>Emitt Turizm Fuarı

>Gün gelmiyor ki aklıma geçmişten bir anı gelmesin de “Vay be yaşlanıyorum” diye düşünmeyeyim. Emitt’i anlattığım BU yazının üzerinden tam bir yıl geçmiş ve ben yine bir Emitt’le karşınızdayım. Aslında tam olarak ben karşınızda değilim, bu sefer annem karşınızda. Başka bir işim olduğu için gidemedim ama tabii ki fotoğraf çekmesini tembihlemiştim kendisine. Şimdi ben susayım fotoğraflar konuşsun!

Kankamı hatırladınız mı? Oradaydı geçen sene de. Her yıl annem ondan bir papirüs alır, bu yıl da gelenek bozulmadı. 

This entry was posted in fuar. Bookmark the permalink.

82 Responses to >Emitt Turizm Fuarı

  1. burkan says:

    >bende bu fuara gittim harikaydı:D

  2. girlythings says:

    >kankana bayıldım.seneye görüşürsen ona de ki ''girly diye muhteşem ötesi bi hatun var seninle mutlaka tanışmak istiyormuş.''bak unutma ama!

  3. CEPAYNASI says:

    >eğlenceli bir ortammış…görmek isterdim doğrusu…

  4. ry says:

    >ama öyle melek olmaz.

  5. >burkan; Mmm tamam ya, senin de f. diye bir arkadaşın yok zaten, öyle hiç sormadan gidebilirsin yani mühim değil :)girly; Olur, seneye gidebilirsem söylerim :)) Geçen sene de bir Tanzanialı kankam vardı ama o bu sene gelmemiş, ihanete uğradım! Seç beğen al girly, eh artık eniştemiz olursa papirüslerim bedavaya gelir :))

  6. >CEPAYNASI; Öyle oluyor, şenlikli, müzikli, eğlenceli🙂 İşte, fotoğraflarla en azından görün istedim :)ry; Bak işte bunlar edepli melekler, sizinkilere benzemiyorlar hihi.

  7. ry says:

    >yok o anlamda değil. meleklerde biri üzerinde ingiliz bayrağı olan bot giyiyor. melekler tüm insanlığa mal olmalı.

  8. >Ah pardon. Ben yanlış anladım o zaman. O kostümlere hiç yakışmamış bence. Diğerininki de. O değil de umarım annem izin alıp da çekmiştir. Görüp de bıdı bıdı etmese bari kızlar.

  9. ry says:

    >moda yönü de var dimi? çok anlamam modadan ama beyazın altına siyah gitmemiş sanki.

  10. ry says:

    >adım çıkmış bir kere😦

  11. >Bence de gitmemiş. Yok, sana has değildi o yorum. Hangi erkek dese öyle derdim, ama evet adınız çıkmış bir kere🙂

  12. Mr.E says:

    >Annenin eline sağlık, şimdi üzerine alınıp hiç şımarma😀

  13. >:))Aşkolsun yaa, ne zaman şımardığımı gördün benim :p

  14. Mr.E says:

    >Ben diyeyim de sen yine şımarma :DBurası çok tedbirci yaptı beni ondan bu😛

  15. >Sakin ol şampiyon, burada o amcalardan yok :)) Blogunun etrafına da jiletli tel çekme sonra :))

  16. Mr.E says:

    >Yok çok sakin yorum yapıyordum kaç gündür, alışma diye eski halime döndüm :p

  17. girlythings says:

    >tanzanyalı mı hmm düşünmeye değer…dur hemen papirüs diye umutlanma kimbilir belki bedava safarilerin olur :p

  18. >Tüh ya, ben de diyordum ki Mardin'e gitti ne akıllı uslu bir adam oldu. Sorumluluk sahibi yazılar falan. Bu da gol değil, yine ve yine!

  19. >Hihih, bak o daha iyi; yaşı yaşına huyu huyuna :p Sayende oralara da gelirim fena mı olur girly :))

  20. girlythings says:

    >ne demek başımızın üstünde yerin var!

  21. >İlk misafiriniz ben oluciim!

