>Ceylan Ertem

>Hani google’da bir görsel aratırsın da alakasız şeyler çıkar ya. “Ceylan Ertem” yazıyorum, Anima’nın vokalisti çıkıyor. Kendi kendime kızıyorum oturduğum yerden. Birkaç denemeden sonra benim çokgen jetonum düştü.


1 haftada yarım kavanoz kahve tüketmenin yorgunluğu mu diyeyim artık, ne desem bilemedim ama bir saç insanı bu kadar değiştirir mi!


                 Bkz. Ceylan Ertem:

 Bkz. Anima’nın vokalisti:
Evet, anladığınız üzere Anima’nın vokalisti=Ceylan Ertem.

Muhteşem bir sesi var kendisinin -bence-.

Jehan Barbur’dan sonra, duyduğum en masalsı seslerden biri diyebilirim. Öylesine yumuşak bir tonda.
Kuru kuru anlatmakla olmaz, duymak lazım derseniz:



This entry was posted in müzik. Bookmark the permalink.

42 Responses to >Ceylan Ertem

  1. >hemen dinliyorum bir jehan fanı olarak

  2. >Jehan fanı demek🙂 Ben jehan'ı da çok severim air'i de:) When the time will be gone you will be by my side, cherry blossom girl :))

  3. Özlem says:

    >o zaman benden de jehan barbur-gidersen gelsin:)

  4. >Hihi gelsin tatlı kızım! :*

  5. LieLLa says:

    >Franım o değelde off off…Saç rengine ölürüm ben onun=|(Kızıl manyağı)

  6. >:))Ben de çok seviyorum öyle kırmızıyı, ama saçlarıma kıyamıyorum. Boyatınca fena dökülüyorlar.Artık yukarıdaki fotodaki gibi, o kızıllığı gençlik yıllarında kaldı :p

  7. LieLLa says:

    >Benimki simsiyah:PBoyatmaya korkuyorum bende… Kötü durur diye değil resmen o siyahlığı bozarsam sülalem ilk üstüme atlayacağından. Böhü:/Böyle melül melül bakıyorum kızıl saç gördümmü=|

  8. Leah says:

    >Salak kız. Kızıl saç ona çok yakışıyorken gitti boyattı saçlarını. Aptal. Her gördüğümde kızıyorum.

  9. >LieLLa; Benimkiler de siyahtı🙂 Saçlarım az olduğu için bir bakım şeysi uyguluyordum, içinde hint kınası vardı içinde ondan hep siyah oluyordu. Uzun zamandır yapmadım, şimdilerde kahverengiler. Lisede boyattığımda resmen saçlarım yarıya indi!Bence de boyatma şimdiden, sonra yerlerden toplarsın saçlarını benim gibi :))

  10. mergiz says:

    >jehan barbur'u geç keşfettim, üşengeçliğimden, ama ceylan ertem bence overrated yea…ek olaraktan, finallerde başarılar.. uykulu günler yakındır yakın🙂

  11. >:))Ek olaraktan uykulu günlere 3-4 saat kaldı, son finalime girdim bugün çok mesudum mergiz!🙂

  12. ry says:

    >ben dedim sana google' da resim aratma diye

  13. >Di mi. Aklıma kazındı artık ama bu sefer google'cuğun suçu yokmuş

  14. haYaL@ says:

    >hatunun iki halide çok güzelmiş maşallah…ikinci şarkının klibine bittim…

  15. >Bence de. O klibi bir arkadaşıyla birlikte amatörce çektiklerine dair söylentiler var ama ne kadar doğru bilemiciim🙂

  16. >dinlerim tebii :)döncem sonra yine sana.ne oldu. bitti di mi finaller.nasıl.kaçta kaç?keyfin yerinde mi.yorgunsundur.sabah gidiyor musunuz?

  17. >Hihi. Tamam. Dön bana :)Bitti finaller. Şimdilik sadece analitikten kaldığımı biliyorum. Nümerik de kalır belki, o sadistin dersi. Bakalım, birkaç gün sonra anca belli olur. Bugün çok komikti, anlatırım :)Yorgunum. Yatıcam birazdan, hazırlık yapıyorum🙂 Yok yarın akşam çıkıcaz. Geceyi yolda geçiricez. Pazar sabahı Selanik sanırım🙂

  18. >tamam hadi uyu dinlen.anlatırsın sonra.ne güzel bitti işte.yarın zamanın olursa azcık anlatırsın.yarın açamazsan iyi yolculuklar. dikkat et, gece iyi sür. yarın gündüz de uyu. hızlı sürme. uyumadıysan.joss stone-jeff beck- ı put a spell on you.:)

