Devlet

Her şeyin bir zamanı vardır derler ya, kitaplar için de öyle. Ben ne zaman bir konu hakkında bir şey duysam, merak etsem bir şekilde ilgili kitap beni buluverir. Ben onu bulmam, o beni bulur. 

Her bölümünü kaçar kere okudum bilmiyorum, düşünmeyi yeni öğrendim desem yeridir.
This entry was posted in kitap. Bookmark the permalink.

44 Responses to Devlet

  1. Sen okurda önerirsinde ben alıpta okumazmıyım😀

  2. Hadi hadi al al oku oku!🙂

  3. ry says:

    ben okuyalı çok zaman oldu.bazı kısımları unutmuşum.bir ara tekrar okumam lazım.

  4. Ben herhalde 3 ayda bir düzenli okuyacağım olarak bu gidişle.

  5. Mr.E says:

    Okur yazar bir havan var🙂

  6. ya sen böyle kitap paylaşıyosun. Alıp okumak istiyorum ama daha kendimi bi düzene sokamadığım için okuyamıyorum. Sanki ödevim varmış da yapmamışım gibi bi his oluyo bende :=)

  7. Mr.E says:

    Sanki felsefeyle de ilgilenir gibisin

  8. Eksi veririm valla :)Bak o bende de oluyor. Gitmek isteyip gidemediğim yerler, ya da işte yapamadığım şeyler falan. Öğrenci psikolojisi içimize işlemiş:)

  9. ry says:

    çıkartın artık o öğrenci gömleğini üstünüzden. rahat bir şeyler giyin.kitap tavsiyesi kabul eder misin bilmem ama dante 'nin ilahi komedyasını mutlaka oku.

  10. Mr.E; felsefe, psikoloji, sosyoloji, edebiyat, tarih, sanat, bilim.. Çok fazla şeyle ilgilenirim aslında🙂 Ama en başta sanat tarihi ve edebiyat geliyor. Öğrenmeyi seviyorum genel olarak🙂

  11. ry; ilahi komedya aklımda. Hala okuyamadım ama övgülerini duydum çok, okuyacağım bir gün. İşin esprisi o, standart bir öğrenci olsam şuan blogda felsefeden bahsetmek yerine sınavlarıma çalışırdım gibi geliyor🙂

  12. Mr.E says:

    çok şaşırdım, tanıştığımıza da memnun oldum😀

  13. Hehehe, ben de memnun oldum efenim🙂 Neye şaşırdın ki?

  14. ry says:

    bunu ayrımcılık olarak algılama ama benim tanıdığı kızların çoğu sınavlara hazırlanıyor ama çalıştım demiyor. sınav iyi geçiyor ama kötü geçti diyor. yüksek not alınca da salladım tuttu diyor. o yüzden pek inanasım gelmiyor. çalışmışsındır sen sınavlarına.

  15. Mr.E says:

    Bu akşam böyle bir yabancılaşma yaşıyorum idare et :p

  16. ry; etrafındaki kızlara benzediğimi sanmıyorum. Sen bilirsin, inanıp inanmamak senin elinde olan bir şey. Çalışmadığını iddia etmek benim için komik bir söylem, anlamsız; çalışmışsam çalışmışımdır söylerim yani. Neyse, dedim ya seninle ilgili🙂

  17. Mr.E; farkındayım ayda bir düzenli olarak tanışıyoruz😀

  18. ry says:

    transkripti görünce daha net bir fikir beyan ederim.

  19. ry says:

    oldu. seni tanımak eğlenceliydi🙂

  20. Bu gece ne oluyor herkese ya, hani ben francesca 2 senedir blog yazıyorum hu huu🙂

  21. hemera-nyks says:

    çok iyi oldu bu şu sıralar tamda okuyacak bişeyler arıyordum :)-hemera

  22. Mr.E says:

    Öyle miii🙂 Bak buna da memnun oldum😛

  23. hemera; oku bak senin de çok seveceğin bir şey bu, öyle tahmin ediyorum🙂 sen gözlemleri ve analizleri seversin, bence.

