikle bunu sürerim; zaten küçücük kalmış baksanıza🙂
Bunlar da göz kalemlerim. Genellikle maviyi veya yeşili sürerim. Fondöten hiç süremem, şu zamana kadar 5 kere sürdüm; kuzenimin düğünü, ortaokul mezuniyeti, lise yıllık çekimi, lise kep töreni, lise mezuniyet balosu. Fondöten; yüzümde maske varmış gibi hissettiriyor, huzursuz oluyorum. En fazla transparan pudra sürerim, o da nadiren.

Bir de pembe allığım var, ama o da bitiyor, o yüzden çekmedim fotoğrafını. “Şeftali” dedikleri turuncu allıklardan nefret ederim. Beyaz olduğum için bende güzel durmaz zaten. En güzeli pembe allıklar, daha doğal görünüyor.
O zaman bu mim de MiaLeahhuyumkurusun ve girlything’e gitsin bakalım.
This entry was posted in kisisel bakim, Mim. Bookmark the permalink.

106 Responses to >Çirkin kadın yoktur az votka vardır

  1. Mr.E says:

    >Bir mim var bende, sahibini bekleyen🙂

  2. >sürecek başka bişi kaldı mı🙂

  3. >hahah başlığına koptum yavrum yürü be🙂 sür sil boyan oyna dur kadınız ne de olsa🙂 otobüs olayına ayrı yarıldım hala gülüyorum desem😛

  4. ry says:

    >“Tanrı size bir yüz vermiş, siz tutup başka bir yüz yapıyorsunuz kendinize. Kırıtmalar, fıkırdamalar, yapmacıklı konuşmalar, Tanrı’nın yarattıklarına uydurma ad takmalar, hayasızlığı saflık gibi göstermeler… Hadi canım, ben yokum ortak bunlarda, deli etti bunlar beni!”

  5. >Bende fondöten kullanamam hiç. Aynı senin gibi yüzümde maske varmış gibi hissediyorum hatta maskeyi geç, havalar sıcak olduğunda o maske akıp gidecekmiş gibi geliyor😀

  6. fem!da says:

    >:) valla yazıya değil de ben ellerine yorum yapcam hatuun o ne güzel el lan öyle:))

  7. >Mr.E; korktuğum başıma geldi, Mia'da görüp "bana gelirse nasıl yaparım" diye düşündüğüm mim. Şu sıra ben arka arkaya dizsem dizsem formülleri dizerim herhalde :)))Bir İnce Ses; sen bir makyaj bloglarını falan gezsen, insanların nasıl makyaj yaptığını görsen benim ne demek istediğimi anlarsın. Görebileceğin en az makyaj yapanlardanım benim, söyleyeyim :))

  8. >STİL DİREKTÖRÜ; eh tabi ablacım, abartmamak kaydıyla azıcık renklenmek gerek! Otobüs yorumunu da gözlemlerime dayanarak söylüyorum, istisnasına nadiren rastladım bugüne kadar; bıktım o pembeden :))ry; Sen böyle yorumlar yapıyorsun ya, bütün şevkim kırılıyor. Palyaço gibi boyamadığın sürece, hafif bir makyaj her zaman güzeldir🙂

  9. >red baloon; değil mi, ben yazın makyaj yapmam hiç mesela. Yaparsan daha kötü oluyor, göz kalemleri akıyor falan rezil oluyorsun :))femida; teşekkür ederim hatuncum, teveccühünüz :))inanırsakolurbence; çok teşekkür ederim, MM'un hatrına kırmızı oje sürmüştüm dün :))

  10. >chanel no:5fran no:1

  11. ry says:

    >onu ben demiyorum. hamlet, ophelia’ a diyor. zavallı kız sonra aşkından delirip intihar ediyor.kimine şok makyaj yakışıyor ama kimi de biraz allık sürse çok ucuz görünüyor. makyaj insanın kendine yakışanı yapmasıdır. ve bana ne yakışıyor diye etrafınızdaki kişilere sorun.not; ben ağır makyaj yapan kadınları daha çok severim