  19. Modafobik says:

    >Yalnııız harbi kadın bambaşka oluvermiiiş! :O

  20. >Hihi :))Yok yok, merak etme tur bu zaten. Otobüs, şoför. Ben sadece uyicam, çok mutluyum o sebepten :)I-ıh. Şimdi uyumicam ki daha. Fotoğraf makinesini boşaltıyorum, cd'lere yazdırıyorum. Haftaya bloga fotoğraf konacak bol bol ya :))Tamam, dinliyorum. Aventura-Obsession

  21. >Di mi Tuna dediğim kadar var. E bi de yaş payı var, bu fotoğraf neredeyse 10 sene önceki hali -kızıl hali-

  22. >Yeni saç rengi yakışmış sanki🙂

  23. >Böyle daha ağır durmuş ama :)Kızıl daha genç göstermiyor mu:)

  24. celly says:

    >ağzıma amma dolanırıdı ya 'El kadar bir kızım el kadar.bahçemdeki ağaçlar kadar..'şarkısı:) bencede kızıl daha genç gösteriyor:)

  25. Yelda says:

    >şu an bağlantı kuramadım ama en kısa zamanda dinleyeceğim.sizin zevkinize güveniyorum.

  26. >celly; Hihi evet, ama benim favorim yine de kızılderili ruhu🙂 Kızılla baş etmek zor tabii :)Yelda; Çok teşekkür ederim, ne güzel bir yorum bu🙂 Dinlemelisiniz bence de, hoş bir tarzı var.

  27. >kızlar saçlarıyla oynayarak ve bi de makyajla bambaşka biri olabiliyorlar işte :))))zorlu haftaları atlattın.iyi uyu iyi dinlen.:)

  28. Budeliçocuk says:

    >Yolun açık olsun..Kilimanjaro'yu unutma!sevgi ile..:)))

  29. burkan says:

    >güzel olsaymış:D

  30. >Di mi prof. zihni sinir :)Siz erkekler ne de şanssızsınız :))Saç yok, makyaj yok, aksesuar pek az. Yurtdışında erkek ojeleri bile üretilmeye başlandı artık. Türkiye'de üretilse, imha etmek için alırlar o ojeleri herhalde :))Sen bu yorumu yazdığında uyuyordum hihi🙂

  31. >Budeliçocuk teşekkür ederim :)Başlangıcı Selanik'le yapayım da, sonrası da gelir :)) Pazartesi veya salı da makedonyaya geçeceğiz. Oralarda dağ bayır gezeriz artık :))Sevgiler🙂

  32. >burkan, onun aşkı sana x-large çocuum. Hem 80li, hem de artık eskisi kadar güzel değil. Geçen gün yuxexeste vardı, gözaltı torbaları hem kırışıklıklar vs. Hiç klipteki gibi değil🙂

  33. huyumkurusun says:

    >İnsandık şarkısını dinledim güzelmiş.Klibid harika bu arada:)

  34. >Evet bence de🙂 Amatör çekimmiş diyorlar ama doğru mu bilemiyorum.

  35. >CANIM! HADİ BAKALIM İYİ YOLCULUKLAR VE İYİ TATİLLER…ENERJİLERİNİ YÜKLEN ÖYLE DÖN YURDUNA..YOLUN AÇIK OLSUN..:))PS.arada küçük notlar düşersin,iyi olduğuna ililşkin okey?..;)

  36. >Çok teşekkürler rosemary :)İnternet bulabilirsem düşerim de.. :)Zaten uzun süre kalmayacağım, çarşamba günü buradayım yeniden🙂

  37. Nessuno says:

    >Erkek elinde oje🙂 estetik değil…

  38. >bir saç insanı bu kadar değiştirirmiş; gördük🙂

  39. ilnevyA says:

    >Kızılderili ruhu!Vaadedilen günler nerede kaldı?

  40. >Nessuno; Bence de🙂 Daha erkekleri açık renk giydirmeye bile alıştıramamışken.. :)Moda Çıkmazı; Değil mi, inanamadım🙂 Tabi yaş faktörü de var, kumral haliyle yüzü daha da oturmuş, neredeyse 10 yıl var bu fotolar arasında.ilnevyA; Bilmem ki nerede kaldı? Ben de en çok o şarkısını severim. Eski olduğu için belki.

Leave a Reply