  22. Mr.E says:

    >jösvi tre rencide

  23. huyumkurusun says:

    >Fuarları seviyorum.Annemle kardeşime fuara gidelim dedim zorla götürdüm gibi oldu.Sonra bütün gün mız mızlandılar bana.Bu fuarda harikaymış bu arada.:)

  24. ry says:

    >@girlythings; memlekette erkek mi kalmadı?@francesca mckennitt; sen de gaz verme şuna. kuzeye git de; ukrayna, polonya, hollanda…

  25. >Mr.E; Tamam sen de vur yüzüme, ben Fransızca biliyorum ama sen bilmiyorsun de.huyumkurusun; Neden ya, ben çok eğlenirim fuarlarda🙂 Tabii sürekli ayaktasın yürüyorsun vs. çok yorucu oluyor, ona mızmızlanmışlardır🙂 Di mi çok güzel.ry; Amaan kuzeyde erkek mi kaldı, bence rotayı güneye çevirelim artık :p

  26. girlythings says:

    >@ry konuştuma beni şimdi. kalanlar ya pamuk ya da frodo!ama kuzey fena fikir değilmiş boylu poslu elf gibi adamlar eferim ry bak şimdi takdir ettim seni!

  27. ry says:

    >tabi sizin bileceğiniz iş. ben sadece sizin büyük bir hata yapmanızı önlemeye çalışıyorum.

  28. ry says:

    >@girlythings; türkiye' de diğerlerinden bulmak zor zaten. onlar çoktan kapıldı. biraz beni dinleseniz, kazançlı çıkacaksınız ama hep duygusal, hep popülist yaklaşıyorsunuz durumlara.

  29. Mr.E says:

    >çok rencide oldum🙂

  30. >Mr.E; Olsun sonuç olarak sen biliyorsun ben bilmiyorum!

  31. Rory says:

    >güzel güzel:)Ama bilmyorum burayi,görmek isterim:)

  32. Mr.E says:

    >anlamı o işte "çok rencideyim"🙂

  33. girlythings says:

    >francım izninle son kez burayı işgal etmek istiyorumry, bekliyorum tavsiyelerini, neymiş acaba mantıklı ve kişisel çözüm yolumuz?

  34. holywitch says:

    >mckennitt🙂 gezmediğin yer yok. bugün pera'daydım,frida ve diego'yu ziyaret ettik🙂 çok güzeldi.

  35. huyumkurusun says:

    >Francesca gOnlar alışveriş merkezine gitmek istiyorlardı.Bende bıktığımı söyledim fuara gittik mevzu buydu engelledim onları :D:D

  36. >dedim nikneymimi değiştireyim ,ne yapayım ne yapayım derken last.fm hesabımdaki adımı yapayım dedim e dedim kadıköy dedim🙂

  37. >Rory; Bu genellikle Tüyap'ta düzenlenen bir fuar, seneye gelirsin sen de belki belli mi olur :)Mr.E; Ay tamam anladım. Diyorum ki sen biliyorsun ben bilmiyorum. Ben buna takmış durumdayım şuan🙂 Hırs yaptım.

  38. >Girly kendi blogunmuş gibi kullan :)) Yaz yaz, ara sıra farklı ortamlarda beyin fırtınası yapmak iyidir hihih.witch! Çok güzel demiştim bak🙂 Daha kaç kere gideceksin hihih. Buraya ben gidemedim ama, annemi elçi olarak yolladım :p

  39. >huyumkurusun; En iyisini yapmışsın, avm'lerin hepsi birbirinin aynısı, boşversene :)kadıköy; Güzel🙂 Ömrü Kadıköy'de geçen bir insan olarak sevinirim tabii. Mezun olunca ilk söyleyeceğim şarkı "Geçmem bir daha Kadıköy'den" olacak :))

  40. deep says:

    >yazın da fotolar da yorumlar da keyifli.:)

  41. ry says:

