Dark Blue World

Çok film izliyorum ya(!), arada yazmayı unutuyorum; peh! Bu filmi de sanırım birkaç hafta önce izlemiştim ama nasıl olduysa yazmayı unutmuşum. 
Nazi işgalinden sonra İngiltere’ye kaçıp Hava Kuvvetlerine katılan iki Çek pilotun, Almanlarla savaşı, aynı kadına aşık olması ve sonrasında gelişen olaylar. Konu ve oyunculuk yönünden oldukça iyi olmakla birlikte, bazı yerlerde sanki kopukluk var. Bana kalırsa geçiş sahneleri çok iyi çekilmemiş. Onun dışında; aşkı, arkadaşlığı, hepsinden de önemlisi savaşı-savaşçılığı; haksızlığı-haklılığı gayet güzel anlatıyor. Havanın buz gibi olduğu şu günlerde eve kapanıp izlenebilir.
This entry was posted in film. Bookmark the permalink.

63 Responses to Dark Blue World

  1. Profösör says:

    Bu filmi internettan araştırayım o zaman.. akşama izleriz sayende..

  2. İnternette de çok yaygın, bir de Vatan Gazetesi gazetenin yanında veriyordu bir ara, belki yeniden verir; öyle de alabilirsiniz🙂

  3. ]-[erbiRenk says:

    bende bir sürü film izliyorum, ama hepsini yazmıyorum,yazamıyorum:)) bunu izlememiştim, not alayım belki izlerim:)

  4. burkan says:

    bu pilotların çapkınlık durumları nolcak ya pilot olaydım iyiydi:D:D

  5. Herbirenk; Ne güzel, ben beceremiyorum pek ama zorlaya zorlaya izliyorum artık. Peki, yaz bir kenara o zaman, arada çerez gibi gider zaten :))burkan; Çapkınlık yapmak için o kadar işkenceye değmez bence! Zor iş ama iyi kazanıyorlar, bütün erkekler mi pilot olmak ister ya yazıklar olsun size🙂

  6. ry says:

    benim bro 'ya söyleyeyim de ortaya güzel karışık bi film arşivi yapsın sana versin. vatan 'ın verdiği cdlere kaldıysan işin zor :))

  7. burkan says:

    ne güzel meslek işte:D bedaaavaaa uççuyozzz gezziyozzz para vermiyoozzz:D:D

  8. deep says:

    heeeey frankolik. izlemedim. aşk savaş cesaret erkek arkadaşlığı. yorumlar da komik. bizim kızlar üniforma sever de ondan🙂

  9. huyumkurusun says:

    Bugün aslında tam film izlenesi bir gün.:)

  10. ry ya, aşık olur musun lütfen. Bak Mr.E de senin gibi dalga geçip duruyordu, aşık oldu, ne kadar ılıman bir insan oldu :)) Ben genellikle internetten izliyorum ama öyle bir arşiv varsa neden olmasın hihi🙂

  11. burkan biraz geç kalmadın mı bunu düşünmek için :)) Hani sen bankacı olacaktın, bankayı hortumlayıp kaçacaktık :))

  12. Frankie, kızların üniforma sevmesi daha kötü ya işte. Benim bildiğim Türk kadını, yolda yürürken kocasına / üniformasına bakan kızın saçını başını yolar :)) O kadar rekabete gerek yok di mi🙂

  13. huyumkurusun, değil mi ya. Ama okul vardı, anca geldim eve, mağdurum🙂 Sen izle hadi ev işlerinden sonra :))

  14. ry says:

    bi kız arkadaşımvar. allah bozmasın çok da iyiyiz bu aralar. ama aşk nedir? bu filmlerdeki gibiyse zor? adam kalbini veriyor ben böbreğimi vermem. adriana lima olsa yine vermem. internetin dediği gibi; hayatta doğru kişiyle karşılaşamazsın, karşılaştığındaysa çok geç olmuştur. ya da buna benzer bir şey. ama ana düşünce anlaşılmıştır.

