Finally final of finals

Nihayet finallerim, açıköğretim sınavlarım, Almanca sınavlarım, odalar, kulüpler hepsi sona erdi de rahatladım. Dün Gelibolu’ya geldim biraz dinleneyim diye. Blogu bayağı boşlamışım, şuan fark ettim. Neyse artık, bundan sonra staja kadar bol bol başınızı ağrıtırım.


Sizlerden de hiç ses çıkmıyor. Yaz geldi blogspot durgunlaştı mı ne. Yazılar, yorumlar azaldı hep. Böyle yazınca da mektup gibi oldu sanki🙂 Hadi artık buralarda olanlar el kaldırsın!

This entry was posted in gunce. Bookmark the permalink.

42 Responses to Finally final of finals

  1. Leah says:

    Kaldırdım elimi! :)Baby sana bir şey sorucam ya yazıyla zerre alakası yok gerçi ama😀 Bana Turkuaz rengi oje lazım. Bi marka ve numero önerir misin acep?

  2. :))Şimdi Gelibolu'dayım ojelerim yanımda yok o yüzden numara bilemiyorum ama Woo'nun çok güzel turkuazları var. Rimmel'in sky high'ını görmüştüm geçen gün nemo latte blogunda. Rimmel bulmak daha kolay olur sanırım, woo sadece Eminönü'nde satılıyor🙂

  3. Leah says:

    Ya gördüm nemo'nun blogunda sky high'ı, daha çok mavi gibi geldi bana o. Turkuaz mı ki o sence çok net?

  4. Kısaca Fd says:

    hadi geçmiş olsun, hadi hoş geldin.

  5. Leah sen hafif yeşilimsi olan turkuazdan istiyorsan bir şuna baksana bebik:http://www.kadinlarkulubu.com/tirnak-cilalari-ojeler/419244-chanel-ojelerinin-muadili-ojeler-10.htmlBu oje bende de var ama böyle koyu durmuyor. Daha ince duruyor yani nasıl anlatayım bilemedim:D

  6. Kısaca FD; teşekkür edeyim, bir süre buralardayım🙂

  7. Lô - Lâ says:

    bella bella, bende dun son dersimi verdim .. olala ne guzel seymis ders vermemek .. hey ozgurluuuk . .haftaya baska seyler derim kesinde, bugun freedoohooom diyorum . yani snei cok iyi anliyorum .. gecmis olsun efemsie : )

  8. particle says:

    Ben de el kaldırırım^_^Gözün aydın o zaman, bir güzel kafa dinlersin Gelibolu'da artık:)

  9. Nida ersin says:

    Eşsiz, Çanakkale boğazı manzarası… Karşıda lapseki, belki (misafir) bulunduğun evden araba-lı vapurların rıhtıma geliş gidişini de seyrediyorsundur. Ne güzel bol oxsijenli hafif yosun kokan deniz havasını teneffes etmek. Burada gece hava soğukça, +6-8 dereceye düşüyor.Oradayken bloguna da yeni bir post iliştirirsin tabi tarih ve boğaz manzaralı olucek. Beklemsi bizden yazması selen hanımdan:)

  10. ry says:

    yaz geldi ya durgunluk ondandır. gençler kırlarda neşe içinde sevişiyorlar.

  11. drukiyyes says:

    drukiyyes de burdaaa :)bende tüm o koşuşturmada boşlamışım hep maalesef, iyi dinlenmeler dilerim sana oralarda🙂

  12. Lo- La; ders vermek zor iş. Ben en son ders verdiğimde sesim kısıldı, 2 gün konuşamadım, anladım ki o iş bana göre değil :))Teşekkür ederim efemsie, size de🙂

  13. particle; öyle olur umarım🙂 teşekkür ederim🙂

  14. Nida Ersin; babaannem ve kardeşim burada oturuyorlar, pek de misafir sayılmam🙂 Artık tarih mi kokar doğa mı kokar bilemem hihi. Burası çok sıcak ama Kaz Dağı'nın soğuk olması normal🙂

  15. ry; eh işte kimi gençler de blog başında takılıyor falan🙂

  16. drukiyyes; iyi ki burdaa🙂 Hepimiz aynı durumdaymışız demek ki, teşekkür ederim🙂

  17. Lô - Lâ says:

    Sesin mi kisildi :)) Ne seker🙂 bencede sen ders verme hihiTatilin keyfini cikar .,

  18. hepimiz tembelleştik şekerim:D bana gelibolu havası yolla çok çok özledim oraları:D