    >@girlythings; aslında çok basit. şimdi bir erkek arkadaş arıyoruz sana dimi?1 – erkekten fiziksel ve duygusal beklentilerini önem sırasına göre yaz.2 – kendi fiziksel ve duygusal özelliklerini yaz. hangi özelliklerinden erkek için vazgeçebilirsin onları belirle. sonra ortak özelliklerinizin üstünü çiz. geriye kalan özelliklerden erkek hangilerini değiştirebilir onları belirle. hangi özelliklerini değiştirmese senin için sorun olmaz. bunları yaptıktan sonra listeye uygun bir erkek bulmaya çalış.3 – senin çok sevdiğin biri mi, seni çok seven biri mi olsun bunda karar kıl.4 – bir erkek arkadaşa sahip olmanın sana sağlayacağı fayda ve zararları belirle. esnekliğini hesapla. bu esneklik iktisattaki ikame ensekliği yanlış anlaşılmasın5 – biriyle çıkıyorsun ve çocuk hoş diye senin oldu sanma, sen 2-3 tane daha yedekte beklet. erkekler tapıyormuş gibi görünür ama aslında sadakatsizdir.6 – belirlediğin erkek modelini uygun alanlarda ara. club çocuğunu gidip kütüphanede, iş adamını gidip discoda bulamazsın.7 – xx kadın – xy erkek kromozom olaylarından dolayı dünyadaki erkek nüfusu kadın nüfusundan daha azdır. bir erkekten beklenen özellikleri ekleyip, eşcinselleri çıkarınca görürsün ki kaliteli erkek sayısı az ve gün geçtikçe azalıyor. üzerine bir de yeni nesil bayanların açlığını ekle. tüm bu seçme işlerine başlamadan önce fazla seçici davranmayıp birini bulmakta fayda var. elde 1 olsun en azından. yine aynı durum içinde kız evi naz evi dersen zor. erkeklerin kızlara arkadaşlık teklif ettiği dönem bitti. bazen otobüste görüyorum liseli kız gidip çocuğa arkadaşlık teklif ediyor. utanmayacaksın, istediğini gidip alacaksın.şimdilik aklıma gelenler bunlar. başka sorunuz varsa yardımcı olmaya çalışırım.

  42. Profösör says:

    >Güzel paylaşımlar. Teşekkür ederim.Kandilinizi kutlarım.. Bu arada.. Yanınızda taşıyacağımız bir kitap..Her derde deva ilaç gibi sakinleştirici bir kitap..Bu kitapla ilgili tanıtıcı bilgileri bütün blogçu doslarımla sayfamda paylaşıyorum.Memnun kalacaksınız.. Mutlu olacaksınız..http://mefkuremiz.blogspot.com/

  43. deep says:

    >ry.5. no'lu öğüt ne kötü bi öğüt öyle.ve de yanlış.

  44. >deep; Hımhım teşekkür ederim beyaz adam :)) Görüyor musun şimdi ry'den sonra erkek değil mi hepsi aynı diyesim geldi.ry; Biraz fazla mantıksal bir liste değil mi. Kızlar bunlarla uğraşana dek, o sürede kaç kişiye aşık olurlar kimbilir. Profösör; Teşekkür ederim, öneriniz için🙂 Fırsat olursa okurum elbette.

  45. >son fotoğrafta sakarya yelken kulubü var bak sen-ben-sakarya bişiler dönüyo ama:) aramızda bi bağ var fran:D

  46. >:)) Demek ki evren bize mesaj veriyor. Bana veriyor yani. Hadi atla gel Sakarya'ya diyor :))

  47. >ahahha olabilir bişiler oluyor valla sen bilcen:)

  48. >bu arada senin almanca sınavın fln vardı galpa oraya mı yerleşmeyi düşünüyorsun anlamadım o kısımları kaçırmışım ben:)

  49. >Almanca sınavı kurstan dolayıydı, amaç B1 diploması almak🙂 B1'i alıp ne yapacaksın dersen, belli mi olur belki orada çalışırım. Baksana bu sene bile 35.000 mühendis aldılar🙂

  50. >beh beh beh:) ay almanca çok sıkıcıydı ya artikeller beni benden almıştı zaten woher kommst du dan öteye gidemedik:Dmühendis misin francım vay bee:D şuan okul devam ediyordu değil mi

