Eski Tuzla

Şimdi benim okulum bitti, stajım başlıyor ya. Stajım da, İstanbul’un diğer bir köşesi olan Tuzla’da. Tabii bir zamanlar orası İstanbul bile sayılmazmış. Zaten, şu gelişmiş haliyle bile bir sahil kasabası gibi. Bir tarafta modern siteler olmasına rağmen, diğer tarafta hala minik minik evler. Ben de bu minik minik evleri görmüşken sizinle paylaşmadan edemedim.


Eski Tuzla, tam da deniz kenarına kurulduğundan, bol bol cafeler, restoranlar bulunuyor.

Bakarsan bağ olur, bakmazsan dağ olur örneği; yanyana iki ev:
En güzel yanı da, sanki İstanbul’da değilmişiz hissi veren o daracık sokaklar:
This entry was posted in gezi, gunce. Bookmark the permalink.

39 Responses to Eski Tuzla

  1. mefisto says:

    istanbul'da geçirdiğim onca zamana rağmen tuzla'ya yolum hiç düşmemişti. tam benlik bir yerde yapacakmışsın stajını. sanırım en keyifli stajlardan biri olacak seninki🙂

  2. Yok yok benim staj yerim bu şirin yerden daha uzakta, Tuzla diye geçiyor da, organize sanayinin içinde😦

  3. Deborah says:

    Harikalar.:)Kolay gelsin stajınızda.

  4. Lô - Lâ says:

    galiba temmuzda belkimsi bir istanbul kacamagi yapa bilirim (falimda oyle cikti) ozaman buraya kesinlikle ugramak isterim .. severim boyle nostaljik, birazda otantik kucuk yerleri .. Franskie, sen bu yaz hep staj mi goreceksin ..?

  5. Mr.E says:

    olsun en azından organize…🙂

  6. Lo-la; Kısa süreli kalacaksan Tuzla'dan daha önce gezmen gereken yerler var, burayı en sona sakla boşver🙂 Yok hep değil, toplamda 1.5 ay sürecek ama tabi yazın en güzel zamanları fabrikada geçecek😦

  7. Mr.E; hoşgeldin Pollyanna :))

  8. Lô - Lâ says:

    yok listeme eklicem : )her yil istanbula mutlaka gelirim, bu yil biraz sancili dolayisiyla pek emin olaadim girmek istedigim yerlerde .. ama cok sirin gorundu .. berlini iptal edip tr ye mi gitsem ne :))ov 1,5 kisa .. yine iyi🙂

  9. Mr.E says:

    en azından hoş geldim değil mi ama😀

  10. Lo-la; tabi şimdi ben olsam Berlin'i seçerdim ama senin durumun farklı🙂 Eh, tabii kısa süreli staj sayılır ama yine de yazı fabrikada geçirme fikri hiç hoş değil :))

  11. Lô - Lâ says:

    ikisinden de gecemiyorum .. berlinberlin yarin zaten de .. iptal edemem bile :)olsun, saglik olsun ama hos degil tabii staj olayi ..

  12. Hihihi ay ne güzel🙂 Daha oralara el atamadım, para biriktirmem lazım :))

  13. Lô - Lâ says:

    yasin genc, onun acik .. mutlaka buralara gelip gormelisin .. mutlaka gezmelisin .. Bu tabii canim turkiyem icinde gecerli .. hepsinin yeri ayri ..bol bool resim eklerim : )

  14. İstiyorum zaten de, bakalım🙂 Bekliyorum fotoğrafları🙂

  15. Lô - Lâ says:

    :))su bay eee bir eklesin once .. hmhm

  16. :))İkiniz de ekleyin, gözlerim bayram etsin ne olur ki!