  24. Mr.E; artık gerçek bir zaman kayması yaşadığımızı düşünmeye başladım, kendimden şüphe ettirmesenize beni :))

  25. ]-[erbiRenk says:

    Bu kitabı geçen gün bir arkadaşımda okumak istediğini söylemişti:) düşünmek güzeldir.

  26. Nida ersin says:

    Devleti okudukça başım ağrıyor francesca, eski(osmanlı) ve yenisi(TR) Sen kimyager olacaksın dimi İTÜ den. Zencefilli çay iyi gelir mi? başağırlarına, bana iyi gelirse devlete de içirelim:)

  27. Mia Wallace says:

    mimlendin canım🙂

  28. Yeşim says:

    Okunacaklar listeme yazdım teşekkürler tavsiyen için canım🙂

  29. Herbirenk; bazen bunların sadece tesadüften ibaret olmadığını düşünüyorum:)

  30. Nida Ersin; yok benimki kimya değil, kimya mühendisliği; bir de itü değil marmara🙂 Ama zencefil çayı hakkında bilgim yok, ekinezya çayı iyi gelir diyorlar. Bir de şaşırdım, seveceğinizi düşünmüştüm🙂

  31. Miam tamam yazıciim, teşekkürler:)

  32. Yeşim; rica ederim ne demek, sevindim:)

  33. francesca, bana da merak ettirdin. Günümüze uyarlanabilir mi, ya da gözlemlerimiz nasıl olurdu, merak ettim.

  34. ]-[erbiRenk says:

    şahsen bende aynı fikirdeyim ve öğrendiğim herşey bir şekilde karşıma çıkıyor, mesela şuan rusça kursuna başladım, eminim ki bir yerde karşıma çıkacak

  35. Zeynep Özmen Ünlü; uyarlanabilir elbette ama bence sadece belirli kısımları. Okumalısınız bence:)

  36. Herbirenk; elbette. Çok sevindim, umarım ilerletebilirsin. Ben ortaokuldayken kendi kendime öğrenmeye çabaladım, öğrenemedim tabii:)

  37. Bu kitabı üniversitede okumustuk (bknz: ingiliz edebiyatı öğrencisi olmanın guzellıklerı)🙂 Çok etkilenmiştim ben de, inanılmaz düşündürücü bir kitap ama herşeyden öte filozoflara kim deli demişse halt etmiş! Onlar dünyanın en akıllı insanları.

  38. Bence de, çok güzel bir güzellikmiş o:) Zekilikle delilik arasında gidip gelenlerdenler onlar:)))

  39. ]-[erbiRenk says:

    tek başına öğrenmen çok zor Türkçedeki gibi çekimleri var gelirim gelirsin gelir gibi ama çekimler o kadar zor ki isim, fiil sıfat hepsi ek alıyor:S bakalım ben de öğrenebilirim inşalah

  40. Rusça için hem asil hem kaba hem zor derler, nasıl oluyor bilmiyorum:)) Hadi kolay gelsin bakalım.

  41. deep says:

    sana yakışır bu kitap frangel. iyi kitap. birbirine bağlı bikaç kitap var böle. düşünmek konusunda da haklısın. düşünmek pek bildiğimiz bişi değil. öğreniliyor, öğrenmek gerekir. bu konuda çok önemli bir kitap var. ipşiroğlu. adı da düşünmek idi galiba. ya da düşünmeyi öğrenmek.

  42. Bak onu duymamıştım, bakınayım. Listelerim çığ gibi büyüyor deep, nasıl yetişeceğim hiçbir fikrim yok🙂 Şimdi de dizi izlemeye başladım bir yandan onları izliyorum, flashforward ve dextera başladım işte. Günler 30 saate çıksa ne mutlu olacağım:)

Leave a Reply

