Kore Öyküleri

Geçenlerde kütüphanede sanırım stokiometri kitabı arıyorken, yine yanlışlıkla (!) akademik kitaplar bölümünden sapmışım. Romanların, öykülerin önüne gelince de tutamadım kendimi tabii, kapağı ilginç gelince bu kitabı aldım.


Tasavvufla ilgili dahi hikayeler var içinde ve Kore’de bile Türkoloji bölümü olması beni çok şaşırttı. Hankuk Üniversitesi, Türkoloji bölümü öğretim üyelerinden birisi yapmış kitabın çevirisini. Değişik kültürleri öğrenmek harika bir şey; şu küçücük 200-300 sayfalık kitap bile neler katıyor insana. Okumak gerek.
This entry was posted in kitap. Bookmark the permalink.

21 Responses to Kore Öyküleri

  1. çok enteresan bir kitap, murakami'ninde zemberek kuşu ve imkansızın şarkısının arka sözlerini okudum dün. Onlarda da biraz fantastik rüyalardan bahsediyordu. Bu kitap devamı gibi oldu…

  2. Đëjάώυ says:

    katılıyorum, farklı kültürleri okumak öğrenmek, bakış açısını genişletiyor ve incecik dediğimiz bir kitap bile yüzlerce sayfalık romanlardan daha çok şey katıyor bazen insana bunu görmek de çok ilginç bir deneyim oluyor doğrusu =)) kitabın bitiminde de görüşlerini paylaşırsan seviniriz😉

  3. Đëjάώυ says:

    Ve bir de ^_^okuduklarının arşivine baktım da Oktay Sinanoğlu ve Aşk sadece ortak okuduklarımız :)Semerkant, Dört Güzeller, Pardon sizi madonna sanmıştık, semertkant. bunları merak ediyorumm

  4. Profösör says:

    Kültürlere ait değerlerle karşılaşınca insan heyecanlanıyor. Bir bakıyorsun kendini uçsuz bucaksız bozkırlarda eyersiz at üzerinde uçuyorsun, bir bakıyorsun kendini balta girmemiş ormanlar içinde kabileler seni çembere almış, bir bakıyorsun büyük sahrada kum fırtınasına yakalanmış bir bedevi çadırındasın..

  5. Zeynep Özmen Ünlü; ee hiçbir şey tesadüf değildir derler ya🙂 O yoğun iş ve aile temponuzun arasında, kitaplarınızı ihmal etmiyorsunuz ne güzel🙂

  6. Dejavu; ben okudum zaten bu kitabı ama🙂 Okumak gerek derken, sizler için; yazıyı okuyacaklar için "okumak gerek" demek istemiştim. Genellikle okuduktan sonra yazıyorum zaten kitapları. Dediğin gibi, insanın bakış açısını genişletiyor🙂 Öyle mi, o zaman okuyunca sen de yazarsın bakalım beğenecek misin onları🙂

  7. Profesör; ne güzel anlatmışsınız🙂 Kesinlikle öyle. Bazen kendi kısırdöngümüzün içinden çıkıp da başka yaşamları okumak eğlenceli oluyor. Öğrenmek güzel şey🙂

  8. Mia Wallace says:

    francescam senin bu okuma araştırma ilgine bayılıyorum!🙂

  9. :)) Miam yaa, bugün açıköğretim sınavları vardı. Sosyolojileri çözerken aklıma hep sen geldin🙂

  10. Mia Wallace says:

    ahhh ben de iki gündür sınavlardayım🙂 bitti sonunda! yerim seni aklına gelmem ne güzel yaa çok tatlısınn

  11. Hihi🙂 Sen de tatlısın Mimi. Evvet ama onlar bitti kendi vizelerim başladı şimdi de :))

  12. heytt beni de sevin bakıyım mia ve francesca :D:Dbende valla sırf sen dedin diye gittim iskender pala aldım, önemsiyorum senin düşüncelerini cidden🙂

  13. Hihihi gel seni de seveyim! Bugün benim şımarma günüm galiba :)) Teşekkür ederim Sylvie-cik, bu kadar önemsendiğimi bilmiyordum cidden🙂

  14. bil tatlım bil, önemsiyorum🙂

  15. mine says:

    aceleyle girdi alınacaklar listesine : )

  16. Bence de girmeli, güzel kitap🙂

  17. Fran sen bana okumayı sevdircen bu gidişle:)

  18. Seviyordun sen okumayı sanki, sonsuz sevgi böceği🙂

  19. Aslında severim ama kitabın sarması gerekiyor yoksa hemen sıkılıyorum:) Kabalist'e dokunamadım ne zamandır ya vakit bulsam ona devam etmeyi düşünüyorum:)

  20. Şimdi vizeler, sonra kitap🙂 Şuan ben bile okuyamıyorum kitap, kafamı veremiyorum çalışmasam da. Ah ah ben bu hallere düşecek insan mıydım🙂

Leave a Reply