  15. deep says:

    kikir kikir.:)ya bi de ry sahiden.çok takmış herşeye.aşık olsun di mi.:)

  16. Kız arkadaşın olmasıyla aşık olmak farklı şeyler. Onu biliyorum, en son 14 şubatta kız arkadaşına hediye alırken satıcının bacaklarına bakıyordun!İşte sorun bu ya. "Adriana Lima" olsa diyorsun, aşık olunca Lima olmayan kızı Lima gibi görüyorsun. Dudak, göğüs, bacak olarak değil ama :)Ana düşünceni biliyorum da bana biraz fazla robotça geliyor. O yüzden diyorum aşık olmalısın diye. Böbreğini vermesen de olur🙂

  17. ry says:

    ama yukarıda allah var, bacakları güzeldi kadının.benim kız arkadaşımda öyle aman aman bir şey değil. ama birlikte hoş vakit geçiriyoruz. eğlenceli biri, rahat, diğer insanları pek takmayan ve en önemlisi alışverişi pek sevmeyen biri. zaman zaman farklı konular üstünde tartışıyoruz, beyin fırtınaları yapıyoruz. birlikte yaşlanmak isteyebileceğim biri. adriana lima 'yı alsam 5 sene sonra değiştirmem gerek :)ben aşka inanmıyorum. kimseyi delicesine sevemem. kimsenin de beni öyle sevmesini istemem.belki de ben gelecekten gönderilmiş bir robotum. önce sinemada boy gösterip arkasından politikaya atılmaya programlanmış olabilirim.

  18. Tamam işte, güzel vakit geçiriyorsunuz, sohbet muhabbet oh. Ama "aman aman bir şey değil" deyince anlıyorum ki aşık değilsin. Aşık olamam deme. Belli olmuyor bu işler. Kendini zorlamaya ne gerek var ki. Ne bileyim, inanmakla falan ilgili değil sonuçta bu. Bir anda oluveriyor. Ama gelecekten gönderildiğini düşünüyorsan o başka tabii🙂

  19. deep bence de olsun🙂 Bak hem güzel anlaşıyorlarmış. Nerede benim sihirli değnek :))

  20. deep says:

    dur bizim erosa söleyim.🙂

  21. Hadi söyle, sen iyi anlaşıyorsun erosla🙂

  22. deep says:

    yahu o bizim erol :)olimposta tanıştık.halı saha maç yapıyoz.:)erolla iyi anlaşıyoz.oklarını hep başkasına atıyo.ry'ye yollasın bakayım.:)

  23. Tanıştırsana beni bi onla. ry'den sonra sırada ben varım. Maksimum 10 sene sonra, o ok beni hala bulmamış olursa, okunu da al git derim, bir daha Olimpos'a ayak basamaz!

  24. deep says:

    anladım. hımmm. zaman varmış daha.🙂

  25. 30 iyidir, biyolojik saatim anca çalar herhalde🙂

  26. deep says:

    :)anladım. hımmm.10 sene boşsun yani.:)

  27. E ben okulu uzatacağım gibi, 3 sene sonra bitse. En az 2 sene yüksek sürse. 2-3 sene işte sürünme evresi. Az biraz iş çevresi yaparım, sonra tam kariyerim oluşurken evlenir evimin kadını çocuklarımın anası olurum :p

  28. deep says:

    ah ah çok mantıklı.🙂 simay gibi 29'unda evli ve çocuklu olacak kurguma göre. ama o mastır yapmıyo.sen iyi valla o kadar çalış. entel ev kadını olursun :))) tüüü sana:)o emeklere :))) o kitaplara, o sosyal mesajlara🙂

  29. Böö :)Bizim kursta öyle bir kadın var. Uluslararası ilişkiler okumuş, dereceyle bitirmiş sanırım. Sonra Londra'ya gitmiş, birkaç ay orada yaşamış İngilizcesini ilerletmek için. Sonra da evlenmiş! Şimdi 2 çocuklu, ev hanımı, Almanca öğreniyor🙂

  30. deep says:

    sen öle olmazsın.gerçi kadınlar 25'ine doğru hormon filan, çocuk istemeye başlıyo. :)sen öle olma. kariyer 2. plana atma🙂

