Hitler Almanyası’nın Gizli Tarihi

Nazi felsefeleri, dönemin idealizmi ve Hitler ütopyaları hakkında çok güzel bir yapıt. “Yazın eğlenceli kitaplar okumak gerek” diyorsanız uzak durun, bu konuyla ilgiliyseniz mutlaka alın derim. Çok detaylı bir araştırma kitabı olduğu için, pek öylesine okunacak türden değil, üzerinde durmanız ve düşünmeniz gerekiyor.

*Puanım 7 /10

This entry was posted in kitap. Bookmark the permalink.

24 Responses to Hitler Almanyası’nın Gizli Tarihi

  1. Mr.E says:

    Return of Francesca😀

  2. Dönüşüm muhteşem olacak demiştim :p

  3. Mr.E says:

    Şımarma, henüz o raddeye ulaşmadın ama gidiş yoluna puan alırsın😛

  4. Uf ya yine yaranamadım :)) Olsun o da bir başlangıç, iyi halden 3/4 puanını bile kapabilirim belki :p

  5. Hohoho biliyodum biliyodum! Bir gün gözüne gireceğimi biliyodum!

  6. Mr.E says:

    0.3'ü de ayıp olmasın diye kırdım, evet içim rahat, gidip mışıl mışıl uyuyabilirim artık, malum yarın şantiye beni bekler🙂

  7. Hihi. Hadi git bakalım, iyi uykular🙂

  8. Ağır ötesi ağırdır bu kitap..Hitler'in KAvgam kitabını okumuştum , irkildim adeta .NAsıl bir bakış açısıydı o , şaştım kaldım…Almanya nın karanlık yüzü ,galiba bu anlatılanlar😦

  9. Hımm! Okunası bir kitap olduğunu düşünüyorum.Francesca'nın post yazı yayın saatine bakarak..,;) Şaka bir yana belgelere dyalı araştırma kitabı ise merak ederim bende ..güzeldir o halde..:)

  10. Düşündüm de ben uzak dursam iyi olur:D Süper kitap siparişi verdim dün gece hepsi akaşa yayını:D

  11. içimizdeki karnaval; daha ziyade, Hitler'in hangi sebeplerden dolayı o işlere kalkıştığını anlatıyor. Aldebaran efsanesi ve uzaylılarla vs ilgili bir sürü şey var, ama evet ağır biraz🙂

  12. rosemary; bilgilendirici olması bakımından mükemmel ama işte ha deyince bitmiyor, uzun sürüyor okuması🙂 Kesinlikle tavsiye ederim, o tür kitapları seviyorsan.

  13. inanırsak; yaa onu bi de bana sor. son 3 günde 10 kitap aldım, ondan önceki 3 günde de 4🙂 Bütün param kitaplara gidiyor, iflas edersem tek sebebi kitaplar :))

  14. Valla ben de bundan soraki alış veriş için neler alacağımı düşündüm ama bu arada biraz para kazansam fena olmayacak kredi kartı borçlarımı azaltmam gerekiyor özetle bişiler üretmem gerek ama hiç de canım çekmiyor aklım kitaplarda nirvanaya ulaşmayı hedefliyorum:D

  15. Sen en azından bir yerlerden para kazanıyorsun, bende o da yok. Anneme pasaj mı açsam diye düşünmüyor değilim, üstünden komisyon alırım :p

  16. Fran çok iyi fikir aslında eminim annenin bi dünya takısı vardır çekmecelerde duran:) Hemen aç kitap paranı çıkartırsın:p

  17. Keşke çekmece olsa canım ya, 4 kapılı mı 3 kapılı mı ne devasa bir gardrop var; içi tamamen takı ve boncuk dolu😀 Vallahi olabilir ya, deneyim bi🙂

  18. gün ışığında beyaz fonla çekilmiş fotolar işini görür🙂 kolları sıva:P

  19. Du bakalım gaza geldim şimdi😀

  20. hihihi, anneme öğreteyim önce ama. Kışın ben uğraşamam o kadar detaylı çünkü🙂

  21. öğret canım ona da heyecan olur:)

Leave a Reply

