Sevdalım Hayat

Birazcık farklı bir standarda girdiğim şu günlerde, Zülfü Livaneli’nin “Sevdalım hayat” kitabını paylaşmak en güzeli olur diye düşündüm. 

Her zamanki gibi, Livaneli’nin dili mükemmel. Kendi hayatından bahsederken elbette ki yakın Türkiye tarihinden de bahsediyor. Bir oradan bir buradan derken kitabın nasıl bittiğini anlayamıyorsunuz. Güzel güzel okuyun derim.
This entry was posted in kitap. Bookmark the permalink.

36 Responses to Sevdalım Hayat

  1. Lô - Lâ says:

    zulfu muu dedin franiosis.. zulfucugum kasim da bizim buralarda .. olalaaa : )

  2. Ne güzel, olalaaa :))

  3. Lô - Lâ says:

    turkiyem bana geliyor : )) az once biletlerimi reserve ettim ..cidden uzun zamandir bu ictenlikle olala dememistim .. : ))

  4. Hihihi ne güzel, bak buradayken biz o kadar heyecanlanmıyoruz ama uzaktayken duygular farklı oluyor işte🙂

  5. Nessuno says:

    Sen gittin diye üzülmüştüm doğrusu, gitmemişsin meğer, yazını yayınladığına göre burdasın, yazmaya devam o zaman… Bu arada Zülfü'yü hatırlattığın iyi oldu, ilk fırsatta göz atacağım, teşekkürler🙂

  6. Lulu says:

    Hiimmm gecenlerde Livaneli'nin iki kitabini almistim. Serenad ve Son Ada. Bu kitaptan sonra alinmasi gereken kitap belli oldu:) Livaneli'nin tarzi galiba bir oradan bir burdan diyerek kitabin nasil bittigini anlamiyorsun.

  7. ry says:

    ben bu adamın şarkılarını seviyorum ama kitaplarına alışamadım bir türlü.

  8. Nida ersin says:

    ja, bu Livaneli ne kadar çok yönlü karier sahibi muhterem bir insan; Güfte, beste, şairlik, yazarlık ve kadife gibi bir sesle kendine ait şarkılar da okuyor. Son romanını merak eder oldum. sende "katharina Zimmer"inkini merak et! ismini unutursan not düş twt.e psiko olarak sana destek olacakıtır.(Henkel) bringen Glück zu Ihnen. Ich möchte Sie daran erinnern, Erflogreich.

  9. Zeugma says:

    Hemen okuyacağım francesca…Staj nasıl gidiyor? :)Kolaylıklar dilerim, sevgilerle…

  10. Lulu says:

    Canim sen bu kitabi ovunce bugun gittim aldim, hemen okumaya basladim

  11. Rory says:

    MImlendinn:)

  12. Ms.Alonso says:

    Canım bende mimin var.

  13. deep says:

    frankelburger.:)herhalde c.tesi nete girer ve ceee dersin.

  14. ]-[erbiRenk says:

    bu kitabını okumadım, okunacaklar listeme ekleyelim o zaman:) bu arada tavsiyenle 5. tüpü okudum:)

  15. Nessuno; Ben de üzülmüştüm ama bir kaynak buldum gerçi anca haftasonları girebiliyorum, kontrol edip çıkabiliyorum buna da şükür🙂

  16. deep says:

    geç geldin ancak fırsat buldun demek ki. :)))))) neyse keyfin yerinde sanırım.

  17. Lulu; Değil mi o sayede kaptırıp gidiyor insan. Ben de çok beğeniyorum tarzını, hatta neredeyse şarkılarından çok kitaplarını seviyorum🙂

  18. ry; Bende de durum tam tersi yönde🙂

  19. Nida Ersin; Geçenlerde twitterda söylediğin kitap değil mi o? Eğer oysa not etmiştim zaten, teşekkür ettim🙂 Danke schön, ich hoffe🙂

  20. Zeugma; 50 erkeğin içinde 5 kız olarak çalışmak dışında hiçbir problem yok🙂 kalite kontrol analizleri yapıyorum, keyfim yerinde, teşekkür ederim sorduğun için🙂

  21. Lulu; Ben yorumu görünceye kadar okumuşsundur, beğenmişsindir umarım🙂

  22. Rory & Ms. Alonso & Mia; hemen bakacağım, teşekkürler🙂

  23. deep; Dün giremedim ama bugün geldim. Anca ne yapayım, ıssız kadın oldum artık ben de :))

  24. Herbirenk; Aaa umarım beğenmişsindir, ben sevmiştim 5. tüpü🙂 Ekle bakalım, seveceğini düşünüyorum🙂

  25. deep; Şimdi ev arkadaşlarım da geldi. Tek başıma program yapamıyorum, o yüzden yani🙂 Keyfim yerinde, tek sıkıntı merkeze çok uzak olmam. İstanbul çook uzakta kaldı resmen. Bütün arkadaşlarım da ya stajda ya tatilde. Sıkılıyorum haftasonları, ben de staj defteriyle falan zaman geçiriyorum öyle. Yoksa feci:/

  26. deep says:

    anladım. olsun işte bak arkadaşların var.

  27. Bakalım ne yanıt vericem🙂 Yok ya, onlar büyükler benden, 10ar 15er yaş :)) Ve çalışıyorlar çok. Eve pek uğrayamıyorlar. O yüzden sıkılıyorum ya zaten.

  28. deep says:

    kitapların vardır. belki müzik de.

  29. Var ama yetmiyor ki. Her neyse, sen neler yaptın ben yokken? Bitti mi yoğunluk, temmuzu yarıladık bak🙂

  30. deep says:

    yoooo aynı gidiyor. c.tesi dahil günde 12 saat ders veriyorum.

  31. Hii işin zor hala. Keyfin yerinde mi? Canın sıkkın sanki.

  32. deep says:

    yok iyiyim. bugün dinlenme günüm. bütün gün uyuyorum. :))))

  33. Ohh :)) Haftasonları benim de öyle geçiyor artık. Çalışanların yaşantısını çözmeye başladım :))

Leave a Reply

