Özlem

Hayal kurmak güzeldi birlikteyken. Lisedeydik, kimbilir hangi okullara girecek, neler yapacaktık. Aslında planladıklarımız, yaşadıklarımızdan çok da farklı değildi. Bugün, yaşadıkça anlıyorum bunu. Olan, beklenenden daha güzel. Bizim yaşadıklarımızsa, hepsinden daha önemliydi.

Çünkü bu “birlik” duygusunu daha 15 yaşında hissedebilmekti. Tüm sınıfı örgütleyip eylem yapacak gücü kendinde bulabilmek, dönem arkadaşların kendini ifade edemezken bakanmış valiymiş dinlemeden söz alıp konuşabilmek, kendi kendine etkinlikleri programlayabilmek, farklı olmayı yaşayabilmekti.
Büyükada’da parasız kalıp dans edip şarkı söyleyerek yol parası aramak, Datça’da perili köşk için sıcağın altında bayılma noktasına gelmekti. İstiklal’de bir aşağı bir yukarı defalarca yürümek, Galata’da fal bakmak, Karaköy’de defalarca kaybolmaktı. Didim’de inatçılığımızı göstermek, Bakırköy’de meydanda “yine mi buraya geldik” diye söylenmekti.

Her şeyden önemlisi, 6 sene sonra hala başın sıkıştığında telefonun ucundaki ilk numara olmaktı. Bloga fotoğraf ararken bile ona ait yüzlerce şey bulup duygulanmaktı.

“İyi ki doğdun” değilsin o yüzden benim için. “Doğmasaydın ne yapardım?”sın. Ve gerçekten, iyi ki varsın.
This entry was posted in gunce. Bookmark the permalink.

29 Responses to Özlem

  1. Canım yaaa.. bu ne içten bir yaşanmışlık yazısı.. ne güzel inan çok duygulandım.. insanın yaşam değerleri ne denli önemli öznesi özel olduğunda…:))

  2. Mr.E says:

    Bu kadar şanslı olmana imrendim🙂

  3. deep says:

    ah ne güzel yazmışsın.iyi ki varmış.sana bu güzel düşünceleri yaşattırmış.olan, planlanandan daha güzel. bak bu, çok güzel. evet öle olmalı bence de.

  4. pelininstyle says:

    Ne guzel bir yazi:)

  5. Körebe says:

    Çok şanslısınız ki birbirinizi bulmuşsunuz ve pişman değilsiniz hayatlarınızı doldurduğunuz için :)İy ki doğmuş hakkaten🙂

  6. Özlem says:

    ya canım benim.. Şuan o kadar duygulandırdın ki beni.. Ömrümün yettiğince yanında olucam hep başına bela olucam:)) söylemeden konuşmadan görüşmeden birbirimizi anlayabildiğimiz bir kıvama geldik ki zaten o yüzden seni çok ama çok seviyorummm=)

  7. doğmasaydın ne yapardım.. şahane.

  8. ne güzel yazmışsın, dile getirmişsin. lise aşkı gibi.

  9. rosemary; öznesi özel olduğunda.. Mmm, benimki oldukça özel🙂 Teşekkür ederim🙂

  10. Mr.E; şanslıyım-şanslıyız :))

  11. deep; iyi tarafından bakmak lazım. Planlanıp olmayanlar da var elbette. Ama her zaman, yaşanan her şeyin bir değeri olduğunu düşünüyorum ben. Teşekkür ederim:)

  12. pelininstyle; teşekkür ederim:)

  13. Körebe; bence de iyi ki doğmuş, şanslıyım vallahi🙂

  14. Özlem; sana bir şey demeyeceğim, söyleyeceğimi söyledim zaten hihi🙂

  15. Ayrı Yazılan De; çok teşekkürler🙂

  16. Zeynep Özmen Ünlü; işte lise aşkı yerine lise dostluğunu yazdım ben de:) teşekkür ederim:)

  17. ahh bu yaşanmışlıklarda olmasa hayat ne anlamsız dimi koşuşturmalar içinde geçip gidiyor değersizce…

  18. Değil mi, ben de öyle düşünüyorum🙂 Anılardan sonrası boş biraz.

  19. Nida ersin says:

    Sendeki farklılığı algılamayandan, anca politikacı olur! keşki, lisedeyken senin gibi arkadaşım olsaydı:)

  20. Yaş farkını göz önünde bulundurmazsak, hiçbir şey için geç kalınmış sayılmaz :))

  21. hemera-nyks says:

    çok güzel yazmışsın bizleri bile böyle duygulandırdığına göre yazılan ne kadar beğenmiştir kimbilir :)-hemera

  22. mergiz says:

    iyi ki bulunmuş o zaman🙂

  23. frances,çok güzel anlatmışsın.

  24. mergiz; bence de:) Bloguna ne oldu, açılmıyor bende profilin de blogun da?

  25. Sadece Umut; teşekkür ederim🙂

  26. mergiz says:

    niye açılmıyor yeaaa :((

  27. Bilmiyorum ki, profil uygun değil diyor :S

  28. mergiz says:

    üzüldüm ki şimdi😦

  29. Ayarlarına baksana. Bana da öyle olmuştu, baktım ayarlarım değiştirilmiş. Belki senin de öyle olmuştur?

Leave a Reply

