Ben yine gidiyorum

Tam da blogspot hareketlenmeye başladı derken ben yine gidiyorum. IASTE organizasyonu olarak Bosna Hersek’e gidiyoruz. 1 hafta daha yokum ama sonra yepyeni gezi fotoğraflarıyla karşınızda oluciim. Ve bir daha ne diyoruz:


Beni özleyin anacım! Baaay! (fotoğrafı bu sefer bulamadım:/ )

This entry was posted in gezi, gunce. Bookmark the permalink.

43 Responses to Ben yine gidiyorum

  1. deep says:

    bon voyage!we will miss you more than we can tell!

  2. i hope🙂 and accidentally, while im writing to you, i saw your comment again🙂

  3. deep says:

    it is a sign again.it is too much for a coincidence.something deep.frandeepish.:)

  4. :))frandeepish. its like just a little German🙂 you see, im still trying to learning! so;ace of base-the sign

  5. deep says:

    :)okki dokki.:)

  6. Güle güle gidip gel,fotoları bekleriz:)

  7. Mr.E says:

    Bon voyage mademoiselle :)A tres bientôt ^.^

  8. Baykuş gözüyle; şu Makedonya serisi bitsin, onu da anlatmaya başlayacağım🙂 Teşekkür ederim🙂

  9. Mr.E; this time i got you but i cant say something enough in French, so i had to use English again! You and deep, make me feel ashamed! Only; merci monsieur :))

  10. Yahu bi dur bi yerde, bu ne hergün geziyosun🙂

  11. Nida ersin says:

    Hayırlı yolculuklar francesca! dönüşünüzde anlatacaklarını ve çekeceğiniz fotoğrafları şimdiden merak ediyorum:) İngilizce de yazabilirsin! Türkçe yazarsan daha mutlu olurum:)

  12. BİS; durdum işte 1 ay yerimde, adam olana çok bile :p

  13. Nida Ersin; ben de Türkçe'yi yeğlerim de, işte yukarıdaki şahısların Fransızcasına benim cücük etimoloji bilgim yetmiyor, İngilizce'ye muhtaç kalıyorum :)) Çok teşekkür ederim, hemen yazarım zaten gelince :))

  14. özlemle bekleyeceğiz yolun açık olsun francesca..:)) bol foto ve yol hikayelerini bekliyorusss…;))

  15. francım seni özliciz anacım çabuk gel:) mostar'a benden selam söyle:)

  16. Mia Wallace says:

    mimlenmiştinn onu söylicektim ama gideceğini öğrendim! ufff hadi git gel fazla fotolarla seni özlicem

  17. femlemne says:

    iyi yolculuklar güzellik

  18. ]-[erbiRenk says:

    süper bence gez dolaş keyfine bak, biz seni bekliyoruz:)

  19. gel artıkın özledim ben seniii:/

  20. Have a wonderful weekend !

  21. Mr.E says:

    şahsınıza ithaf edilmiş yazım var efendim🙂

  22. orada bi kedi gördüm sanki:)

  23. Herkese çok teşekkür ederim :)Gece döndük, anca kendime gelebildim. Günlerdir internetsiz, telefonsuz bir haldeyim. Aslında bazen böyle yapmak gerekiyor, güzel oluyor🙂 Hepinizi çok özledim ben de. Bol bol okumaya, yorumlamaya, yazmaya devam :))

  24. Evvet speedy gonzales, yine konuşturdun klavyeni :))

  25. özlettin kendini mail atacaktım nerde kaldın diye:) nası geçti bakiim:)

  26. mail atsan da göremezdim ki canım, 10 gündür ne internet ne telefon hiçbişeyim yoktu :)) telefon vardı kontörüm bitmiş yanlışlıkla, mobile facebooktan annemlere ulaşmaya çalıştım o da güvensiz cihaz diye kilitlendi, son çare twittera falan yazdım arkadaşlarımdan vs. interrail gibiydi ya kafamıza göre gezdik, çok eğlenceli oldu bildiğin survivor :))

  27. fotoğrafları bekliyorum o zaman:) hmm bu arada survivor çok değişti sen yokken:) ah neler oldu neler annen anlatmıştır belki:P

  28. Şu Makedonya serisi bitsin hemen buna geçeceğim🙂 Gitmeden önce nasıldı bilmiyorum ki, tv izlemiyorum ben🙂 Nihat Doğan'ın var olduğunu biliyorum sadece bir de, bi şarkı var "vay efendim çok güzel oldu" :)) Annem dizi izliyor genellikle ya, izlediğini sanmıyorum sen anlat bir ara bana🙂

  29. en büyük olay şu nihat doğanın tahriklerine dayanamayan pascal nihata saldırdı , ayırdılar filan ama dövmeyi kafaya koymuş durduramayınca pascal diskalifiye edildi öyle şeyler:)

  30. Nasıl yani dayak yiyen Pascal ama elenen de Pascal öyle mi? Neden öyle ki:S

  31. yok yook:) pascal nihatı dövmeye kalkıştı herkes tuttu:)ama pascal dövmeye çok kararlı olunca güvenliği tehlikeye attığı için elendi:)

  32. Ay pardon yanlış anlamışım ya, sarhoş gibiyim özür dilerim🙂 O zaman haklılar, Nihat'a uzanan eller kırılsın:p

  33. nihat deme bana böyle şirret bi insan daha yok:) dövemediğine üzüldüm yani o derece:)

  34. Yapmaa, pozitif düşün pozitif ol inanırsak! :))

  35. hOŞGELDİNNNNNNN..;)Gözümüz yollarda kaldı canım..hu huuuhaberler sende hadi bakalım fotolarını görelim..o güzel anlatımınla bizi oralara götürüver..:))

  36. Hihi hoşbulduuk :)Şu Makedonya serisi bitsin de, başlayacağım onu da yazmaya🙂

  37. Nida ersin says:

    Hoşgeldin kültür sefiresi, anlatacakların, görselleteceklerin Nihat Doğan'în maceralarından daha öndelikli ama güncel konularlarla da ilgilenmeden olunmuyor:)

  38. :))Hoşbulduk kültür sefiresi🙂 Makedonya'yı bitirmeden bunları yazmayayım diyorum. Kafamdaki sırayı bozunca huzursuz oluyorum sonra🙂

  39. her şeyi planlı programlı yap aferim:)ne kadar zıt karakterleriz farkındasın dimi frannes:) ama iyi anlaşıyoruz maşallah:)

  40. :))Aslında normal hayatta böyle değilim ama nedense blogum konusunda çok düzenliyim, arka arkaya gezi & kitap & deneme yazıları gelmemeli vs. gibi kurallarım var🙂 Tütütü nazar değmesin bize:))

Leave a Reply

