>Mut-suz-lu-luk

>2010 yılı verilerine göre Türk insanının %61.2’si mutluymuş. En mutlu olanlar gençlermiş, bir sonraki sırada da kadınlar var. Üstüne üstlük, seçimler yaklaştıkça da umutlar arıyormuş…


Sakın gülmeyin. Tabii ki en mutlu kesim biz olacağız!


Bu ülkede;


ipe sapa gelmez bir sebepten ölüp, bir de üstüne suçlu bulunmadıysan mutlu olmalısın.


töre cinayetine kurban gitmediysen mutlu olmalısın.


insanlar senelerce işsiz kalırken, sen iş bulabildiysen mutlu olmalısın.


onlarca sınavdan geçip, yine de istediğin mesleği yapamıyorsan mutlu olmalısın.


meslek sahibi bile olamadıysan mutlu olmalısın.


açlık sınırında yaşayan, soğuktan donarak ölen insanların arasında mutlu olmalısın.


eylem yaptığın için dövülen değil de, gül verilen taraftaysan mutlu olmalısın.


Arayınca sebepten bol ne var… Ne gülüyorsunuz hala?

This entry was posted in gündem. Bookmark the permalink.

44 Responses to >Mut-suz-lu-luk

  1. Blush says:

    hmm. Çok inandırıcı bir araştırma :)açlık sınırında akdenizli mutlu insanlarız.güzel senaryo.

  2. ry says:

    ufff!!! acayip mutluymuşum. ne obama, ne gates ne de adult film sektöründekiler benim kadar mutlu olamaz.http://www.youtube.com/watch?v=xsdzt5aDZ54

  3. deep says:

    :)ya bak üstte okuyunca ben de şaşırdım valla. gençlerin mutlu olması olanaksız. eğitim iş dediğin diğer nedenler. gençler tümden deprsyonda sanki, hatta okulu bitirmek istemeyenler bile var. kadınlar nasıl mutlu olabilir.uçuk bir anket.kimi kandırıyorlar.hımmm çocuklar yaşlılar ve erkekler mutlu demek ki. komik.türkiye nüfusunun zaten yüzde yetmişi sanırım 30 yaş altı, yüzde elli de galiba 25 yaş altı idi.oh ne ala, mutlu bir ülkede yaşıyoruz🙂

  4. Şirvan says:

    Ayaklar baş olmuşsa ve köpeklerden emir alıyorsan insanlar yerine mutlu olmalısın.İçinden küfretmek gelse de dişini sıkıp sabredebiliyorsan mutlu olmalısın .Eğer kendinden ödün verebilecek bir şeylerin kaldıysa hala mutlu olmalısın…

  5. Blush. Değil mi. Fakir ama gururlu, hah bir de mutlu akdenizlilermişiz🙂

  6. Ben mutsuz olduğuma göre genç değilim. Herkese yaşlandım diyorum bi de kimse inanmıyo🙂

  7. ry :)) Biz de bottoma gidiyoruz işte, ne yapalım. Tamamını izleyemedim gerçi. Donup duruyor youtube. Sonra benim blog sayfası, videonun olması gereken yerde çıkıyor :))

  8. deep çok uzakta aramasana mutsuz gençleri🙂 Okulu bitirmek istemeyenleri daha doğrusu.Birkaç arkadaşım var, iş bulamadıkları için yüksek lisans yapıyorlar. Cv'ye birkaç cila daha. Ama patronları pek etkilemiyor sanırım.Ya çocuklar ne yapsın. 80 kişilik sınıflarda okuma yazma öğrenmeye çalışıyorlar. Yaşlılar zaten, zamanında birikim yapmadılarsa sürünüyorlar. Çok fena çok. Herhalde sadece bu anketi yapanlar mutlular :))

  9. Şirvan, sanıyorum ki kimsenin ödün verebilecek hali kalmadı. Zaten yavaş yavaş tepki gösterenler mimleniyor, baksana birkaç milyon kişi Silivri'ye yerleşeceğiz bu gidişle..🙂

  10. ry says:

    senin temada sağ clicki engelleyen kodlar var. aslında temanın komple bir gözden geçmesi gerekiyor. görselliği ön plana çıkartıyor ama hiç kullanışlı değil.

