Siyah Kehribar

Tarık Buğra, her kitabını bir tanıdığına ithaf edermiş. Siyah Kehribar da, bu geleneğin başladığı ilk kitap.



Zannediyorum ki, ilk kitap olmasından kaynaklı bazı hatalar var. Türkiye’den kalkıp, İtalya’ya doktora yapmak üzere gelen bir insanın başına gelen olaylar anlatılıyor; aşk, cinayet, intikam temelli. Ancak tüm bunlar olurken her şey sadece tek bir yönden ele alınıyor. Buna rağmen dili oldukça akıcı ve insanı sürüklüyor. Okuması gayet keyifli. Çok güzel bölümler vardı, not almıştım burada paylaşmak için ancak kütüphaneden aldığımdan ve teslim tarihi dolduğundan mecburen okuyun ve görün diyebiliyorum.
This entry was posted in kitap. Bookmark the permalink.

8 Responses to Siyah Kehribar

  1. Profösör says:

    Biz de mersii diyoruz..

  2. Siyah Kehribar' ı okumadım ama Küçük Ağa en sevdiğim eseridir..İnsanı kendine getiren,düşündüren,dönüştüren..**nasıl dinlenebildin mi biraz az buz yorgunluk sorumluluk değildi yani.?.:))

  3. Evet, küçük ağa da çok güzeldi gerçekten. Tarık Buğra'nın dilini seviyorum ben zaten.Daha dün vizelerim bitti, bugün de abimler Türkiye'ye geldi, bizde kalacaklar bebek falan da var, bilmiyorum vallahi sonum ne olacak rosemary :))

  4. Modafobik says:

    Sen tavsiye edersin de okumaz mıyız? :)"

  5. :))Okuyun bakalım, yorumlayın sonra da:)

  6. abinler döndü mü? 🙂 merak işte…:) 😉

  7. Yok daha buradalar🙂 Hep beraber Gelibolu'ya geldik, buradan İstanbul'a dönüp oradan Bakü'ye geçerler🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s