  19. Cyberduck says:

    Öncelikle büyük geçmiş olsun.Nihayetinde rehavetten kurtulup, refaha kavuşabildiğine sevindim.Bu arada biri Gelibolu mu dedi ?Evet evet birinin Gelibolu dediğini işitir gibi oldum. Ah o Gelibolu var ya ah…Bana bir çok getirisi olduğu gibi, benden de tek bir şey götürebildi…Neyse benim yaram derin, gerisini tek boyutlu kareler anlatsın.http://i1106.hizliresim.com/2011/6/17/11113.jpghttp://i1106.hizliresim.com/2011/6/17/11171.jpghttp://i1106.hizliresim.com/2011/6/17/11182.jpghttp://i1106.hizliresim.com/2011/6/17/11192.jpg****Saygı ve Sevgilerimle…

  20. Lo-la; evet ya, kısıldı🙂 Di mi, benden öğretmen olmaz:) Teşekkür ederim, sen de🙂

  21. inanırsak; daha bugün dağ tepe dolaştım, hah bir de Terzioğlu kampüsüne gittim🙂

  22. Cyberduck; ne götürdü acaba? Bunlar Anzak törenlerine ait fotoğraflar mı? Anıtı gördüm arkada. Ne çok soru sordum🙂 Sevgilerle:)

  23. Rory; teşekkür ettim, yapıciim🙂

  24. Lô - Lâ says:

    Yanliz burda boyle ballandira ballandira geliboluyu ankatiyorsunuz ya, hani ici gidenler oluyor bilginize. Can bu, cekiyir. Maalesef ha diyede ulasamiyoruz :(((

  25. Oralar nereler bilmiyorum da, Gelibolu'ya gitmek-gelmek gerek, bekleriz efenim🙂

  26. Lô - Lâ says:

    Hollanda dan yolum biraz zor duser🙂 ama bir gun insh …..

  27. Neden olmasın, Türkiye'ye gelmiyor musun ara sıra da olsa?

  28. Lô - Lâ says:

    Ara sira maalesef : ( bu yil gelemicem, ve bu beni cok uzuyor :((Ama geliboluyu oyle anlattiniz ki, 'must see' listeme ekledim ..

  29. Tüh, gelme fırsatın olsaydı keşke. Ama evet gerçekten you must see:) En azından bir kere.

  30. bu çok ayıp ama çook ayıp😀 terzioğlunun manzarası şahane yahuu otursaydın çimenlerde biraz:)

  31. Oturdum tabi oturmaz mıyım🙂 Evet ya tüm boğazı görüyorsun, ne harika. Sen de gel birlikte oturalım hihihi.

  32. Gelirim valla:D Ama önce annem iyileşsin bakalım sonrasında neden olmasın:D

  33. deep says:

    heey henüz okuyabildim. herşey bitmiş. geliboludasın. sevindim. dinlenmeyi hak ettin. blogda tatile çıkanlar herhalde. denizdeler sanırım. ben de, haziran temmuz çok yoğunum, işler. ama geceleri girebiliyorum bloga. yazı yazıyorum daha çok.🙂 iyi tatiller. 4 temmuza dek. biraz netten de uzak dur zaten. kardeşinin sınavı var di mi.

  34. haklısın, hem tatildeydim, hem misafirlerim vardı.. bu gunden itibaren ben hep buradayım🙂

  35. deep herhalde, herkes bronzlaşmaya gitmiş :))Hı hı farkındayım. Boşver, işlerine yoğunlaş🙂 Sınavlar bitince sen de dinlenirsin. Kardeşim dün girdi, bir de haftaya girecek işte. Ay ne zor, ondan çok ben heyecanlanıyorum. Bir de her sınavda inanırsak'ın eski okuluna gidiyoruz :))

  36. Zeynep Özmen Ünlü; oh ne güzel. Dinlenmişsinizdir. Yeniden hoşgeldiniz o zaman🙂

  37. Cyberduck says:

    @francesca mckennitt;:'( üff ya, Ada'şkımı götürdü Ada'şkımı!!Tabii ki artık tatlı bir mazi oldu…Şuan farklı bir dalda farklı bir kuş ile civildeşiyoruz (: Allah O'nun da yolunu açık etsin (:İlgili görseller;18 Mart Çanakkale Zaferi, 24 Nisan Anzak Törenleri, 30 Ağustos Zafer Bayramı, 2. Kor. K'nını Karşılama Töreni yani anlayacağın hepsinden eklektik olarak iliştiriverdim (:;) Ayrıca, soru sormak senin en tabii hakkın. Benimse yanıtlamak.****Saygı ve Sevgilerle…

  38. :)Şimdi anladım, teşekkür ederim. Kimsenin özel hayatını didiklemek istemiyorum da, bazen tutamıyorum kendimi işte öyle. O yüzden🙂 Sevgilerimle🙂

  39. Hazır buradasın..staja kadar rahatsın..geçmiş gitmiş olsun atlatmışsın..:))

  40. Hı hı rahatım birkaç gün, çok teşekkür ederim🙂

Leave a Reply

