Golden Rose 53. vs Flormar 99

*Görsel http://www.quickdryisalie.blogspot.com adresinden alınmıştır.

Bu tonda lacivert oje, en en sevdiğim tonlardan biri. 3 şişe flormar plus quartz 99 tükettikten sonra, nasıl olsa aynı renk diye Golden Rose 53 aldım. Ah ah nerde o flormarın hemen kuruma özelliği, nerde golden rose’un ultra cıvık ojeleri? Eğer Golden Rose’dan birileri bu yazıyı okuyorsa, bir oje delisi olarak mutlaka dikkate almalılar; zira herkes aynı sorundan şikayetçi. Kat kat sürüyorsun, zaten zor kuruyorken bir de bu şekilde iyice bozuluyor oje. Lütfen bu soruna bir çözüm bulun.


Gözünü sevdiğimin 99’u:

*Görsel http://www.benimadimkirmizi.blogspot.com adresinden alınmıştır.
This entry was posted in kisisel bakim, oje. Bookmark the permalink.

44 Responses to Golden Rose 53. vs Flormar 99

  1. Leah says:

    Tatlım alix avien 193 numero da var muhtemelen biliyosundur ama ben onu çok seviyorum bi de onu denesen?🙂

  2. Ama biraz daha mat gibi kalıyor, bu böyle pırıl pırıl nasıl desem "gel beni ye" der gibi, nasıl da seviyorum :))

  3. Ben de bayılıyorum valla şuanda da tırnaklarımdalar :))

  4. Baharın renkleri sardı dört bir yanımızı golden rose nin 94 ve 14 birde nivea beauté nin 7l9 u tam insanın içini açan renkler sahi birde şeker pembe gördüm dün birinin ellerine içim kıpır kıpır oldu..sıcacık bir pembeydi..ama no sunu soramadım.. birde şu golden rose nin çabuk kuruyan bir sürümünü sağlasalar di mi ya..? :))

  5. Profösör says:

    Pazarınız güzel olsun.. Moraliniz yüksek olsun. Şansınız bol olsun..

  6. mergiz says:

    aynı renk flormar bende de var😀 siyah ojesini aldıydımdı golden rose'un… yok.. hayatımda sürdüğüm en kötü oje.. :/burdan yetkililere süsleniyorum.

  7. cok guzel bir renkmis. haftasonları deneyebılırım

  8. Nedret says:

    :))) Tam bu renk ve parlaklıkta bir çift bayıldığım ayakkabım vardı çocukken. Nasıl yerleşmişse zihnime görür görmez onları hatırladım:)) Çok hoş,yakışmış:)

  9. Mia Wallace says:

    ablam da kaç şişe flormar bitirdi kim bilir ama çok özendim şu an gidip sürücem!

  10. gzde says:

    tam da güzel bir lacivert oje aradığım zamanda. geçen gün pastel'inkini aldım ve fırçası, yoğunluğu korkunçtu. flormar süpermiş,sağol;)

  11. Nida ersin says:

    Tırnağı besleyici vitamin ihtiva eden, Kalsiyum 'calcium stearat' Ca( H 35 Nagelstabilisator olarak "flormar plus guartz 99" un bileşiminde bulunduğu söylenebilir mi? parlaklığı sağlayan homojen maddenin adını merak ettim de:)

  12. mefisto says:

    uuuv renk muhteşem, hemen almalı!

  13. rosemary; oje kurutucular var ama ben o kadar ojeyi sürmeye uğraşmışım, bir de onu mu süreyim değil mi:) Kat kat oluyor sevmiyorum. Ah ben de çok seviyorum öyle rengarenk ojeleri :))

  14. ry; kırmızı çalışırken. Şimdiden niye kasayım kendimi değil mi. Profesör; Teşekkür ederim, ne güzel dilekler🙂 Daha güzelleri sizin olsun🙂

  15. mergiz; di mi. O paris serisi, tamamen cıvık. Hem de neon renkler cıvıklık konusunda aşmış artık, su gibiler. Alsınlar beni şirkete, kimya mühendisi oluciim sonuçta, hallederim :p

  16. Zeynep Özmen Ünlü; herhalde iş yerinde zor olur biraz. Öyle yaparsınız o zaman siz de:) Hazır bahar gelmişken.

  17. Nedret; bu eller benim değil ama, üşendim fotoğraflamaya :)) Hihi ne güzel, keşke benzer modelini bulsanız diyeceğim ama o zamanki heyecanı vermez ki değil mi🙂

  18. Mia'm sür sür, sen de seviyorsun zaten bu tonları biliyorum :)gzde; rica ederim🙂 bilmiyorum ki pasteli denemedim hiç.

