>Yedekleme işi

>Mecburen blogcular bloglarını yedeklemeye başladılar. Ben de yedekledim az önce wordpress’te. Sanırım herkes oraya geçecek. Blogger hesabınız açıkken WordPress.com’a girip üye olun. Sonra Sol tarafta “tools”a tıklayıp, importtan blogunuzu wordpress’e taşıyabiliyorsunuz. Oldukça hızlı aktarıyor. 


(Ne olur ne olmaz, https://addictiveistanbul.wordpress.com/)

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

44 Responses to >Yedekleme işi

  1. >zatihatun.wordpress.com'a yedekledim bende..😦

  2. >Wordpress ne soğuk ama ya. Dümdüz, hiçbir şey yok😦

  3. mergiz says:

    >allah cezanızı versin yaaa. yuh artık!sırada ne var?!!!

  4. >Bilmiyorum ki. "Tesettürler Türkiye" diye bir afiş var gördün mü.

  5. >çook sağol yanasıl aktaracağım diye bakınıp duruyordum.

  6. Blush says:

    >francesa,bende yedekledim ve çok canım sıkıldı.ne kadar ruhsuz bir yer ya orası :(birde türkçe değil bende mi bir sorun var ?

  7. >Değil mi, düzenleme imkanı yok. Sıkıcı.Sanırım Türkçe işaretleyince belirli bir kısmı Türkçe oluyor, belirli bir kısmı yine İngilizce kalıyormuş. Sende sorun yok yani🙂

  8. Blush says:

    >hımm. anladım🙂 du bakalım giremeyınce bloglara Dns ayarları bir umut… bloğu dışa aktarıp daha sonra com yada net uzantısına geçmek ise en güzel olanı olsa gerek.

  9. Burak says:

    >Abi alla rızası için yapmayın, etmeyin. Blogspot kapatılmıyor. 28357893265926359 tane Digiturk'ü üstüste koysanız Blogspot'u kapattırabilcek gerekli "göt"ü elde edemezsiniz, raad olun. Türkiye'den erişim engellendi. Ama Youtube'a nasıl giriyorsanız burası için de aynı şey geçerli. Ki şuan zaten engelli ve giriyorsunuz neden uğraşıyosunuz yedekleme bilmem neyle..

  10. >Dışa aktarınca, öyle isteyince com, net falan kullanabiliyor muyuz ki? Onlar için home paraları vs ödenmiyor muydu?

  11. >Burak tabi ki öyle ama giremeyenler de var. Ayrıca biz kendi sitelerimize ayarlarla oynayarak girmek zorunda değiliz ki🙂 Tamam kapatılmıyor belki ama girmemiz zorlanıyor. Çok saçma bir uygulama bence. Ne olur ne olmaz yedeklemeyi uygun gördüm ben. Kaçyüz yazı, kaçbin yorum; insan kıyamıyor.

  12. Burak says:

    >Yanlış anlaşılmasın erişime engellenmesi taraftarı değilim. Tabii ki kendi sitemize dns ayarı yaparak girmek zorunda değiliz, son derece haklısın. Hatta bazı insanlar da giremeyecektir, zira işyerlerinde dns değiştirmek gibi bi lüksü yok insanların. Sırf bu yüzden bikaç saat önce Yılmaz Özdil'e kadar bu konuya köşelerinde değinmesi için yazarlara mail'ler attım. Ayrıca dünyanın bin türlü hali var, dışa aktarmayı zaten benim yaptığım gibi periyodik olarak yapılması mantıklı bişey. Benim takıldığım nokta ortalıktaki şu "panik" durumu. Ve tabii ki güzel güzel izah etmeye çalışsak da anlamak istemeyen bi yığın aptal insan:) O insanlara karşı hissiyatımı zaten bloğumda belirttim:) Gözümde değeri olan yazarlara da -şuan yaptığım gibi- sakin sakin durumu teknik açıdan izah etmeye çalışıyorum işte:)

  13. youknow says:

    >kızlar wordpresse izleyiciler tasınmıyor haberiniz olsun sadece blog yedegi gibi kalıyor izleyici tasımak için ayrı kod fln tarzı bişiler lazım diye duydum

  14. >:)Teşekkür ederim o zaman. Sanıyorum li herkes bir anda bloguna giremeyince panik yaptı🙂 Bilmiyorum ya, son günlerde bu müdahaleler çok arttı. Birikti birikti bu hale geldi. Herkes kafasında bir "acaba?" sorusu var zaten, meclisten geçen bir yasa böyle panik etkisi yaratamasa da bu kadar özel bir müdahale ortalığı ayağa kaldırıyor gördüğün gibi :)Dışa aktarım yapılınca ne oluyor? Ben bilemiyorum bu işleri pek.

  15. >youknow evet öyleymiş ama herkes kendi ismiyle alıyor ya zaten, yine teker teker bulurlar birbirlerini. Böylece asıl izleyiciler de meydana çıkmış olur :))

  16. uysalanne says:

    >blogumu arkadaşımın yardımı ile açmıştım öğrenmek zamanımı aldı. şimdide bahsettikleriniz bana çok yabancı geliyor..ne saçmalık bu böyle insanların bloglarına müdahale ediyorlar.anlamış değilim:)

  17. >http://yetenek-sizin.blogspot.com/2011/03/bloglarnz-wordpresse-aktarmak.htmlBakın bu adreste detaylı ve görselli anlatmışlar🙂 İşte anladığım kadarıyla superonline kullanıcıları ulaşamıyor bloglara. Yayın hakları yüzünden🙂

  18. Noni says:

    >Çok teşekkürler canım ben de deniycem şimdi…

  19. >Rica ederim :)http://yetenek-sizin.blogspot.com/2011/03/bloglarnz-wordpresse-aktarmak.htmlBurada daha detaylı anlatmışlar:)