  51. >Almanca sıkıcı mı, o kadar detay varken nasıl sıkıldın yahu :)) Artikelleri dert etme, bir süre sonra gerçekten alışıyorsun ama beni şeyler zorluyor; nasıl diyeyim hani ek dativ hangi ek akkusativ alıyor vs, hala öğrenemedim bunları, ben seni alıyor gibi cümleler kuruyorum sürekli🙂 Şuan okul devam ediyor, kimya mühendisliği 2. sınıf, işletme 1.sınıf; daha mühendis olamadım :))

  52. >işte detaylar sıktı beni:D benim yıllar oldu liseda gördük üç yıl akkusativleri hatırlamıyorum bile:)oh öğrencilik gibisi yok ama kariyer planları yapılıyor şimdiden çalışkan insansın vesselam:)

  53. >Biz de lisede görmüştük, oradan başladı merak, sonra devam etti. Bir de ben severim böyle dilleri, alfabeleri falan. Öğrenmek hoşuma gidiyor :)Plan yapmakta üstüme yoktur da, önemli olan onları hayata geçirebilmek :))

  54. >sevmeden olmuyor zaten bazı şeyler ben ingilizce aşığıydım bir zamanlar sonra geçti tabi:) olur olur gün gelir gerçekleşir hepsi:)

  55. >Hihih evet zaten öyle sevmeyince öğrenemiyorsun ki; ben hiçbir dilin kurslarla falan öğrenilemeyeceğini düşünüyorum, kurslar sadece yardımcı oluyor, ne yapıyorsan kendin yapıyorsun. Olur umarım🙂

  56. >ivet canım aynen öyle.ben yavaştan toparlanayım fran erken çıkarım biraz işten hhihi:)takıcıya gidip boncuk almak lazım öptüm seni

  57. >Hihih tamam🙂 Hadi öptüm ben de.

  58. ry says:

    >ben sadece öğüt verdim.@deep; ben ağlayan kadına hiç dayanamam acayip sinirimi bozar. sonradan ağlamak, zırlamak istemiyorlarsa bunu yapacaklar. ben çok gördüm birbirimize aşığız deyip çocuk terk edince zırıl zırıl ağlayanı.@francesca mckennitt; olay o zaten içinde aşk yok. bu güne kadar aşkınıza sahip çıkın, kalbinizin sesini dinleyin diyenleri dinlediniz, hayal kırıklığı acı, hüsran… bir kere de mantığın sesini dinleyin.

  59. >Ama o zaman bu aşktan çok ortaklık gibi olmaz mı. Zaten dediğin gibi, hani ortak özellikler ilgi alanları vs görünce insan kendiliğinden aşık oluyor. Gidip alakasız birine aşık oluyorlarsa yapacak bir şey yok da.

  60. deep says:

    >ry.sevmek, acı çekmek, üzülmek, ağlamak, keder, hayatın vazgeçilmezleridir. hayat böle bişeydir. keder olmasaydı, neşe olmazdı. hepsi bir arada. ağlamayan insan olur mu. ben erkeğim ve çok ağlarım. hayatın sıradanlığı ve gizemi bu, acı ile neşenin bir arada olması. hayat, çelişki ve kaostur. ağlayan kadın, belki görüntüsünü sevmiyorsun, ama ağlamayan kadından çok daha iyidir. katılaşıp ağlamayı unutan kadınları bile bi gün bi olay çözer. mantığın sesini dinleyenler de var tabii ki bu dünyada. üzülmemek için aklı, yüreğin önüne geçirenler, yaşamı yoğunluğuna yaşayamayanlardır. duygular ve sezgiler, sevgiyi, özlemi getirir. mantık getirmez. iyi ki mantıkla yaşamıyor herkes, çünkü çekilmezdi hayat.sen, herhalde, bir mantık seversin. ya da kendini koruyorsun. sölediklerin, sanki, acılardan geçmiş birinin sözleri.ne olduysa, unut geçmişi, sil herşeyi, ve masum bakıp dünyaya, şaşırmayı keşfet yeniden.mantıklı hayatçok bayat ve sıkıcıdır.:)

  61. girlythings says:

    >ry,hakikatende bu şekilde davranan kızlar kazanıyorlar haklısınama benim bunları yapabilmem için özüme ters düşmem gerekiyor.ama çok teşekkürler ,bu samimi öğütleri hep aklımın bi köşesinde tutacağım.deep, senin bahsettiğin noktaya gelebilmemiz, dünyaya masum bakıp şaşırmayı yeniden keşfedebilmemiz için bizim daha çoook merhalelerden geçmemiz, pişip olgunlaşmamız lazım.

