>Remember Me

>Sene başında karar verilen “yapılacaklar” listesinde “daha çok film izlemek” olunca, deeplist’e saldırdım hemen.  Robert Pattinson hayranları hemen üstüne atlamıştır tahmin edebiliyorum ama burada Pattinson’un o dimdik, kendinden emin görünüşü yok. Gayet aynı kıyafetlerı 3-5 kere giyen, omuzları yamuk duran, “loser” görünen bir kesim temsilcisi gibi. Aslında loser olacak en son insanlardan biri olmalıydı.

Baksana sevgilinin başına onca olay gelmiş, yine de pozitif. E kardeşin desen, aynı ailede yetişmiş ama Picasso gibi kız. Para sorunun da yok. “Derdin ne arkadaşım?” diyesim geldi.

Ben böyle kendi kendime söylenirken bir baktım ki film bitmiş. En azından değişik bir son sayılır. Güzel film, bence izlenesi.
This entry was posted in film. Bookmark the permalink.

36 Responses to >Remember Me

  1. holywitch says:

    >böyle filmlerden haz etmem ama merak ettim şimdi. sen yazıyosan ve izlemişsen vardır bi hikmeti

  2. huyumkurusun says:

    >İzleyeceğim filmler arasında sırada ama ben bir fırsat bulamadım.Tatilde izlerim dedim gene kaldı.

  3. >İzlemezsem bişi kaybeder miyim ? Kaç zamandır izlicem diyorum ama diğer yorumları okuyunca vazgeçiyorum..🙂

  4. >witch; Bak benden önce de deep yazdı, film konusunda beni değil belki ama onu referans alabilirsin :)huyumkurusun; Eee minikler, çamaşır, bulaşık, yemek, temizlik ohoo kolay mı :))Bir İnce Ses; Neleri seviyorsun bilmiyorum da, aşk filmlerinden hazzetmiyorsan bişi kaybetmezsin gibi. Ama akıcı ve güzel bir film bence🙂

  5. Rory says:

    >Sinemaya geldiginde güya izleyecektim.film geldi gitti hala izlemedim:)izlemeliyim:p

  6. >Benim öyle kaçırdığım kaç milyon film var bilmiyorum ya, hep izlemek istiyorum ama beceremiyorum, resmen kendime psikolojik baskı uyguluyorum film izlemek için :))

  7. >10 üstünden 6 veririm, bende senin gibi düşündüm içimden:Dayrıca blogun yeni hali iç açıcı olmuş pek bi şirin

  8. >Akıl var mantık var :pTeşekkür ederim. Hımm demek ki haftalardır uğramıyorsun bloguma, anlaşıldı :p

  9. mine says:

    >yazdım aklıma gidip seyretmeli

  10. K.C.S. says:

    >Bu filmi izledikten sonra bende de aynı düşünceler oluşmuştu (:

  11. nil says:

    >on my list demiştim bu film için, şimdi öne almaya karar vermiş bulunuyorun, merci🙂

  12. Körebe says:

    >Buram buram aşk kokan filmlerden sandım bu filmi, ama izleyince daha çok aile ilişkileriyle ilgili olduğunu görünce sevindim🙂 Süperdi diyemem ama beğendim.Blogun yeni tasarımı çok hoş olmuş bu arada🙂

  13. >Pek sevgili franceska hatun. Şu bloguna sürekli giriyorum ve lakin yorum yapamıyorum. Her defasında küt diye kilitleniyordu sayfan. Söyleyeceğim herşey de içimde kaldı. Bugün bir defa deneyeyim dedim, eğer yine açılmasaydı artık maille falan ya da sayfamdaki yorum bölümünden bir güzel çemkirecektim:) fakat bi tıkladım açıldı len:) sorun şu ki bu filmi izlemediğim için yorum yapamıyorum şu an:))) O yüzden hemen başka konuya geçiyorum:))Özellikle okuduğun kitapları takip ediyorum hatun. Genelde sevdiğim parçalar (kitaba da parça dedim ya yuh olsun la bana:) Umarım gelecek sefere şu yorum bölümü yine açılır ve ben içimden geleni yazabilirim. şu an bile ana sayfan donmuş durumda bende. sadece yorum bölümü çalışıyor:)))

  14. ry says:

    >yine muhalif diyeceksin ama izlediğin filmler çok sıkıcı. şu filmler hakkında yazarsan yazıların tadından yenmez.the lord of the ringsfight clubmatrixsilence o the lambs28 days afterconstantinesevendorian graysin citypredatorthe deer hunterthe thing…bram stoker's draculapredator

  15. Profösör says:

    >Ben memnunum bu sayfadan. Müstefid de oluyorum..