  12. JG ~ says:

    >ahahah ben de yine ellerini övücektim ama benden hızlı davrananlar olmuş bile:) olsun yine de demeden geçmeyeyim, ojeler çok yakışmış. Ayrıca rujların renklerine de bayıldım ben:)

  13. girlythings says:

    >:)))kafanda kıyafetle dolaşman çok tatlııı!renk seçimlerimiz birbirine yakın ama ben senden azzcık daha iddialı seçimler yapıyorum🙂 neyse zaten bi güzel mimlenmişim eli mahkum açıcaz özelimizi :p

  14. burkan says:

    >çirkin kadın yoktur varsa da dünya ahiret bacımdır:D:D

  15. >deep; :)) Bugün ben de deja-vu oldum bak sayende :)ry; biliyorum da, yorum kutucuğumda görünce kendi üstüme alındım🙂 Bir kere daha kozmetikler üzerine bir şey demiştin ya. Ondan. Üzüldüm. Kendimi tek derdi makyaj yapmak olan kızlar gibi hissettim. Demek ağır makyaj seversin🙂 Dediğin gibi herkese her şey gitmiyor. Ben de deneye deneye bunları buldum işte🙂

  16. >JG; çok teşekkür ederim🙂 O kırmızı tek başına çok güzel duruyor ama fazla iddialı bana gitmiyor :))girly; yok ben daha sadelikten yanayım🙂 Bak buna bile "çok" diyenler olmuş :)) Yazıda yazdım, bir mezuniyet olacak, düğün olacak falan anca :)) Üni. mezuniyetine artık :p Mimi okuyacağım🙂

  17. >burkan; yine aynı anda yorum yazmışız :)) Çirkin kadın bacımdır diyorsun, güzelini buluyorum beğenmiyorsun. Esra Erol'dan bir farkım kalmadı senin yüzünden :))

  18. Modafobik says:

    >Nostaljinin köküne vurmuşsun! Hehe🙂

  19. burkan says:

    >sen bana ne zaman güzelini buldun da ben kabul etmedim selena aşkolsun yani:D hem sen arkadaş olmakta geç kalıyosun başkaları kapıyo ben napiyim benim bi suçum yok:D

  20. >Modafobik; şimdi bunu "Çok geride kalmışsın kızım sen!" olarak mı algılamalıyım yoksa "Geçmişe dönüş yapmışsın" olarak mı :)burkan; Ne yapsaydım, "Merhaba ben francesca, al bu da facebook hesabım ekle hemen" mi deseydim. Bak o malum sınıfta bile bulamadın kızı, ben te nerelerden buldum. Hem sabret eninde sonunda ayrılacak :p

  21. burkan says:

    >ben istemem öle neyse yeni hedeflere yelken açalım mümkünse kim. müh. olmasın:D:D

  22. huyumkurusun says:

    >Hiç makyajla aram yok aylardır birşey sürdüğümde yok.En son öğretmenler günündeydi:)Onada herkes şaşırdı zaten:)Bide mimledin bakalım ne yazacam:):)

  23. >burkan; itinayla sipariş alınır. Güzel olacak, kimya mühendisliğinde olmayacak. Fotoğrafını koyayım buraya, adaylar arasından seçelim :))huyumkurusun; o zaman sen de bakım ürünlerini falan yaz. Makyaj değil de kozmetik olsun konusu :))

  24. burkan says:

    >süpersin selena teşekkür ederim:D

  25. >Calculus ve olasılık notlarını duyduktan sonra bu fikrimden vazgeçtim! 1 saatlik özel dersin karşılığı bir fotoğraf:p

  26. burkan says:

    >her türlü kabul ediyorum:D:D

  27. celly says:

    >bende genelde yeşil ve mavi kullanırım:)

