3 tat 1 doku

Mr.E beni mimlemiş efenim. Konumuz şöyle;


En sevdiğin üç görsel; uyuyan bebek, bir dağın tepesinden görülen diğer dağ manzaraları ve tabii ki uzaktan görülen deniz.

En sevdiğin üç ses; dalga sesi, piyano sesi, sessizliğin sesi🙂

En sevdiğin üç tat; muz, bitter çikolata, kavun.

En sevdiğin üç koku; parfümüm, boya benzin vs. gibi toluen içeren her türlü madde, dünkü “muz yağı sentezi” deneyinden önce yazsaydım muz kokusu da olurdu ama artık muz kokusu benim için bir kabus.

En sevdiğin üç his; bir şey başardığımda veya olayların yolunda gittiğine inandığımda sanki yukarıya tırmanıyormuşum hissi, hayal kurarkenki heyecan hissi, bir de mesela önceki gün çok güzel bir şeyler yaşamışsındır; o sabah uyandığımdaki hissi çok severim.

Mimlediklerim ise;

This entry was posted in Mim. Bookmark the permalink.

35 Responses to 3 tat 1 doku

  1. Mia Wallace says:

    ya en sevdiğin hislerin çok güzeel.. ayrıca parfümün ne?

  2. Hihi🙂 Burberry-London, neden ki?

  3. Mia Wallace says:

    en sevdiğin 3 koku arasında parfümün vardı ve bu aralar bir parfüm arayışındayım ondan ve burberry parfümleri çok severim🙂

  4. Evet ben de çok seviyorum🙂 Hem koku hem kalıcılık açısından. Ee bulabildin mi peki istediğin gibi?

  5. Mia Wallace says:

    hayır bebişim hala bulamadım😦

  6. Mmm. Ne tarz kokuları seviyorsun peki? Ben mesela cacharel-liberté kullandım uzun süre, onu de çok severdim ama biraz ağır geliyor artık.

  7. Nida ersin says:

    Eau De Parfum (EDP) Givenchy Organza'yı denedin mi?terkedilmeyecek bir tutku gibi.:(

  8. Yahu bu dalga sesini amma çok kişi seviyomuş🙂

  9. ]-[erbiRenk says:

    eveeeet artık bloguna girebiliyorum, en kısa zamanda cevaplayacağın francesca;)

  10. uyuyan bebek favorim tatlım😀 içimizde bi anne mi var ne😀 çünkü muhtemelen bütün anneler bebeklerini uyurken daha çok sevebilir :D:D

  11. deep says:

    fran.girebildin bloguna haaaa :)heyooooo.herkeşler seni meraak ediyodu.:)ya yanıtların ne komik öleee.geçen gün burbery sölemiştin bi yerde biliyodum yani.muz kokuzu ha ha ha.uyuyan bebek. uyutulabilirse tabii :)çok sevdim bu yanıtları.(mia. egzotik simay yazımda şu sıralarda en önemli olan parfümleri yazmıştım. yetmezse yine yazarım )fran fran fran🙂 frangel🙂

  12. deep says:

    ama bu yazıyı şimdi gördüm ben. daha 7 dakika diyor. ama saat 18 diyor ve bi dolu yorum var. hiçbişi anlamadım ki🙂

  13. Mr.E says:

    Koku kısmı çok teknik olmuş😀 Eline sağlık, bu arada şükür kavuşturana da bloggerlar tek tek dönüyor eskisi gibi yihu🙂

  14. deep says:

    franella.ya bak senin sorun benim başıma da geldi. bu kadar da telepati olur yani :)ne bana gelen yorumlar, ne yorumlara verdiğim yanıtlar, ne de başka bloglara yaptığım yorumlara gelen yanıtlar gmaile gelmiyor. ne yani, hep biloklara mı gidicem. yoksa, seni hekleyen beni de mi hekledi🙂

  15. deep says:

    tüh. tabii ki uyudun sen. saat 12'yi çoktan vurdu🙂

  16. Nida Ersin; denemedim ama sen öyle söyleyince çok merak ettim bak şimdi🙂

  17. Bir İnce Ses; en az gece 2de, herkes uyuduktan sonra sahile git bir gün. Dinle. Sevilmeyecek gibi değil🙂

  18. Herbirenk; ben bloguma girilemediğinin farkında bile değildim, twitterdan öğrendim biliyor musun, hacklenmişim ayarlarımla da oynanmış. Tamam bekliyorum🙂

  19. Sylvie; Hihi bilmem ki, ben öyle çok bebek meraklısı değilim aslında ama yeğenimle 3 gün geçirdikten sonra anladım ki pekala da anne olabilirim!

  20. deep; herkeslerin beni merak ettiğini bilmiyordum bile ben yaa🙂 İşte bazı insanlar kendilerini çok zeki zannediyor, böyle hack falan saçmasapan şeylerle egolarını tatmin ediyorlar, ne gereksiz işler. Her neyse. Henüz uyumadım, daha yeni geldim eve🙂 Yatmadan önce bir kontrol edeyim dedim blogu falan, iyi ki etmişim🙂 Bence gmailde bir sorun var son zamanlarda, eskisi kadar hızlı çalışmıyor mesela. Ben tek tek girip bakıyordum yorum bıraktığım bloglara vallahi :)Moby-Porcelain:)

  21. Mr.E; di mi şükür kavuşturana :)) Vallahi bir hareketlenme başladı, çok mutluyum bu sebepten. Ne yapayım tolueni seviyorum:))

  22. deep says:

    meğerse ben senden önce uyumuşum.:)sen yazıyı akşamüstü yazmışsın ama bende saat onikiye on kala gözüktü. :)moby okey.

  23. Merhaba..Cevaplar çok hoş.

  24. deep; hayret🙂 Dün 2'de yattım inanamazsın :)) Düzenim bozuldu yahu. Bloglar asla eskisi gibi olmayacak mı acaba:/

  25. O.K.A; merhaba, teşekkür ederim🙂

  26. deep says:

    evet dün gece külkedisi olmamışsın.gece inanırsaka yazmışsın.:)

  27. Hihi evet, yazdıklarınızı gördüm🙂 Msn'e girmiştim, herkes "senin ne işin var burada" diyor, nasıl da tavuk olarak ünlenmişim yahu :))

  28. Ojedelisi says:

    sessizliğin sesi. güzeldi..❤

  29. francım hala düşünüyorum bu mimi:) deep de mimlemiş sen de ama henüz kafamda boşlukları tamamlayamadım:)

  30. Olsun, düşün, istediğin zaman yap bebik🙂

  31. yarın yazarım kanımca:)

  32. Eh, yaz tabii çok da komplike bir şey yazmana gerek yok, zaten kısacık bir mim baksana🙂

  33. piano,bitter ç,doğa bebek..dalga sesleri ..ne güzel yanıtlar..:)

  34. Hihi, severim bunları🙂

Leave a Reply