  16. >mine; Sanırım vizyonda değil şuan, dvd olabilir :)K.C.S; Hepimiz aynı mantıkla düşünüyor olmalıyız; yerin yurdun paran yerinde aa diye kızıyoruz :))nil; Aaa ne güzel ne güzel🙂 Tabii sen benden daha edebi ve akıcı anlatırsın, o ayrı🙂

  17. >Körebe; Evet süper değil ama güzel. Sorma ya, annemle birlikte izliyorduk; sürekli anne-babayı eleştirmekten konsantre olamadı o da, "ben olsam böyle mi yaparım çocuuma" diye. Teşekkür ederim🙂

  18. >Kırmızı Çizmeli Kedi; Aaaa çok şaşırdım. Neden ki acaba, çok da fazla yüklü bir şey yok aslında. Yazılarımı temizlemem mi gerekiyor artık ne🙂 Bak üzüldüm, bunu halletmek lazım. Neyse en azından şimdi girebilmişsin :)) Demek ki zevkimiz uyuşuyor kitap konusunda. Yaa sen biriktir biriktir yaz böyle olur mu :)) Bak ben bu akşam temizleyeyim biraz yazıları. Umarım girebilirsin daha sonra yine🙂

  19. >ry; Belki ben de sıkıcı bir insanımdır :)) Seven, lord of the rings, fight club, sin city (bunları hala izlememiş olmam ne can sıkıcı) izlenecek zaten. Tamam bu yorumu da göz önünde bulundurur, izler yazarım. Onu da eleştirirsen kovalasın seni fragmanlar.

  20. >Profesör; Müstefit olmanıza sevindim :)) Beğeniyorsanız yazılarımı, ne hoş🙂

  21. ry says:

    >"seven, lord of the rings, fight club, sin city (bunları hala izlememiş olmam ne can sıkıcı)" ben burda kaldım. hadi diğerlerini geçtim lord of the rings'i nasıl izlemezsin? korsanlar kendilerini yırttı, o kadar televizyonda verdiler… dahası sıkıcı insanlar bile izledi. en azından kitaplarını okudum de.

  22. >Hayıır okumadım da izlemedim de. Her yanda bas bas reklam edilen filmlere-kitaplara karşı istemsiz de olsa isteksiz oluyorum. Hevesim kaçıyor.

  23. burkan says:

    >izlemek lazım şimdi metroportta yakalanmıcamı bilsem kesin giderdim de neyse çaktırmiyim:D:D

  24. ry says:

    >her popüler şey kötü olacak diye bir kural yok. kaldı ki yüzüklerin efendisi çok eskidir, ben ilkokul 4 de seriyi bitirmiştim, yüzük kardeşliği liseye başladığımda vizyona girmişti. ilk filmi çok beğenmemiştim, tom bombadil falan yoktu filmde😦 ilk filmin de çok reklamı yapılmadı. kitabın fanları sayesinde çok fazla izleyiciye ulaşınca serinin diğer filmlerinin reklamı yapıldı. kitap satışları da ondan sonra patladı. ve yine tolkien bunu yazarken maddi amaç gütmemiş. çocuklarına yatmadan önce anlattığı bir masalmış. harry potter gibi ticari kaygı güden bir seri değil yani. harry potter' la kesinlikle kıyaslanamaz. sonuçta kralın dönüşü oscar ödül törenlerinde 10/10 yapmış bir yapıt.

  25. >burkan; Tek başına gelirsen sorun yok da, hani böyle tanımadığımız bir kız arkadaşın olur, hani "sınıf maçı var" diye bizi ekersin de o kızla basarız seni falan, yani o zaman izleme daha iyi canım(!)

  26. >Bu kötü olduğunu savunmamdan ileri gelmiyor, istemsiz bir şey. Yıllar geçti üzerinden, açıkçası aman izleyeyim falan diye bir isteğim de olmadı. Genel olarak filmlere karşı hevesim yok biliyorsun. Kitabını neden okumadım, bilmem, bilmiyorum gerçekten. İzleyince anlatırım işte.

  27. ry says:

    >anladım. ama erteleme en kısa zamanda izle yüzüklerin efendisini. içini ısıtacak bir film.

  28. >Listede işte bakalım. Çok yavaş izliyorum ya, resmen 3 saat hazırlık yapıyorum sonra yalan oluyor, sinir oluyorum kendime.

  29. ry says:

    >işte bu yüzden kızlarla film izlemiyorum. yalnız kızlarla değil kimseyle film izlemiyorum. kardeşim istisna.

  30. >Evet bak bu konuda haklısın, başkalarını bilmem ama benimle gerçekten izlenilmez. Ya da bana biri lazım beni dürtecek, "hadi izleyelim" diyecek sürekli falan. Anca öyle🙂

  31. ry says:

    >o zaman hadi izleyelim. ben attım yüzük kardeşliğini pc' ye. 10 dakikaya izlemeye başlıyorum.

  32. >Ay yok artık. Benim onu indirmem lazım daha. Hem de 10buçukta kalkacağım bilgisayardan, bitmez ki. Bak ben yorumu yazana kadar sen izlemeye başladın bile :)))

  33. deep says:

    >ı remember yu.:)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s