Pardon sizi Madonna sanmıştık!

Çoğunuza bu isim tanıdık geliyor değil mi🙂 Ben de Beyazıt sahaflarında, eski püskü şeylerin arasında görünce atladım hemen bu kitaba.

Cengiz Özkarabekir’in gözünden, 90lı yılların olayları ve gazetecilerin yaşadıkları. Kendisi kameraman ve diyor ki:


“Medyatik simgeler arasında yer edinen kameramanlara her zaman aniden ortaya çıkan karıncalar gibi bakılmıştır… Peki ama kim bu kameramanlar? Susurluk kazasını, Gazi Mahallesi’nde yaşanılanları, Türkiye’nin kapanmayan yarası terör olaylarını veya rüşvet skandallarını tüm çıplaklığı ile birinci elden ekranınıza taşıyanlardan başkaları değil elbet… “




Amatörce yazdığını iddia etse de, çok akıcı bir kitap. Çok da uzun olmadığından tadı damağınızda kalıyor. 

This entry was posted in kitap. Bookmark the permalink.

24 Responses to Pardon sizi Madonna sanmıştık!

  1. Rory says:

    hmmm:)Ya canim,yurt disinda da satilan kitaplardan biraz bahseder misin?Istersen tabi.. cokcok mutlu olurum:)Öpüyorum cok.

  2. kütüphanemin bi köşesinde duran kitap. yeniden okumak lazım aslında. iyi oldu hatırlattığın🙂

  3. ry says:

    bir gün beni de götürsene beyazıt sahaflarına belki aradığım kitapları bulurum.

  4. K.C.S. says:

    Kitabın adı ne kadar da ilgi çekici. Aynı zamanda gülümsetiyorda. Şayet bulabilirsem okuyacağım bende.

  5. Rory tabii ki bahsederim okudukça🙂 Eğer Türkiye'de yayınlanan ve okumak istediğin bir kitap olursa bana yaz, alır gönderirim sana. Öptüm ben de:)

  6. Kırmızı Çizmeli :)Sende olduğunu tahmin etmiştim. Malum, meslek aşkı :))

  7. ry gel nisanın 3. haftası ya da mayısın 2. 3. haftaları müsaitim. Götüreyim seni🙂

  8. K.C.S popüler kitaplar dışında kitap satmayan yerlerde yoktur ama böyle küçük dükkanlarda falan vardır. İnternette de satılıyor, bulabilirsin🙂 Evet isminin geldiği hikaye çok komik zaten🙂

  9. ry says:

    hatırlatırım bunu. ama ben yalnız korkarım, bro 'da benimle gelse olur mu?

  10. Hahah gelin bakalım sülalecek :))

  11. kısa kitap candır :D:Dbebeğim yarın kitap fuarına gitcem yine😀 bi kaç kitap aldım postumda var , senin önerceğin kitap varmı ? hayatın boyunca okuduğğun ve seni en çok etkileyen kitaplardan mesela ? yaşam hikayesi , drama , aşk , tarih( yeni başlıyorum ağır olmasın) öle yaani ??

  12. Beni etkileyen çok kitap var ama bak blogda sol tarafta "en sevdiklerim" kısmını seviyorum en çok sanırım. Hı hı okudum o yazını🙂 Hadi bakalım git, neler bulacaksın yazarsın:)

  13. Profösör says:

    Sahaflardaki kitap kokusu sardı burnumu. sanki biraz da küf kokuyor..

  14. merhaba francesca, çok merak ettim bu kitabı..

  15. evet iskender pala'dan bi kitap okumak istiyodum babilde ölüm istanbulda aşkı alabilirim yarın , bide fırat kitaplarımı imzaaalatıyım , imza günü de varmış uykusuzun😀

  16. Rory says:

    🙂 tskler canim:*

  17. Profesör; Evet aynen öyle. Kitabın hafif havasını bozan bir koku, eski kokusu🙂

  18. Zeynep Özmen Ünlü; küçük dükkanlarda bulabilirsiniz diye düşünüyorum🙂

  19. Sylvie bak o çok güzel, safi edebiyat. Çok severim. Gerçek mi masal mı, Pala bizimle dalga mı geçiyor anlayamıyorsun🙂 Hihi imzalat bakalım🙂

  20. aldım kitabıııı :D:D

  21. Hangisini? Babilde ölümü mü?

  22. Mr.E says:

    Blogger kültür bakanı Francesca😀

  23. Aaa bu yorumunu okuyunca nasıl mutlu oldum bilemezsin Mr.E🙂

Leave a Reply