  11. Yok o temadan değil, ben ekledim sonradan. Ne bakımdan kullanışlı değil? Yavaşlık olarak mı?

  12. ry says:

    yavaş. sayfada aşağıya inmek için mauseun scrollunu kullanmak gerekiyor. kenarlarda çok fazla resim var okurken dikkat dağıtıyor. banner gözün görüş açısına uygun değil, en azından sayfada ortalanabilir. bir de başlıklarda canlı bir renk kullanılabilir.

  13. Evet mousela hareket ettirmeyi ben de sevmiyorum ama kopyala-yapıştır şeysini de sevmiyorum. Gerçi çalacak olan her türlü çalıyor da. Anladım. Değiştireceğim zaman göz önünde bulundururum bunları.

  14. Biz yanlış biliyomuşuz görüyo musun :)istatistikler bir çok şeyi gösterirler fakat asıl şeyi göstermezler🙂

  15. :))Nesnel olunca gösterirler de, arada parmaklar var🙂

  16. Bu daha gerçekçi bi açıklama evet🙂

  17. Hihi🙂 İçsel konuşmamı dışa vurdum. Daha önce kaç kişi söyledi bunu acaba :))

  18. çok fazla değil:)heralde herkes çok söylenmiştir diye çekiniyo😀

  19. Evet sanırım öyle, ben de öyle düşünmüştüm🙂

  20. olsun senin söylemende bi başka her zaman dışa vurabilirsin😀

  21. Peki o zaman, yine de tadında bırakmak lazım🙂

  22. mefisto says:

    kendimden utandım yemin ederim, meğer ne kaprisli kadınmışım; yazıklar olsun bana!

  23. bu şartlar altında mutsuz olursak nankörlük etmiş oluruz zaten. ne var mutlu olmayacak yav(!) hatta dur ben de ekleyeyim, yolda yürürken belediyenin kapatmayı unuttuğu kanalizasyon kuyusuna düşmüyorsan, eşinle sevgilinle yaptığın konuşmalar dinlenmiyorsa, tüm özel hayatın senin istediğin dışında gözler önüne serilmediyse, bir eve hapsedilip günlerce tecavüze uğramadıysan, töre diye öldürülmediysen, iki damla yağmur yağdı diye saatlerce trafikte kalmadıysan mutlu olmalısın yav. nedir bu insanlardaki nankörlük dimi…

  24. mefisto al benden de o kadar🙂 Utanmamız lazım 70 milyon olarak.

  25. Kedi, bir araştırma vardı ya, bir hastanede mutluluk araştırması yapıyorlar; en mutlular hastane personelleri, en mutsuzlar cerrahlar. Konum yükseldikçe mutsuzluk katsayısı artıyor. Buradan yola çıkarak diyebilir miyiz, Türk halkı mutlu; demek ki en alt seviyede hayatlar yaşıyoruz🙂

  26. K.C.S. says:

    Nasıl bir araştırmaymış bu böyle. Göz bebeklerimde büyüme meydana geldi bir anda.Ben bu mutlu sınıfa giremedim tüh!

  27. Azınlıkta kalmışız ne yapalım🙂

  28. evet hatun, hastane araştırmasını biliyorum. daha bi çok araştırma var bu tezi destekleyen. nedeni de şu, konum yükseldikçe, hayat standartları yükseldikçe beklenti de yükseliyor. dolayısıyla ufak şeylerden mutlu olmamaya başlıyorsun. bir de olayın 'elde etme' ve 'tatminkarlık' boyutları var. sahip olduğun ne kadar çok şey varsa tatmin olma sınırın da o kadar yükseliyor. dolayısıyla diyebiliriz ki bu kadar mutlu olmamızın nedeni düşük konumumuz, hayat standartlarımızın yerlerde sürünüyor olması, bi dikili ağacımımızın olmaması:))))

  29. Hihi tam olarak hislerime tercüman oldun işte🙂 Bu araştırmayı yapanlara da yazıp göndersek mi bu cümleleri :)) Gerçi sonuçların sebebi onlar değil, eminim.