  28. >burkan; uf tamam pes. Önce iki vesikalık gönder. Biri blog için, diğeri de Esra Erol'a senin için dolduracağım başvuru formu için :)) Ya da bloga vesikalık koymayayım, şu bebeklik fotoğraflarından koyayım. Onları görenler hemen üstüne atlarlar :))deep; hep de ben yattıktan sonra oku tamam mı🙂 Saatler sonra görüyorum yazdıklarını. Hoş, yorumlara cevap yazmaktan başka bir şey yapamıyorsun ki, sen de haklısın :))celly; en güzelleri, böyle ferah ferah. Hem yeşil de mavi de pozitif enerji verir🙂

  29. >:))) fran no:1ojeli eller :)))

  30. >:)))Bir gün kitap yazacak olursam fran no:1 koyarım adını :))Sonra frantic'i de cover yaparım. Hihih. Bu saatte seni burada görünce şaşırdım🙂

  31. >:)) seni yersem görürsün.frantic diye bi film var. harrison ford. izle bak :)feminen halini çok sevdim.seni akıl, kültür olarak zaten çok seviyordum. ama diyordum neden hep ciddi yazıyor. erkek okur sıkılmasın diye belki :))) ama tam aksi ben erkek okur, kız gibi yazan franı sevdim. oh be dedim, şimdi tam oldu. eksiksiz fran🙂

  32. >Duydum ama izlemedim🙂 Ekleyeyim onu da. Bu deep listesi de gittikçe uzuyor :))Evet çok kızsal yazınca erkekler sıkılıyor. Çok ciddi yazınca kızlar sıkılıyor. Ben de bir ordan bir burdan yazıyorum :)) Aslında blogu açarken amacım sadece kitap eleştirileri yapmaktı. Orayı burayı gezdikçe yazmaktı sergileri oyunları falan. Ama sonra hepsi karıştı :)Eksiksiz olur mu. Bir sürü eksiğim var. En başta filmler. Spor kültürüm çok az. Sonra güneşe çıkamıyorum. Alerjilerim var. Çok eksikliyim ben :))

  33. >:))) dilediğin gibi yaz.eksiklerin olması iyi. hangi erkek sever ki mükemmel, akıllı, kusursuz kızı. :))))alerjilerin. kıyamam.gündüz arada işte kaçak kaçak giriyorum biloka🙂

  34. >:)) Aslında final dönemi ya, hiç yazmasam mı acaba diye düşündüm. Zaman geçmesin diye. Ondan sonra dedim ki, amaan yazı yazmasam başka bir şeyle zaman geçireceğim. Bari blogumla ilgileneyim :)İşyerinde misin sen. Evden mi çalışıyorsun yoksa?

  35. >evde finallerine çalışıyorsun sanırım. sınav olunca hep başka şey yapası gelir ya insanın. :)) çalış ama. sana yakışmaz bak derslerinin kötü olması.sabit bi işyerim yok. yani belirgin mesaili. serbestim. işlere göre hareketliyim. şirketlere vb. gidiyorum. otellere. vb.bazen evden çalıştığım da olur. öğle tatilini değerlendirdim :)öyle ojeler, diğer kız şeysileri vb. yaz arada :)))

  36. >Böyle anlatınca çok havalı oluyor :)) "Şimdi takım elbisemle bilgisayar başında oturuyorum" misali :)Rapor yazmaktan zaman kalsa çalışacağım da.. Yarına kadar 30 sayfalık bir rapor yazmam gerekiyor. Sonra oturup 100 sayfalık bir bölüme çalışıp lab. finaline gireceğim. Ondan çıkıp 750 sayfalık bir bölümden vizeye gireceğim. Nasıl iyi olsun ki derslerim böyle :)) Çok ağır geliyor bana bu bölüm.Peki, şimdi bir konferans, bir sergi, bir mim var. O arada da kız şeyleri yazayım bari🙂 Özel istek üzerine yazı hazırlayayım :))

  37. >:)) yaa bak raporuna bak önce sonra o sayfalara. kız şeysilerini sonra yazarsın. sergi mim filan sonra.değiştir istersen bölümünü. neden olmasın. sanki zaten sana çok yakın konu diil gibi.