  17. Nida ersin says:

    Ah canım dikkatli ol! apreciler, boyacılar, tinerciler kol geziyor organize de:')

  18. Nessuno says:

    Resmini koyduğun – sen mi çektin ?- taş fırın var ya, işte o fırın 18oo lerin sonuna doğru açılmış, sanırım Rus-Osmanlı harbi sıraları, ordan sabahın sekizinde browni aldığımda Bostancıdan pedal çevirmiş ve mola vermiştim, hey gidi günler hey🙂 Tuzla güzeldir iyi yere geliyorsun🙂

  19. ne güzel sokaklar be.

  20. cul (R) says:

    birkaç gün içinde orda staja gidicek olmak koysa da 1 hafta sonra beraber devam edicez yibaa…snra da gelsin izinler gitsin raporlar (?)

  21. francesca, bende eski Tuzlayı görünce çok şaşırmıştım. ama sanayi bölgesi felaket. hep fabrika…

  22. deep says:

    fena yer değilmiş. arada gidersin işte yırtık babetlerinle çay içmeye🙂

  23. sanırım daha 10 gün var başlamana di mi? zor bir yaz senin için.:/

  24. Nida Ersin; ne yapalım, alışacağız artık:) Her organize öyledir herhalde, haberim yok🙂

  25. Nessuno; aa biz senle hep aynı yerleri geziyoruz🙂 Hı hı, ben çektim🙂 Bisikletle geziyorsun demek. Ama ben İstanbul'da bisiklete binmeye cesaret edemiyorum hiç, hele ki öyle uzun bir mesafede🙂

  26. Göz Açık Rüya; di mi bence de🙂

  27. cul; tabi canım eminim rapor yazmayı çok özledik🙂 İzin konusunda daha bir başarılıyız sanki🙂

  28. Zeynep Özmen Ünlü; eh işte benim işim o fabrikalarla maalesef🙂 Hakikaten Eski Tuzla'yla alakası yok.

  29. deep; sanırım lab.da babet giymek bile yasak, artık ben de giyim tarzımı değiştireceğim tabii sınıf değiştirince :p

  30. rosemary; hı hıı, 10 gün var ama şimdilik her gün gezerek kendimi avutuyorum :)) Arkadaşlarımlaydım birkaç gündür, şehir şehir geziyorum öyle🙂

  31. Nessuno says:

    Ben nerdeyse bisklet cambazı olduğumdan trafikte mecburen kayar giderim haliyle, ama sahil yolu kilometrelerce bisiklet yolunu bizlere sunar pedal çevirmemiz için, mecburen otomobil de kullanıyorum ve günün yarısını sele üstünde geçirdikten sonra öteki yarısını direksiyon başında geçirmek, var ya, hiç çekilmiyor, işte o anlarda günün ilk yarısında ne kadar özgür olduğumu daha iyi anlıyorum…

  32. Vay be ne güzel. Anadolu yakasında sabah saatlerinde karşılaştığım her bisikletliye sen olduğun şüphesiyle yaklaşacağım bundan sonra :)) Ben de Didim'de bisiklete binerdim çok fazla. Yine tepelere giderdim tek başıma. İnsan kendini çok özgür ve rahat hissediyor.

  33. Nessuno says:

    Bak şimdi sen biraz da benim bisikletimi fotoğraflardan farketmişsindir benzetebilirsin, peki ya ben :))

  34. :))Eh işte durup durup fotoğraf çeken, dalgın dalgın yürüyen ufak tefek bir kız görürsen o da benimdir; Eski Tuzla'da🙂

  35. Nessuno says:

    İster misin aynı anda fotoğraf çekiyor olalım, aynı yerde, yok artık :))

  36. :))Olamaz mı olabilir, demişler🙂

  37. Ne güzel evlermiş onlar öyle, tuzla dediklerinde benim aklıma hep sanayi bölgesi geldiğinden hiç ev olmazmış gibi hissederdim😀 halbukine varmış😀

  38. Ah ah o sanayi bölgesini bana sor, her günüm orada geçiyor🙂 Var tabii, kasaba gibi daha çok, sevimli🙂

Leave a Reply