  30. burkan says:

    hahahahahhaha:D günlerce gülebilirim buna mutluyum çünkü dinleniyorumu da ekleyebilirsin selena buna mutlu olmamız için o kadar çok sebep var ki:D:D

  31. Senin yazılarını nasıl nasıl okuyorum..reader de bir kaçını paylaştım..yazamadığım yazılarını düşüncelerime paralel gördüğümden..izninle yayınlıyorum..senin adınla tabii ki Dünya Kadınlar( anma ) gününü kutluyorum…:))

  32. Burkan kim dinleniyormuş ya :)) Daha yeni geldim eve, ne dinlenmesi. Mutlu olmalıyız bak tek diplomayla iş bulamıyoruz, iş bulsak da maaş alamıyoruz, maaş alsak da sigortasız çalışıyoruz.. Ah ah.

  33. rosemary elbette paylaşabilirsin. Çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum🙂 Google reader çok karışık geldi bana, ben kullanamıyorum ama blogspotun kumanda paneli de çok kötü. Neyse artık düzelecek bir gün umarım🙂 Hepimizin kutlu olsun rosemary🙂

  34. Profösör says:

    İkin insan birbirini birbirini seviyorsa, samanlık seyran oluyor. Seviyorum. Seviliyorum. Mutluyum. Onun dışındaki bütün olumsuzluklar bizi bıçak gibi biliyor.

  35. Günaydın🙂 Ben genel olarak olumsuzluklardan bahsetmiştim; ülke bazında. Yoksa öyle düşününce hepimizin mutlu olması gereken şeyler var elbette. Eşiniz hakkında bu kadar olumlu konuşmanız ne hoş, kimileri bunu külfet gibi görür sanki🙂

  36. Profösör says:

    Bu postu biraz önce yazmıştım. Demekki pişti olmuşuz.. Beni sizin ne demek istediğini anladım. Malesef her yerin binbir türlü sıkıntıları ve zulmü mevcud.. sayfanda yeni bir yazı gördüğümde heyecanlanıyoruz doğrusu. Seksenlik anneme bile okuyorum sayfanı..Bir Reklam Ajansına İş Başvurusu..Reklam ajansına bir kutu yolladı hayatı değişti..başlıklı sayfamdaki yazıyı bir okusanız.. bence burkadının mücadelesine hayran kalacaksınız..

  37. Evet, onu okumuştum. Yorum yazmamış mıyım altına? Kusura bakmayın, şu aralar dalgınım biraz. Kafamdan geçenleri yazmışım gibi geliyor🙂 Gerçekten, hem yaratıcı hem de o işi istediğini o kadar net anlatmış ki. Bir de yolun başında olmaması da ilginç, hani onca şey yaşamış; farklı işlerde çalışmış, çocuğu olmuş vs. Zaten ondan sonra herkes reklam ajanslarına kutu yollamaya başlamış ama şimdi bir orjinalliği kalmadı tabii :)Aaa demek okuyorsunuz🙂 Bu yorumunuzu okuyunca çok mutlu oldum gerçekten. İnanın, insan böyle şeyler duyunca daha çok yazmak istiyor. Annenize de, eşinize de selamlarımı sevgilerimi iletin lütfen🙂

  38. Profösör says:

    Biz bir aileyiz biliyorsunuz. Bu bloglar kapanınca moralimiz çok bozulmuştu. Sanki Sibirya'ya sürgün yemişiz gibi yalnızlık çektik. En sonunda dns ayarları imdadımıza yetişti de kavuştuk bilogçu dostlarımıza.

  39. Evet, gerçekten. Hatta, "Blog yazmadan önce ne yapıyormuşum ben?" diye düşündüm🙂 Bir an internete giresim kalmamıştı, o kadar alışmışım ki. Neyse ki artık girebiliyoruz, yine de kaybolan çok kişi var.

  40. lady shave says:

    bu araştırmaları kimler üzerinde yapıyorlar çok merak ediyorum.. hiçbir inandırıcı tarafı yok.. hani rüyalarında görüyorlarsa belki o doğru olabilir.. şöyle araştırmalar bizim gibilere yapılsa o zaman bu ülkedekiler alacaklar ağızlarının payını da neyse..

  41. Değil mi. Bence de. Seçim anketleri, huzur anketleri, hiçbirine inanmıyorum açıkçası. Gerçekten bizi dinleseler zaten o koltuklarda oturmaya yüzleri olmaz. Ya da olur mu? Bilmem.

Leave a Reply