  31. Tabii ki atmam. Bu 14. senem okulda, daha bir 5 senem olduğuna göre; neredeyse 20 seneyi çöpe atmış olurum o zaman.20 sene mi? Ayy. Yaşlanıyorum. Ben şimdi yatacağım, yarın lab. var. Raporlar başlıyor :(Hadi bugün de hafif bişi olsun.Pink-Who knew

  32. deep says:

    piki.iyi geceler.:)

  33. ry says:

    morpheus rüyamda çok sexy sarışın bir bayan olarak bana göründü. ona sordum eros 'un oklarından kaçabilecek miyim diye, zamanı geldiğinde kaçmana gerek kalmayacak dedi🙂

  34. Çok seksi sarışın bir bayan olarak görünmese şaşardım zaten🙂 Hey allahım🙂

  35. ry says:

    rüya benim. ne yani iri yarı afro amerikan biri olarak görünmesinden daha iyidir.

  36. Şöyle hanım hanımcık, eli yüzü düzgün, sessiz sakin bir kızcağız -hep öyle derler ya- olarak görünseydi fena mıydı🙂

  37. ry says:

    yok öyle bi kız

  38. Vardır da, seninle beyin fırtınası yapamaz🙂 Zaten 3. günün sonunda infilak eder kızcağız!

  39. ry says:

    zor biriyim. elimde değil.

  40. Kabul ediyor olman güzel ama🙂

  41. ry says:

    kendimi biliyorum. bu arada filmi izledim, çok sıkıcı. konu olarak da çok sıradan. bin tane film çekmişlerdir bu tarzda.

  42. Peki🙂 Olabilir, ben senin kadar bilgili değilim bu konuda, yorum yapamayacağım.

  43. Çok haklısın, güzel bir filmdi. İzlemenizi tavsiye ederim.Öptüm canım=)

  44. Eda abla görünmüyorsun bayadır🙂 Güzeldi bana göre de. Öptüm ben de🙂

  45. deep says:

    vay vay vay pek meşgul matmazel🙂

  46. Böö🙂 Anlatcam pazartesi🙂 Şuan bu yorumu kafamda bigudilerle yazıyorum sana :))

  47. deep says:

    piki. tamam. yoğunsun. bigudi🙂 hımm yarın akşam bişi var sanırım🙂

  48. Yok canım, seminer var ne olabilir ki! Güler Sabancı'ya rakibim :p

  49. deep says:

    yarın akşam mı. başarılar. davet, yemek filan sandım. gündüz o zaman. eh senden bu beklenir zaten.aim high.çok başarılar. saat kaçta. o an düşüncem seni.

  50. Aim high :)Teşekkür ederim. Yok ayol nerde yemek. Anca burger king'e gideriz biz peh :))Yarın bütün gün oradayım işte. Bütün gün beni düşünmen lazım :)) Senin pozitif enerjiler işe yarıyor🙂

  51. deep says:

    tamam. unutmam. ye onları :))) seminerdekileri yani :))

  52. :)) Aman, ben ne öğrensem kardır, boşver diğerlerini. Ben görevliyim gerçi, fazla izleyemem gibi duruyor ama. Konu biyokimya. Hı hı oda🙂 Bir anda dönem bitmiş gibi hissettim, sempozyumlar seminerler başladı ya. Keşke bitse ah ah.

  53. deep says:

    :)masa görevlisi misin?

  54. Hı hı. Kayıt girişleri, sertifikalar vs. Dışarıda olurum hep herhalde:/

  55. deep says:

    sertifika da vercen. anladım. prezentablsın diye seni vitrin yaptılar. sertifika verirken bol foton olur artık. bak masa kızlarına asılan çok olur.🙂 misafir kimlik kartlarını vb. verirken🙂

  56. Sağol ya, ne güzel moral veriyorsun🙂 Zaten uykusuz ve yorgun olacağım, çok asabi olurum valla kimse asılamaz bence :))

  57. deep says:

    saat onbuçuk.hadi uyu sen.gülümseyerek uyu.stress yapma.masa başına geçince rahatlarsın.benim için de kahve iç. unutma ama.

  58. :)Tamam, öyle yaparım. Nasıl olsa aramızda telepati var, sen beni düşünürken ben de kahveyi içerim :))İyi geceler tarçın🙂

Leave a Reply