  38. >Bilmiyorum ki deep. Bunu da seviyorum aslında da. Okurken çok zor değil ama çalışırken zorlanıcam gibi. Beni fabrika ortamında düşünsene. İşçilere kadın-erkek eşitliğini anlatmaya çalışırım :))O yüzden işletme okuyorum bir yandan. En azından ofis ortamında çalışayım diye. Matematiği de çok severim ben aslında, kimyayı da. Sadece çalışma ortamı korkutucu benim için :)Daha çok dil-edebiyat bölümlerine yatkınım sanırım. Şuan bile oturup alfabeleri araştırıyorum nette. Öğrenmek hoşuma gidiyor🙂

  39. >güldürdün beni. mat kimya seviyorsun.🙂 bence de sen dil edebiyatçısın, sosyal bilimler vb.ama güzel boşver.ben de dil, sanat ile ilgilensem de aslında genel mühendislik bilimleri, ekonomi ve hukuk okudum :)) ama gönlüm dil, sanat vb. biliyon işte.mühendis sanatçılar gibi. :))doktor müziksiyenler gibi :)cemal süreya darphanede çalışıyordu.oğuz atay alentrik möhendizi idi.:)

  40. >Aaa hepsini okudun mu gerçekten deep!Bu yüzden mükemmelsin sen demek :)Zor hepsiyle baş edebilmek. Sınıf arkadaşlarımdan uzaylı muamelesi görüyorum. Gerçi bizim sınıfta kimya mühendisi olmak için giren yok bölüme. Herkes yazar, ressam, okçu, voleybolcu, şarkıcı vs. vs. :)) Sen de yaşamışsındır gerçi. Çok yönlüsün. Böylelerine az rastlanır :)Ne yapalım. Eğitim şart:p

  41. >yani fran gibilerine de az rastlanır diyorsun. demek bölüm arkadaşların öyle :)))anladım sen bir ucubesin :)))))ojelisinden :)))

  42. >Yok. Ben sana demiştim onu🙂 Bilmem benim gibilerine de rastlanıyordur herhalde. Bilmiyorum :)Ucube demek! Cosmo girl'den sonra bunu da gördük!

  43. >ne demek istediğini hep anlıyorum zaten :))) ama seni güldürmeyi çok sevdim.cosmo girl frantik marie curie kitap kurdu metalci işletmeci işleten :)))

  44. >Anlıyor ama göstermiyor. Belli etmiyor. Sinsar deep :))Bak bak bak. Nasıl da biliyor :)) İşletmeci :)) Daha kitaplarını açmadım bile. Ekonomiden ısrarla 55 aldığım için babamdan "Bırak sen işletmeyi, daha ekonomiye girişi yapamıyorsun" diye baskı görüyorum :)) Sosyoloji kitapları çok güzel. Onlara baktım biraz. Hukuk. Eh işte. Matematik. O kolay. İktisat-muhasebe. Korkulu rüyam onlar🙂

  45. >ahha aynen kuzum otobüs pembesine hayır kampanyasını başlatalım haha :))

  46. >:)) Vallahi ya, bir de bu pembenin daha cırtlak bir rengi var ya. Yaşlı teyze rengi tam böyle. Nefret ettim bu renklerden :))

  47. Zennube says:

    >benim de fondöten sürmem sayılıdır, rujumun rengi de yıllardır cırt bir kırmızı, bu arada başlık on numara :)))

  48. >Hehe🙂 Bak fondöten sürmeyen baya bi varmış. Mimin anlam ve önemi o başlık :p

  49. >sana gelen yorumları da okuyorum. senin yaptıklarını da. elektronik, trigomometri.rapor, sınav unutma haaa :))ojelerini sil asetonla tekrar sür değişik renkler :)))) firenç filan :)) betrix, flor mar, lady rose :)))

  50. >Ben de okuyorum ne var! :)) Aynı blogları takip ediyoruz hemen hemen. Nereye girsem karşıma çıkıyorsun deep :))Hala rapor için kıvranıyorum biliyor musun. Hazırlık yapmaktan yazmaya geçemiyorum :))Ojemi yarınki finalden sonra silicem. I-ıh french yapmam. Lisede oje yasak diye yapardık onu biz, bilinçaltıma öyle yerleşti:p Yaparsam renkli french. Kırmızıyı silip nane yeşili sürcem. Pastel bir yeşil. Sonra da parlak lacivert. Bunun için bile listem var benim🙂