  20. Burak says:

    >Dışa aktarma yaptığında tüm kayıtların ve taslakların bir .xml uzantılı dosyada harddiskine aktarılıyor. Bir çeşit yedekleme gibi düşün. Daha sonradan "içe aktar" seçeneğine tıklayıp bu dosyayı seçersen kaydettiğin zamandaki tüm yazdıkların aynı halde kalmış oluyor:)

  21. >Aaa bu çok iyiymiş. Hiç haberim yoktu. Teşekkür ederim🙂 Bunu da yapayım. Ay her yere yazılarım kopyalanacak :))

  22. ry says:

    >daha basit bir fikir vereyim sana; bir alan adı al. yıllık 10$ gibi bir maliyeti var. şu an custom domain kullanan blogger hesapları zaten engelli. alan adlarında google ın verdiği ip adreslerini yazmazlarsa blogları açılmıyor. bu ip adresleri zaman zaman değişiyor, bu değişiklikleri takip edip gerekli ayarlamalar yapılınca sorun kalmıyor. ayrıca custom domain bloga daha profesyonel bir hava katıyor.

  23. >Evet o da var. Onlar neden engelli acaba. Bir düşüneyim ry, belki de oraya geçerim direk. Becerebilirsem🙂

  24. ]-[erbiRenk says:

    >ben sanırım wordpress'e geçmicem burda ne kadar kalabilirsem:S sevmedim zaten wordpress'i herşey garip! neyse kalabildiğimiz kadar direneceğim.

  25. >Ben de bugün hem oraya hem buraya yazdım.. Bende zaten bütün bloglar açılıyor, sanırım dns ayarlarım baştan o şekildeydi, youtube falan da açılıyordu çünkü. Kapandığı söylenen bloglar gözüküyor. Benim gibiler için buraya da yazıyorum🙂 WordPress gerçekten çok garip, soğuk, itici.

  26. Noni says:

    >canım ben wordpress'e geçtim ama şimdi blogger'a yazdığım yazı orda güncellenmedi, eklemeyi denedim onu da yapamıyorum, bu nasıl oluyor biliyor musun?

  27. >Sanırım yeniden aynı yolla import edilebilir. Çünkü ben ilk aktarmayı denediğimde işlem yarım kalmıştı, reset importing deyip yeniden importa tıkladım. Kalan yorumlar falan aktarıldı. Siz öyle yaptınız da mı olmadı?

  28. >teşekkür ederiz bilgilendirme için.. keşke gerek kalmasaydı da geçmeseydik, hiç ısınamadım ben de. neyse orada öyle duracak bi şekilde. dns ayarlarımı uzun zaman önce değiştirdiğim için sanki hiç kapanmamış gibi girdim ama tabii gerçek bundan "birazcık" daha farklı. bu nasıl bi saçmalık anlayabilmiş değilim ama ya!

  29. >Rica ederim, bana da deep anlattı :)Bende de öyle oluyor, bütün bloglar açık ama sonuçta insanlar dns ayarlarıyla falan oynamak zorunda değil ki. Çok gereksiz bir iş yaptılar, üstüne üstlük herkesten de tepki aldılar, çok negatif bir şey oldu onlar için bence.

  30. >benim hiç burayı bırakasım yok yaa, gerçi bana bişi olmadı çok şükür ama bilemedim ki:/

  31. >Benim de yok🙂 Buraya yazıyorum zaten ama oraya da yedekliyorum işte ne olur ne olmaz. Orası çok soğuk Sylvie😦

  32. >amann boşver orda soğuk yaşayacağımıza burda sıcaktan ölelim :D:D

  33. >Hihih di mi ya :)) Yorumlar falan çok karışık. Zaten düzenleme lüksün yok. Ben bloga blog demem teması benim olmayınca!

  34. ry says:

    >en temizi custom domaine geçmek. ilgilenen arkadaşlara yardımcı da olurum. domaini godaddy veya isimtescilden alırsanız ayarlama yapmak daha kolay olur. ihs 'de domain ayarlarıyla oynadıktan sonra domainin güncellenmesi epey vakit alıyor.

  35. >Tam benlik mevzular bunlar da yaa🙂 Eğer öyle bir işe kalkışırsam başını çok ağrıtabilirim ry söyleyeyim🙂 Tekrarlamama gerek yok, gerçek bir teknoloji engelliyim :))

  36. ry says:

    >teknoloji engellisin, yüzüklerin efendisini izlememişsin :)) muhtemelen yüzüklerin efendisini izlemedim dediğin zamanki kadar ağırmaz başım.

  37. >Bir yerlerde misal verilmeyeyim de, "Yüzüklerin efendisini izlemeyen kızlar bile var yaa" falan diye :))

  38. ry says:

    >sen benim örneğimsin, notumu aldım. ayrıca her yerde yüzüklerin efendisini izlemedim deme, kız erkek ayrımı yapmıyorlar, yüzüklerin efendisini izlemeyeni dövüyorlar. iyi, kötü, çirkin için de geçerli bu. matrix var sonra… sen haa evet de geç.

  39. >:))Sırayla izleyeceğim işte ama 20 sene geriden geldiğim için biraz zor olacak. DVD görmüş masum köylü gibiyim. Bu kadar laftan sonra ben gaza gelip film delisi oluyormuşum düşünsene. Birkaç sene sonra falan. İbretlik örnek olurum o zaman :))

  40. ry says:

    >hadi bakalım

  41. mergiz says:

    >gördüm beybi gördüm… bu gözler daha kötülerini görmesin yeter ki, tek umudum bu..

  42. >mergizcik ben senin kadar iyimser olamıyorum maalesef😦

Leave a Reply

