Veda’msı

Vizelerdi, finallerdi, Gelibolu’ydu derken benim staj zamanım geldi çattı. Staj yapacağım yer çok uzak olduğu için, geçici bir süre başka bir evde kalacağım ve orada internet yok. Vakit ve de nakit bulamazsam, 1.5 ay yazamayabilirim. Anlarsınız ki francesca, Henkel lab.larının bir köşesinde analiz yapıyor🙂 Kendinize çok iyi bakın.  Umarım geldiğimde herkes yine buralarda olur.

This entry was posted in gunce. Bookmark the permalink.

48 Responses to Veda’msı

  1. uysalanne says:

    Başarılar dilerim:)Sende kendine iyi bak sevgiler…

  2. Lulu says:

    Staj donusunu bekliyoruz canim. Blogda arkadan su dokmek diye bir sey cikarmak istiyorum cabuk gelesin diye:)

  3. deep says:

    verimli ve keyifli günler dilerim. yorumunu da yanıtladım. arada haber ver. henkelliler ne şanslı.

  4. Çok teşekkür ederim. Zaman kısıtlı çıkmak zorundayım o yüzden tek tek cevaplayamıyorum. Döndüğümde zaten bol bol konuşacağız🙂 Herkese iyi tatiller şimdiden.

  5. Lô - Lâ says:

    is/tatil – umarim senin adina verimli olur .. : )

  6. francesca, henkeldesin demek. ıyı bır yerı staj ıcın secmıssın. haberın olsun.

  7. Çiçeğim😦 tam da blogunu okumaya vakit bulmuşken… Napalım dönene kadar eski yazılarını karıştırayım ehe.

  8. Rory says:

    Umarim cokcok güzel günler gecirirsin:)..Tabi ki burda olucaz:)..Öpüyorum cok:*Dikkat et kendine:)

  9. Nedret says:

    Haydi kolay gelsin. Ne güzeldir staj günleri, tadını çıkart. Yer de süpermiş, firma da:)))

  10. Kısaca Fd says:

    tecrübem bana şunu söylüyor ; " ben yokum, net yok , işim var, yoğunum artık" diyenler daha çok yazıyor. Bu dediğin zaman içinde en az 3 yazı yazacaksın. sana 3 yazı görünüyo falında.

  11. Mia Wallace says:

    aaa fran.güzel bir ay olsun!burda olucaaz🙂 en azından ben ehe

  12. Mr.E says:

    May the force be with you young padawan🙂

  13. hemera-nyks says:

    şimdiden başarılar🙂 ama 1,5 ay çok uzun ya ara sıra uğra-hemera

  14. Michelle says:

    MACK and KEN in NETHERLANDS?And JOHNNY DEPP in NICE?How about EDWARD MEESE..El Salvador?He got that LEAR and SEALS?

  15. Biz burdayız sen işine bak🙂 Kolay gelsin

  16. Ay ay yorumları okuyunca çok mutlu oldum. Eve yakın internet kaynağı buldum a dostlar! Buradaki 2 gün boyunca komşuların wireless şifrelerini kırmaya çalıştım ama beceremedim. Sonra işte burayı buldum. H.sonları da olsa girebileceğim gibi gözüküyor. Çok teşekkür ediyorum herkese, birazdan bloglarınıza uğrayacağım zaten🙂

  17. Lô - Lâ says:

    korsan frannie : ))gozu kara ol (alakasiz deme, bak bi yerden baslaniliyor iste hihi )

  18. deep says:

    :)tuzladaki askerlere dikkat et kapmasınlar seni🙂

  19. Lo-la; sanırım zaten öyleyim :)) Az miktarda da olsa🙂

  20. ah güzeel🙂 demek internet kaynağı bulduun🙂 çok sevindim fran🙂

  21. deep says:

    🙂 çarşı iznine çıkmış gibisin🙂

  22. deep; beni kapamazlar, deşerim🙂 Ay böyle deyince de çok kadırgalı oldum :))

  23. Hazalcım buldum, birkaç saatliğine de olsa idare eder işte :))

  24. Bir kaç saat falan ama işe yarıyor çiçeğim hehe🙂 Umarım rahatsındır orada🙂

  25. deep; valla öyle hissediyorum zaten. 2 günde pilim bitti, yemek çamaşır bulaşık puuf🙂

  26. Rahatım da, ne bileyim annemler falan yok, alışkın olmadığım bir muhit böyle tuhaf yani🙂 Resmen İstanbul'un diğer ucundayım🙂

  27. deep says:

    ha ha ha evde annen kıyamıyor sana ama hayat zor işte yalnızken🙂

  28. zor valla nasıl dayanıyorsun sen böyle🙂

  29. kolay gelsin francım fırsat buldukça yaz arayı açma özlerim:D

  30. Sağol canım, haftada bir anca🙂

  31. az önce aklıma geldin işleri bitirip sana mail atacaktım merak etmiştim:)

  32. Kalp kalbe karşı demişler :)) Ya işte her zaman giremiyorum. Orada internet var ama blog falan yasak tabi. Maillerime bakabiliyorum, mailleşebiliriz🙂

  33. ben de yarın istanbula geliyorum bir hafta ordayım hastane işleri var:) telefondan girerim sanırım olmadı dönüşte yazarım:)

  34. Ooo🙂 Vallahi ben pek İstanbul'da sayılmam. Her gün Gebze'ye Tuzla'ya vs gidiyorum :))

  35. nasıl gidiyor staj yorucu mu peki

  36. İlk günler çok yorucu gelmişti ama şimdi alıştım. Sisteme alışınca normal geliyor. Bu hafta yöneticiler de izne çıktı, tamamen bize-stajyerlere- kaldı lab. mesela, her şeyi biz yapıcaz🙂

  37. oh rahat ederisiniz başbaşa:D

  38. E tabi🙂 Ama zaten Henkel rahat bir yer. Herkes işini yapıyor, statüko yok. Kimse kimseye bey hanım diye hitap etmiyor. Kılık kıyafet yönetmeliği yok. Çok eşitlikçi bir yer🙂 En azından fabrikası. Merkez kurtlar sofrası🙂

  39. ay çok rahatmış yahuu:) kozmetik ürünlerine göz atabildin mi:P

  40. Puf maalesef yapı kimyasalları fabrikasına düştüm. Ne umuyordum ne buldum :))

  41. Bilemedik işte ne yapalım🙂

  42. Sen giderken ben de yoktum yazını anca görüyorum anım, umarım stajın iyi geçiyodur🙂 öperimm

  43. İyi geçiyor, keyfim yerinde, öptüm ben de🙂

  44. sen her yere yetersin bi kere..staja da,bloğa da,eve de…veda neyin nesi kuzum..;))

  45. İnternetim olsa yetişirim de internet yok evde ne yapayım🙂

Leave a Reply

