3 idiots

Bazı filmlere çok üzüleceğinizi bilerek gidersiniz, ağlar çıkarsınız. Bazı filmlere çok güleceğinizi bilerek gidersiniz gülmekten katıla katıla çıkarsınız. 

Bir de bazılarının nasıl olacağını bilemezsiniz, keyiften mest olmuş dansları izlerken intiharlarla karşılaşabilir, en dramatik sahnede gülümseyebilirsiniz. İşte “3 idiots” öyle bir film.

This entry was posted in film. Bookmark the permalink.

8 Responses to 3 idiots

  1. Kesinlikle şahaneydi haklısın !

  2. İzlemene sevindim ablacım, çok hoştu di mi🙂 Bir ağladım bir güldüm valla.

  3. Modafobik says:

    Çok merak ettirdiniz yaaa!

  4. izle o zaman Tuna-fobik🙂

  5. bunu readerda paylaştım benim liteme göre okunma hızı güzel..:))

  6. Hihi :)) Reader olayını hala çözebilmiş değilim ama ben🙂

  7. K.C.S. says:

    Tavsiye için teşekkürler. İlk fırsatta izleyeceğim bende. Yalnız fotoğraf ne kadarda ilgi çekici (:

  8. Hihi evet eğlenceli di mi:)

Leave a Reply