  62. ry says:

    >duygu duygu diye sürekli aynı hataları yaparak hayat eğlenceli olmaz. insanlar çok acımasız, başkalarının acılarıyla eğleniyorlar.hayatta her duyguyu hissetmek lazım tamam ama fazla hissedince de bir duygular köreliyor. bu tanrıya inanmak için mucize bekleyip, çok fazla mucize gördüğü için tanrıya inanmamak gibi birşey. eğer herkes duygularından biraz uzaklaşıp aklını kullanabilse dünya çok daha iyi bir yer olurdu.mantıklı hayat belki sıkıcıdır ama kesinlikle güvenlidir. acı çekmezsin, pişman olmazsın. misal, en son ne zaman bir kız için ağladığımı hatırlamıyorum. bir kız için ağlayıp ağlamadığımı bile hatırlamıyorum.ağlayan insanlara neden sinir olduğuma gelince, ağlamak hiç bir sorunu çözmez. "duygusalım, ağlıyorum kendime engel olamıyorum" diyenlere "ağlamak sana ne kazandırır" diye sorduğumda, "rahatlıyorum" diyor. acı çekerek rahatlamak… ağlamak yerine hayatına devam etsen, yerine seni seven başka birini bulsan, mutlu olmaya çalışsan daha iyi değil mi?şu da başka bir gerçek, dünya üzerindeki insanların çoğu acı çekip üzülürken azınlıktaki bir grup mutlu olabiliyor.

  63. deep says:

    >ry.seni okurken metal soğuğu hissettim inan. böle sanki metalin üstünde soğuk su damlaları. parlıyorlar. senin ruhunun yerinde olmak istemezdim. anladım. mantık daha güvenli. ağlamak. böle güçlü görüyosun demek kendini. eh madem sen öyle huzurlusun sorun yok. umarım aşık olmazsın. yok yok umarım aşık olursun. zayıf düşersin. ağlarsın. sürünürsün biraz. ama yaşarsın, hissedersin🙂

  64. >Öhm öhm pardon kulak misafiri oldum ama konuşmanızı bölüciim. Bence sadece duygulara göre yaşamak da yanlış, mantığa göre de. Önemli olan her ikisini dengelemek. Aşk var, mantık var, huzur var hihih.

  65. deep says:

    >tamam annaştık fran.e hem mühendis zekası hem sosyal zeka hem sanat duyarlılığı olunca sende, işte böle uzlaştırmacı olursun.sordum sana ama atladın galiba.dersler? gündüz erken açtın blogu.:)

  66. ry says:

    >arkadaşlar yapmayın benim de bi kalbim var. göğsümün sol üst tarafında, yumruğum büyüklüğünde ve vücuduma kan pompalıyor.

  67. >Deep🙂 Şımarıyorum hemen.Ben sana cevap verdiğimi sanmışım ya. Okudum o yorumunu. Son günlerde de hep bunu yapıyorum. Kafamdan geçeni yazdığımı zannediyorum ama yazmıyor oluyorum. Yazılarda da, yorumlarda da. Yazdım şimdi, özür dilerim🙂

  68. >ry ama sen o kalbi hiç kullanmaya gerek yokmuş gibi bir izlenim uyandırıyorsun, içeriden nasıldır bilmiyorum tabii🙂

  69. deep says:

    >frandark.:)bugünkü aralıklı girişlerin belli oldu. anladım. film. bugün iyi tatil olmuş sana. hem de gezmeye gitmedin. yürüyüş yok, asker arkadaşları ile randevu yok :)))) bi incir kaldı.şımar şımar.