  19. Nida ersin; internetten baktım ama göremedim. Flormar aldığım zaman bakarım içindekiler yazıyorsa. Ancak, büyük ihtimalle nano-sim gibi artık neyse onların adı, onlardan dolayı öyle parlıyor. Kalsiyum bileşiklerinden yapılan ilaveler, genellikle "stronger" vs. gibi serilerde yer alıyor diye biliyorum🙂

  20. mefisto; al al güzeldir🙂 6-7 senedir kullanıyorum bu rengi.

  21. Değil mi🙂 Hihi fotoğraf tanıdık geldi mi bir yerden?:))

  22. sanki benim ellerim gibi:))

  23. buara Allah'ın hikmetimidir nedir bu oje hep dikkatimi çekiyodu insaların tırnağında görünce, dün bende bikaç oje aldım ama bilemedim hangi laciverti alsam diye, flormar 99 hee, sana güveniyorum bunu alıyım ben en iyisi😀

  24. ]-[erbiRenk says:

    bende aldım bir golden rose mavi diye aldım ama🙂 lacivert çıktı:D

  25. benimadımkırmızı; Hem üstüne adını yazmışsın hem de ben altta belirttim diye tekrar sormadım sana, umarım sorun olmamıştır? 🙂

  26. Sylvie; Hihi tamam onu al🙂 Bak aslında golden rose da kötü değil ama çok cıvık, böyle sürüp hemen çıkamıyorsun, 2 saat bekletmek gerekiyor. Tesadüfe bak sen🙂

  27. Herbirenk; Hayret, genellikle golden rose'ların beklenenden daha açık renk oluyor; sende ters tepmiş şaşırdım vallahi :))

  28. ]-[erbiRenk says:

    güneşe tutup bakmıştım ondan yanılsama oldu sanırsam:s evin içinde zaten direk siyah gibi görünüyor. beklenenden açık renk olması konusunda haklısın biraz sulu gibi sanırsam iki kat sürmek gerekiyor:)

  29. Evet, en az 2 kat hatta:) Mmm anladım ben senin dediğin ojeyi, numarasını bilmiyorum ama aklım kalmıştı; sonra aynı "karanlıkta siyah gözükür" gerekçesiyle almadım :))

  30. eski kız arkadaşımın kullandığı oje .) uçuk kaçık bi mavi rengi kullanırdı. -Onu hatırlattın francesca🙂

  31. Umarım kötü bir hatırlatma yapmamışımdır o zaman🙂

  32. Yok beybi yok, kötü bir durum yok🙂

  33. O zaman tamam sorun yok🙂

  34. sana bir konu hakkında bir şey yazmam gerek, yazabileceğim bir e-posta var mı?

  35. Blog adresim ancientpines@gmail.com oraya yazabilirsin de ne hakkında ki?

  36. francesca şimdi okuyabildim yazdığını, sorun değil tabi ki de🙂

  37. Tamam o zaman, bundan sonra hep senden (ç)alacağım tırnak fotoğraflarını :p

  38. fran senden de görsel bekliyorum:)

  39. Nasıl üşeniyorum ama ya:)

  40. minik says:

    bu rengi ben de çok seviyorum,uzun zamandır almak istiyordum,aklıma getirdiniz🙂

  41. Öyle mi, ne güzel🙂 Bir de geçenlerde gabrini 335 gördüm A101'de, aynı bu renk, onun kıvamı da çok güzelmiş ilk defa kullandım çok sevdim🙂

Leave a Reply