  51. >:))) dünya küçük :))karar verme de çalış artık :))nane yeşili, lacivert :))kitap film oje listeleri :))bence de lite tutmak iyidir :))))

  52. >ama fotoğraflamayı unutma. parmak fetişisti olucam bak :))

  53. >Diyorum ya, öğrenci değil mi hepsi aynı. Yarın sınavı olan herkes msn'de, "napıcaz" deyip duruyorlar🙂 Kapatın msn'i de gidin çalışın diyemiyorum. Kelin merhemi olsa kendi başına sürer :))Yoksa unutuyorum. Her yerim not dolu, telefonum, kitaplarım, defterlerim. "Onu yap, bunu oku, şunu izle, onu sür"🙂

  54. >Yorumun bana sonradan geldi :)Zaten blogun adını "francescanın elleri" diye değiştireceğim. Yazılardan çok ellere yorum gelmeye başladı :))

  55. >:)))))) eller.kararsız ?

  56. >Yazdığın yorum gözükmedi de bende. Ama mailime gelmişti. Sandım ki yazdın sonra sildin başka bir şey yazdın🙂 Ondan dedim kararsız diye. Şaşkın olan benmişim🙂

  57. >hayır hayır ben özür dilerim senden.anlamamışım.:)

  58. >Niye özür diliyorsun deep. Nereden bileceksin🙂 Benim kafam karıştı. Ondan.🙂

  59. Nessuno says:

    >Döndüm🙂 Epey yazı yazmışsın :)Güzellik, votka, kadın, çok şey çağrıştırdı, kuzeye uzandım, eksi kırk derecede doğum günü partileri geldi aklıma, fondip üstüne fondip banamısın demeyen kuzeyli kadınlar, evet, güzeldiler, ama alkol daha da güzel kılıyordu var olanı…Ama bir şey var, güzellik bir süre sonra bitiyor, salt güzellik değil çeken, 'masumiyet' evet çok kullanıyorum bu sözcüğü son zamanlarda, içten gelen güzellik, kalpten yansıyan güzellik, bak bu işte…

  60. >Final haftasındayım ya, ondan. Sürekli yazasım geliyor :))Anladım seni. Benim de hep demek istediğim bu. Masumiyet, bildiğimiz anlamda masumiyet değil; ruhun temizliği. En önemlisi bu. Güzellik 2. sırada gelir, sadece gözler için :)) Bazıları insana farklı bir enerji verir. Asıl güzellik o işte.Kuzeyli kadınlar. Abim yaklaşık 10 sene Moskova'da yaşadı. Sonra Türkiye'ye döndü, budist oldu :)) Sanırım oralarda kalan herkes güzel kadınlardan sıkılıyor :))

  61. >Deep sen de mi kuzeyde kalıp sıkılanlardansın yoksa :))

  62. >no. ı loved your reply🙂 your concept of beauty.andyour brother's shift.:)mdmoiselle françois d'organic.:)

  63. >françois d'organic. Im lovin it :)Here we start again! Where is clementine :))I was wondering you, but i guess you're still working on your translation.

  64. >:) you have read everything :)) clementine is at work.:)yah, my translation goes on…sequental phosphorus fractions :)tomorrow would be finished then ı'll go to a simultane trip with scientific people, different subject🙂 (bacterias).

  65. >and j is harder than soft g🙂

  66. >It sounds good🙂 Bacterias. I love biology so much, did i say that?Estimation : yes!Of course im reading. Im reading but i dont write something everytime. So many comments in your commentbox from me, its more than you need :))

  67. >Mmm, Francesca is not clever enough.