  70. deep says:

    >ry'deki kalp herhalde kalp (yumuşak olmayan a). ama biraz daha geçerse yumuşayacak. ondaki conan kalbi. bakalım belki yumuşar🙂

  71. >:)) Hihih evet öyle oldu bugün. Yürüyüşe çıktım da, gördüğüm 5. çiftten sonrasını kalbim kaldırmadı🙂 Zaten kayboldum. Kendi evimin etrafında bile kaybolabiliyorum, yön duygum çok zayıf, zamanımın çoğu yol aramakla geçiyor ya.Asker arkadaşları demek! Karabiber seni.

  72. >Bilmiyorum ki, sevgililer günü için beyaz çikolata falan da almış halbuki, gerçi onu alırken bile satıcının bacaklarına bakmaktan geri durmamış ama! ry bak dedikonunun dibine vurdum, duy sesimi.

  73. deep says:

    >frantine :)))mıç mıç sevgililer bayıyo bazen, insan biriyle mıç mıç gezmiyosa di maağ :)ah kızlar yön bulamaz, harita anlamaz, erkekler hiçbişi anlamaz ama :)))vaaay🙂 karabiber kimyonlu tarçınlı beyaz adam deep ve franıssızkız🙂

  74. ry says:

    >ben aslında çok duygusal biriyim. cidden. ama sevemiyorum işte. 40 yılın başı bana katlanabilen brini buldum, en azından bi çikolata-şarap hediye edebilirim. bu arada çok incesin diye aradı, teşekkür etti. boşuna gerdiniz beni.benim yerimde hangi erkek olsa o satıcının bacaklarına bakardı. param yetseydi bi sepette ona alırdım :)) allahım lütfen bana çok para verme.

  75. deep says:

    >ry.sevindim conan veya robocop değilsin.:)şarap çikolata çiçek vb. tüyo istersen söle yazarım🙂

  76. >Beyazadam benim sevgilim olsa da mıç mıç gezmem ki öyle, hadi gezdim diyelim, o ne öyle hediyeyi poşetinden çıkarmış elinde gezdiriyor sırf insanlar görsün diye. Yani utanmasa yoldan geçenleri durduracak "Bak sevgilim ne aldı" falan diyecek, öyle de görgüsüz. Çok kızdım, bir de tam duş alıp çıkmışım, egsoz kokuları saçıma siniyor falan ona da sinirleniyordum, görünce iyice kızdım. Bak bugün de ben dolmuşum ya :))Erkekleri bilmiyorum da kızlar gerçekten yön bulamıyor ya, ben hele hiç bulamıyorum. Lisede, son sınıfta, 4 yıl geçmiş o okulda düşün yani, yanlış sınıfa girmiştim ya dersin ortasında, nasıl rezillik :))

  77. >ry e o kadar almışsın tabii ki teşekkür edecek. Ben de olsam çok mutlu olur ama içimden de bitter olsaydı keşke yaa derdim. Derdim yani. Kız milleti değil mi:pBelki uygun kişiyi bulamamışsındır. Ama sen hep böyle mantıksal hareket ediyorsun ya. Genellikle ne kadar az yüz verilirse o kadar peşinden koşarlar hani. Sen de "Nasıl olsa bu iş olmaz" deyip koşmuyorsan, aşık olmuyorsundur. Olamaz mi olabilir.Bence de, asla zengin olma lütfen :))

  78. >Mmm tüyo bol demek. Karabiber.

  79. ry says:

    >ne bileyim filmlerde falan aşk tesadüflerle başlıyor hani. biri pc den yazıyor "beyaz tavşanı takip et." sonra beyaz adam afrika asıllı amerikalıyla buluşuyor ondan hap alıyor falan flan derken aşk doğuyor aralarında. ben hiç böyle birşey yaşamadım.

  80. ry says:

    >@deep; çiçek demeyin bana. bütün çiçekçilere kılım.

  81. >Anladım. Ben de yaşamadım. Bir gün yaşayabilme umudu yaşatıyor bütün kızları hihih.

Leave a Reply

