Yangın

Mia, Rory, Ms. Alanso mimlemiş beni. Gitmeden onu da yapayım. Evde yangın çıksam neyi kurtarırdım. 


Bir kere evde yangın çıksa, ben gerçekten şoka girip oracıkta bayılır kendimi bile kurtaramayabilirdim. Zira çok korkarım yangından, hele ki yanarak ölmekten. Hadi oldu da şoka girmedim, hala düşünebiliyorum. Bu sefer de neyi yanıma alacağıma karar veremezdim. Eğer o gün mantığım ağır basıyorsa cüzdan ve pasaportu alır kaçardım. Duygusal yanım ağır basıyorsa da bir taş tabletim var, 2. Ramses’in eşi Nefertari’nin, Hitit Kraliçesi Puduhepa’ya yazdığı barış mektubu. Onun bir kopyası daha bulma ihtimalim düşük olduğu için onu alıp kaçardım. Mimi bile içimi kararttı yahu😦



This entry was posted in Mim. Bookmark the permalink.

12 Responses to Yangın

  1. Mia Wallace says:

    ayy inanmıyorum eski mısır düşkünü fran!bayılırım ben de! :*

  2. K.C.S. says:

    İlk defa birinin yangından kaçıracağı şey enteresan geldi (:

  3. mefisto says:

    benim evimde öyle bir hazine olsa mümkün diil onu kurtarmadan bayılmam. alır, ne olur ne olmaz diye beş kilometre kadar koşar ve sonra gerekirse fazla adrenalinden ölürüm ama o tableti kurtardıktan sonra ölürüm arkadaş! feci içim gitti, kıskandım şimdi!

  4. Miam miam; sen şuan rockncoke'dasın ama cevap vereyim :p ben de çok severim, odamda bir sürü heykelcik tablet papirüs vs var🙂

  5. deep sevmedin mi cevaplarımı:)

  6. K.C.S; ne bileyim aklıma ilk bu geldi🙂

  7. mefisto; yok canım hazine değil, orjinal değil sonuçta ama bulana kadar çok uğraşmıştım, önemli benim için🙂

  8. deep says:

    hiç bile sevdim işte.:)ayrıca ben de olsam sana bırakırdım henkeli.

  9. 2 haftada darbe yaptım fabrikada vallahi :p aman duymasınlar.

  10. Mr.E says:

    Mimlendin gene🙂

Leave a Reply