  68. >you made me laughed :))))biology yes ı know from your comments to other blogs.:)))ı'm playing from every string :)))like you :)))ballet, books, chemicals, music, bungee jumping, cave diving, serial killing :))))

  69. >SERIAL KILLING! I had to guess it from your previous post!Addition: Trips. Also visited too many cities like you🙂

  70. >you know we always understand what we say what we mean if you know what ı mean. ıt's so cute!

  71. >So cute, and sometimes i feel like you're really in my life; as a important personality. When you're in mind, i see your comments anywhere and feel the telepathy between us. Its so funny🙂

  72. >ı am agree with you totally.

  73. >So.. Is it time to be silent?🙂

  74. >:))))) enjoy the silence :)))shyness.hihi.:)

  75. >Hihi :)Shyness. Yes its me.

  76. >Hey! Now i realized why did you say "and j is harder than soft g :)" :))deep is more clever than francesca, yes.

  77. >kam ooon! identical minds!hihi:)

  78. >Identical minds. Who knows🙂

  79. >:))Pierre La Murre-Moulin Rouge. Okudun mu bunu? Kesin filmini izlemişsin gerçi. Bugün bi Toulouse-Lautrec muhabbeti geçmiş ya. Favori 5'imden o da. Ressamlar arasında. Okumadıysan oku. Çok güzel🙂

  80. >taam pikiki. film yes book no.and ı saw your comment david lachapelle in another blog, yesterday.

  81. >Yesterday🙂 It was in "navy blue polish" :))I was planning go there tomorrow, but unfortunately im sick:/

  82. >rest a while.🙂 dont try to reach everything. :))))

  83. >:)) I hate sitting at home, except reading books. Thats not fertile daily life🙂

  84. >fran le kıpırdak and kurtlu🙂

  85. >:)))Its all about fancy :)By the way, if you have to major on your jobs, i can stop talking :)fran is babbler!

  86. >:)) no no i like it :)on the contrary, you make me more energetic🙂

  87. >Send me my energy!I need them those 4 days!I hate cold weathers, too.

  88. >cold weathers yes. and you said something about sun ı think, allergy.ı will send my good wish and positive energy for the next 4 days.and you imagine your bright future, you have to wear sunglasses!!🙂

  89. >"My bright future"Sweat dreams :))Sun makes my skin really terrible. I dont like bronze skins, i dont go out before 18:00 in summers, because of that my skin became allergic.Yess, i feel your positive energy already🙂

  90. >:)))))frannissimo:))))

  91. >Im starting to write wrongly, sign of exhaustion. I going to bad deep :)Sleepyhead fran. Before escape, the song of the day:Paloma faith-upside down:)

  92. >good night sweet dreams.ı am listening to that song right away!hihi🙂

  93. >:))Goodnight to you.Be careful, translates are tiresome🙂

  94. Nessuno says:

    >Abinle ortak bir noktamız var demek🙂 Çok gezen ve dünya nimetlerini tadan bazı insanlarda görünen bir insanlık halidir bu, an gelir mental enerjinin hakim olduğu bir tavır alır kişi… Ama yolculuk hiç bir zaman bitmez ve hiç bitmesin zaten, yoldayken güzelliği görmeye, dedim🙂

  95. >Doğru demişsin🙂 Abim dolaştı dünyayı, hemen hemen her yeri. Gezebilmek için denizci oldu. Sonra Rusya'ya yerleşti. Sonra Türkiye'ye döndü. Bir süre sonra Gelibolu'ya taşındı, diğer abimle bir karavan aldılar. Bazen orada yaşıyorlar. Hala şehirleri dolaşıyor meditasyon grubuyla :)Ailecek seyyah gibiyiz biz aslında🙂 Daha ben küçükken de arabaya atlar, kafamıza göre Türkiye'yi dolaşırdık. Büyüyünce biraz daha planlı programlı oldu işler tabii🙂 Şimdi benim okul yüzünden gezmelerim azaldı, annemle babam devam ediyor :))

  96. >Bak deep, tek gezgin sen değilsin :))

  97. >abin hoş adama benziyor. kimin abisi🙂

  98. >Değişik biri işte öyle o da🙂

Leave a Reply

